وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت در کرج

در حال حاضر در اکثر شهرهای کشور ,موسسات  متعددی ,در زمینه ثبت شرکت فعالیت می کنند و اکثر این موسسات در مراحل قانونی ثبت شرکت متخصص می باشند و در این زمینه فعالیت تخصصی دارند.موسسه همای راستین میهن نیز موسسه ای معتبر در زمینه  ثبت شرکت در کرج می باشد که به فعالیت های قانونی و ثبتی خود در شهر کرج می پردازد. ثبت شرکت برای مدیران شرکت ها و صاحبان مشاغل اهمیت بسیاری دارد زیرا فرد از شخصیت حقیقی به شخصیت حقوقی تبدیل می شود. مسلما شرکتی که از نظر حقوقی معتبر باشد نسبت به دیگر شرکت ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است.شرکتی که ثبت شده است و دارای شماره ثبت باشد امنیت خاطر و اعتماد مشتریان را جلب می کند و به نحو احسن و قانونی به فعالیت خود می پردازد.

مراحل ثبت شرکت

ثبت شرکت دارای مراحلی می باشد که این مراحل در برخی موارد و باتوجه به نوع شرکت متفاوت می باشد. در ابتدا و قبل از شروع  ثبت شرکت  بایستی درباره این موضوع تحقیق و بررسی کنید تا بتوانید موسسه ای معتبر برای سپردن کارهای ثبتی شرکت خود بیابید. امروزه شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند اما تعداد ناچیزی از این شرکت ها دارای تخصص و اعتبار می باشند. موسسه  همای راستین میهن از موسساتی می باشد که به طور قانونی و تخصصی در شهر کرج در حوزه ثبت شرکت فعالیت می کند و متقاضیان ثبت شرکت می توانند در آسودگی خاطر, ثبت شرکت خود را به متخصصین همای راستین میهن بسپارند.

اهمیت ثبت شرکت

در فنون بازاریابی یکی از مهمترین ابزارها, ثبت شرکت می باشد,علاوه بر اهمیت این ابزار در بازاریابی بایستی اصول اخلاقی در آن نیز رعایت شود. با ثبت شرکت خود در میان مشتریان به عنوان یک شرکت معتبر شناخته می شوید و می توانید فعالیت های شرکت خود را به طور قانونی آغاز کنید.انتخاب نام مناسب برای شرکت نیز می تواند در شناخته شدن شرکت شما تاثیر بسزایی داشته باشد, موسسه همای راستین میهن در زمینه ی مشاوره ثبت شرکت و انتخاب نام مناسب برای شرکت نیز می تواند شما را یاری دهد و می توانید تمامی امورمشاوره ای ثبت شرکت خود را در موسسه همای راستین میهن پیگیری کنید.

  • ۹۸/۰۵/۱۹
  • vakil khanoom

ثبت شرکت در کرج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی