وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

وکیل در غرب تهران

وکیل در غرب تهران

وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران

در ابتدای امر باید بدانیم وکیل کیست؟ وکیل شخصی است که از طرف شخصی  اعم از حقیقی یا حقوقی ، بر اساس عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. تا با دریافت یا بدون دریافت وجهی که به آن حق الزحمه یا حق الوکاله می گویند، کاری را انجام دهد. اگر وکیل رسمی باشد که یا از کانون وکلا مجموز وکالت را می گیرد یا از طرف قوه قضایه اجازه وکالت را به آنها می دهند. در هر صورت داشتن وکیل پایه یک دادگستری بهتر از موارد دیگر است چرا که به قاون تسلط کافی را دارند. برای داشتن وکیل در غرب تهران می توانید با موسسه حقوقی هما تماس گرفته و وقت مشاوره تنظیم نمایید.

 

02144979434

09120578608

09129401482

09120570475

وکیل ملکی در غرب تهران

در هنگام معاملات ملکی گاها پیش آمده که به دلیل نا آگاهی افراد و طرفین معامله با مشکلاتی مواجه شده اند که بر طرف نمودن این سری مسائل از توان دو طرف خریدار یا فروشنده ، سازنده یا خریدار، مالک یا مستاجر خارج است و برای حل آنها بایستی به دادگاهها یا شوراهای حل اختلاف رجوع کرد. آشنایی به امور قضایی و مسائل حقوقی در توان همه افراد جامعه نیست و داشتن وکیل در غرب تهران را به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم. برای یافتن وکیل ملکی در غرب تهران با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

وکیل چک در غرب تهران

شغل وکالت یکی از مشاغل محبوب در بسیاری از کشورها از جمله ایران است و وکیل در خیلی از کشورها از وجهه اجتماعی بالای برخوردار است و همواره مورد احترام اقشار مختلف جامعه هستند. مشکلات مالی و اقتصادی به صورت همیشگی گریبانگیر افرادی است که بدون مشورت و مشاوره معاملاتی را انجام می دهند که گاها با مشکلات حقوقی یا کیفری همراه است. بحث چک سفته و وصول مطالبات در خیلی از موارد بدون هماهنگی با وکیل چک در غرب تهران نمی توانید در راستای تحقق اهدافتان پیش بروید. داشتن یک وکیل در غرب تهران که بتواند شما را در رسیدن به هدفت خویش که در مسائل حقوقی چک برگشتی یا چک بلامحل کمک کنید در نتیجه کار موثر است. برای یافتن بهترین وکیل در غرب تهران با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

وکیل کیفری در غرب تهران

در امر وکالت از مشخصه های یک وکیل خوب داشتن پرونده های موفق و پیشرفت در کارهای حقوقی و پیگیری امور موکلین و پاسخگو بودن وکیل می باشد. در مشکلات کیفری داشتن یک وکیل کیفری خوب میتواند روال و روند و همچنین نتیجه یک پرونده را تحت تاثیر قرار دهد تا موکل بتواند با اطمینان خاطر بیشتری به کارهای خود برسد. داشتن تخصص کیفری برای وکیل یک آیتم قوی در انتخاب کارهای آن می باشد. شما عزیزان آماده پاسخگویی و همکاری و اعلام وکالت در تمام زمینه های حقوقی ،کیفری ،خانوادگی می باشم. امید است با مراجعه و اعتماد به دفتر حقوقی ما بار مشکلات حقوقی خویش را با پیگیری های صحیح کاهش دهید.

 

وکیل خانواده در تهران

مشکلات خانوادگی که در جامعه امروزی به دلایل مختلف برای خانواده ها به وجود می آید تک تک اعضای خانواده را درگیر خود می نماید و در هیچ خانواده ای شما نمی توانید موردی را بیابید که یکی از افراد درگیر مسائل دادگاه های خانواده طلاق حضانت نفقه مهریه اجرت المثل و یا حقوق قانونی باشد و دیگر اعضای خانواده را درگیر ننماید. اگر در جستجوی وکیل خانواده در تهران و مخصوصا در غرب تهران هستید و نیاز به وکیل در غرب تهران هستید به شما توصیه می کنیم با موسسه حقوقی در غرب تهران که موسسه هما می باشد تماس گرفته و وکیل خود را انتخاب نمایید.

 

02144979434

09120578608

09129401482

09120570475

 

دیگر موضوعاتی که در مجموعه هما می توانید بیابید.

وکیل در تهران

وکیل طلاق در غرب تهران

دفتر وکالت در غرب تهران

موسسه حقوقی در غرب تهران

جستجوی وکیل در غرب تهران

وکیل مجرب زن در غرب تهران

شماره وکیل در غرب تهران

تنظیم لایحه دفاعیه

تنظیم شکوائیه

تنظیم دادخواست

تنظیم اظهارنامه

تنظیم قراردادهای حقوقی مشارکت و ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی