وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

ثبت اختراع

ثبت اختراع در کرج

برای ثبت اختراع  نیزمانند سایر موارد بایستی به صورت قانونی عمل کرد.ثبت اختراع در کرج توسط موسسه تخصصی و مجرب همای راستین میهن انجام می شود

البته موسسات بسیاری در این زمینه فعال می باشند اما برای امور ثبتی بایستی به موسسه ای که در این زمینه تجربه و تخصص لازم را دارد مراجعه شود ,موسسه همای راستین میهن در این زمینه می تواند مشاوره و یاری به شما برساند.برای ثبت اختراع بایستی به سازمان ثبت اختراعات و مالکیت صنعتی مراجعه شود.

مدارک لازم در ثبت اختراع

در ثبت اختراع بایستی مدارکی تکمیل شود و به اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تحویل داده شود.مخترع طرح بایستی مدارک زیر را تهیه کند:


1-فتوکپی شناسنامه مخترع یا مخترعان طرح
2-قبض رسید بانک حق‌ الثبت اظهارنامه تقاضای ثبت اختراع
3-اظهارنامه ثبت اختراع در 3 نسخه

اظهارنامـه ثبت اختـراع فـرم مخصوصـی می باشد که جزء اوراق بهاداراست و متقاضی ثبت اختراع می تواند از واحد گردش اوراق بهادار مستقر در اداره کـل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهیه کند و بعد از تکمیل و امضا به اداره کل ثبت شرکت ها تحویل دهد.


4-توصیف اختراع در 3 نسخه

مخترع بایستی درباره اختراع خود به طور مشروح توضیحاتی بدهد و به طور واضح اختراع خود را بیان کند.البته ناگفته نماند که توضیحات اختراع را بایستی در برگه  A4درج شود.


5-نقشه‌های اختراع در 3 نسخه

اختراع باید در اندازه و مقیاس متری و به صورت نقشه تهیه شود و مخترع نیز آن را امضاء کند.نقشه‌های اختراع باید روی کاغذ 34 سانتی‌متـر طـول و 22 سانتی‌متـر عـرض رسـم شود و فقط از یک روی کاغذ استفاده شود.


6-ادعا در 3 نسخه

مخترع باید درباره اختراع خود و مزایای اختراع و در مورد مشکلاتی که به وسیله اختراع حل می شود توضیحاتی را بیان کد و در 3 نسخه تهیه کند.برای ثبت اختراع توسط وکلای متخصص بایستی ثبت اختراع از طرف وکیل مخترع تقاضا شود و کارهای ثبتی توسط وکیل مخترع انجام می شود,وکیل به همراه اصل وکالتنامه یا فتوکپی به پیگیری کارهای ثبتی اختراع می پردازد. شرکت همای راستین میهن با بهره گیری از وکلای متخصص و کادری مجرب به کارهای ثبت اختراع رسیدگی می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی