وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت

طریقه ثبت شرکت در کرج

قبل از ثبت شرکت در کرج بایستی به موسسه معتبر در زمینه ثبت و کارهای پیرامون ثبت شرکت مراجعه شود.

طریقه ثبت شرکت در کرج نیز مانند سایر شهرها می باشد و برای ثبت شرکت بایستی بر طبق قوانین اداره ثبت شرکت ها برای ثبت شرکت اقدام شود.در ابتدا و قبل از ثبت شرکت بایستی برای اطلاع و نحوه ی ثبت شرکت به موسسه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه شود.موسسه همای راستین میهن در زمینه ثبت شرکت,ثبت موسسه ,ثبت برند ,اخذ کد اقتصادی ,اخذ کارت بازرگانی و سایرکارهای ثبتی ,فعالیت می کند.

انتخاب نوع شرکت و تعداد سهامداران

قبل از ثبت شرکت بایستی نوع شرکتی که می خواهید ثبت کنید را انتخاب کنید و بر حسب نوع شرکت تعداد شرکاء و سهامداران و میزان سرمایه موردنظر را مشخص کنید.به طور مثال تعداد سهامداران در شرکتی با مسئولیت محدود، ۲ نفر و در شرکت های سهامی خاص ۳ نفر است. مسئولیت هر سرمایه گذار در شرکتی با مسئولیت محدود، به اندازه میزان سرمایه  اوست. کسی که سرمایه بیشتری در شرکت دارد حق رأی بیشتری هم دارد و به همین دلیل مسئولیت بالاتری در پرداخت دیون و بدهی های شرکت نیز دارد.

مشخص کردن میزان سرمایه شرکت

مدت فعالیت شرکت بایستی مشخص شود, به طوری که مدت فعالیت شرکت نیز بر طبق نوع شرکت مشخص می شود و برای مدت زمان فعالیت شرکت نیز بایستی شرکاء با یکدیگر مشورت کنند.بعد از مشخص شدن مدت زمان فعالیت شرکت بایستی سرمایه شرکت مشخص شود.در برخی شرکت ها بایستی میزان سرمایه شرکت در اداره ثبت شرکتها مشخص شود.اما به طور کلی می توان گفت که میزان سرمایه در شرکت ها متفاوت می باشد. بعد از مشخص شدن مدت فعالیت و میزان سرمایه شرکت بایستی سهام شرکاء مشخص شود و مشخص شود که هر فردی با چه مقدار سرمایه ای جزء شرکاء می باشد.

اساسنامه شرکت

بعد از  تهیه و تدوین اطلاعات مورد نیاز برای ثبت شرکت بایستی اساسنامه و شرکت نامه را تنظیم نمود.اساسنامه در واقع فرم هایی می باشد که بایستی پر شود البته می توانید قوانین مخصوص شرکت خود را نیز به اساسنامه اضافه کنید و در نهایت فرم اساسنامه را به اداره ثبت شرکتها تحویل دهید. بعد از تأیید تمام مدارک توسط اداره ثبت شرکتها ، شماره ثبت شرکت به شما داده می شود. با کسب این شماره؛ بایستی آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید. زیرا درآینده برای هرکاری که بخواهید انجام دهید اصل یا کپی برابراصل این آگهی را لازم دارید. در آگهی که چاپ می شود بایستی  اطلاعاتی در مورد نام شرکت، نوع فعالیت و غیره به چاپ برسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی