وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

مشاوره حقوقی با وکیل غرب تهران

مشاوره حقوقی با وکیل غرب تهران

بسیاری از افراد نام مشاور حقوقی را شنیده‌اند اما نمی‌دانند در چه زمانی می‌توانند به این افراد مراجعه نمایند.‌ تفاوت وکیل و مشاور حقوقی در‌چیست؟ آیا مشاوران حقوقی نیز می توانند در دادگاه به کمک شما بیایند؟

با ما همراه باشید.

مشاور حقوقی کیست؟

برخی از دانشجویانی که از رشته‌ی حقوق در دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند، به وکالت، سردفتری یا قضاوت نمی‌پردازند. آن‌ها شغل دیگری را انتخاب می‌کنند که به مشاوره‌ی حقوقی معروف است.

این افراد در شرکت‌ها و موسسات استخدام می‌شوند و در این شرکت‌ها به عنوان مشاوره‌ی حقوقی به فعالیت مشغول می‌شوند.

از وظایفی که این مشاوران دارند نظارت بر روند درست امور قراردادها، پژوهش پرونده‌ها و دعاوی است که برای شرکت پیش می‌آید.

بهتر است بدانید که مشاوران استخدام رسمی و از اعضای استخدامی شرکت نیستند. این افراد به صورت ساعتی حقوق دریافت می‌کنند. و از سنوات، عیدی و پاداش بهره‌مند نیستند.

مزایای استفاده از مشاور حقوقی در دفتر وکالت را می توان برای افرادی که سابقه داشتن مشاوره به این شکل توضیح داد که هر گاه از متخصص یک موضوع کمک می گیرید هرگز پشیمان نخواهید شد.

هر فردی با هر کسب و کاری که باشد، قطعا باید در زمینه کاری خود از برخی مسائل حقوقی و نحوه‌ی برخورد صحیح و قانونی با آن آگاه باشد.

اما این امر مسلمی است که این کار برای همه مقدور نیست. تنها فردی می‌تواند از پس این امور برآید که تخصص کافی در حوزه‌ی قانون داشته باشد.

دانشجویان و فارغ‌التحصیل رشته‌ی حقوق افرادی هستند که سال‌ها در این زمینه تخصص و اطلاعاتی را کسب کرده‌اند و اکنون آماده.اند تا شما را در مورد هر مسئله‌ای که پیش می‌آید راهنمایی نمایند.

آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند در وقت و هزینه‌ی خود در مورد پرونده‌های دادرسی صرفه جویی کنید، در مورد تنظیم قراردادها به شما مشاوره دهند تا هیچ نقطه‌ای در قرارداد باقی نماند.

کلام آخر:

بهره مندی از نظرات یک‌ مشاور حقوقی به شما کمک می‌کند همیشه بتوانید با اطلاع از روند قانونی پیش بروید و مطمئن باشید مسیری که می‌روید هیچ خلل قانونی را شامل نمی‌شود. مشاوره حقوقی با وکیل غرب تهران برای افراد در سراسر تهران قابل استفاده است تنها کافیست تماس بگیرید.

 

۰۲۱۴۴۰۶۲۲۴۷  –  ۰۹۱۲۹۴۰۱۴۸۲  –  ۰۹۱۲۸۹۶۳۱۲۱

  • ۰۰/۰۸/۱۰
  • vakil khanoom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی