وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جستجوی وکیل غرب تهران

جستجوی وکیل غرب تهران

راه های زیادی برای یافتن چیزهای محتلف وجود دارد که بسته به نوع و شکل خواسته ای که داریم راه و روش جستجوی آن نیز تغییر می یابد و گاهی به طرق متافتی می توان به آن رسید. در جستجوی وکیل غرب تهران و یا هر منطقه ای از تهران می توان از روش های متفاوت به آدرس دفتر وکالت یا شمار تلفن دفتر وکیل و یا هر موردی که شما را به وکیل نزدیک نماید استفاده کنید. البته توجه به انتظارات و توقع از وکیل نیز بیان این مطلب را دارد که چه کسی از همه برای پیگیری روند پرونده لایق تر است. در هر مشکلی که پیش می آید می تواند به دنبال بهترین راه باشید تا اینکه سریع ترین راوش را بیازمایید. یعنی اینکه حتی اگر زمان بیشتری هم سپری کردید باید بدانید که درصد اشتباه کم باشد.

قطعا برای جستجوی وکیل غرب تهران با افراد و اشخاص متفاوتی برخورد خواهید کرد که همه آنها شاید یا احتمالا توانایی های در زمینه حقوقی و قبول دعاوی در دادگاهها دادسراها شوراهای حل اختلاف و ... دارند و احتمال اینکه به نتیجه برسند بیشتر از بقیه است. برای اینکه با وجود وکیل پایه یک دادگستری به نتیجه مطلوب خویش برسید باید در انتخای وی دقت کنید. آیتم های یک وکیل خوب دادگستری زیاد هستن و بایستی بدانید شما در پرونده خویش از وکیل چه انتظاری دارید. برای داشتن مشاوره حقوقی با شماره های ذیل تماس بگیرید.

02144263437

09129401482

09128963121

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل زن در تهران

وکیل زن در تهران

توانایی های یک شخص بستگی به جنسیت وی ندارد و اگر بخواهیم زن یا مرد را در توانایی ها و پتانسیل آنها مقایسه کنیم در خیلی موارد برابری و حتی رخی موارد زن برتری دارد. البته در مورد امر و شغل وکالت که نیازی به توان فیزیکی آنچنانی ندارد این دانش و تسلط وکیل به قانون و مفاد کتب و مواد قانونی است. در این مقاله می خواهیم در خصوص اهمیت انتخاب وکیل زن یا خانم توضیحاتی هرچند کوتا ارائه دهیم تا برخی ابهامات در باره اینکه آیا وکیل زن در تهران بهتر است یا وکیل مرد؟ توضیحاتی را مفید مختصر و کاربردی به شما موکلیم و مراجعین عزیز بدهیم.

اگر بخواهید برای حل مشکلات خویش وکیل در تهران داشته باشید باید به شما تبریک گفت چرا که خیلی از افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی و حتی کسانی که اموری خیلی بزرگ تر و پر ریسک تر دارند هم برای انتخاب وکیل خیلی موافق نیستند و به قول معرف خودشان کارها را انجام می دهند و چه نیازی به هزینه های آنچنانی و حق الوکاله دادن به وکیل است. این طرز تفکر قطعا مخرب است چرا که اگر قرار باشد هر کس کارها را خودش انجام دهد و به کاردان آن امر نسپارد همه چیز ارزش و درستی خویش را از دست خواهد داد. این نوع فکر نیز که وکیل زن در تهران را برای مشاوره حقوقی قبول وکالت و دفاع در دعاوی و محاکم قضائی را انتخاب نمود قابل تقدیر است و نتایج مثبت و قابل مباحثه پرونده های وکیل خانم بر همگان روشن است.

برای داشتن وکیل پایه یک دادگستری خانم و آقا از مرحله مشاوره حقوقی تا قبول و کالت و نتیجه و همچنین اجرای احکام با شماره های ذلی تماس بگیرید.

 

02144263437

09128963121

09129401482

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل کانون وکلا

وکیل کانون وکلا

وکیل کانون وکلا

معمولا اشخاصی که با مشکلات حقوقی مواجه می شوند به دنبال شخصی هستند که بتواند وی را از آن مخمصه  رهایی دهد. هر فرد بالغ و منطقی سعی میکند با کسی که تخصصی در زمینه حقوقی دارد مشورت و مشاوره داشته باشد و اگر آن شخص بتواند مسئله را حل نماید می تواند قابل اعتماد باشد که کار را به وی بسپارند. در مباحث حقوقی وکیل میتواند هم مشاوره حقوقی و هم قبول وکالت را همراه با آن ارائه نماید. در حال حاضر یکی از نمونه هایی که قابل قبول برای بیشتر موکلین است وکیل کانون وکلا می باشد.

برای موکل شاید مهم باشد که وکیل کانون وکلا را برای وکالت و پیگیری پرونده در محاکم قضائی انتخاب کند و وکالتنامه را با وی انجام دهد. البته که داشتن وکیل دادگستری خیلی در پیشرفت کارهای حقوقی موثر است و موکل بدون قید و شرط کارش را بایستی به وی بسپارد و حتی کوچکترین استرسی به خود را ندهد. و موکل همچنین برای اقداماتی که وکیل در مشاوره حقوقی قبول از قبول وکالت ، بررسی و مطالعه پرونده در دادگاه دادسرا یا شورای حل اختلاف ، تنظیم شکوائیه دادخواست حضور در جلسه دادگاه تنظیم لایحه و حتی هنگام اجرای حکم احترام قائل شود و با دخالت های بیجا و حتی بدون منطق نباید حواس وکیل کانون وکلا را پرت مباحث حاشیه ای نمود و در کل اعتماد به وکیل را مورد توجه قرار دهد. با دفتر وکالت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

02144263437

09129401482

09128963121

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

تنظیم لایحه دفاعیه

قابل توجه مراجعین وموکلین موسسه حقوقی و دفتر وکالت میباشد که اگر خودتان پیگیر امور حقوقی در دادگاهها ، دادسرا و یا شورای حل اختلاف هستید و به هر دلیلی وکیل معرفی نکرده اید ، می توانید از خدمات حقوقی گروه وکلای میهن بهره مند شوید. وکیل پایه یک دادگستری با توجه به اظهارات و بررسی توضیحات و مدارک برای پرونده شما  لایحه دفاعیه تنظیم می کند و بر اساس نیاز تحویل می دهد. همه مراحل فوق می تواند به صورت حضوری و اینترنتی میتواند صورت پذیرد بطور مثال از طریق ایمیل و یا نرم افزارهای پیام رسان قابل انجام است.

نمونه هایی از لایحه دفاعیه برای پرونده های حقوقی کیفری چک ملکی و یا دعاوی خانوادگی در پایین این مطالب وجود دارد:

 

نمونه لایحه درخواست صدور قرار تأمین خواسته در پرونده کیفری

درخواست لایحه مجهول المکان اعلام نمودن خوانده

نمونه های لایحه درخواست کپی از اوراق پرونده

لایحه درخواست صدور برگ اجرائیه

لایحه درخواست صدور برگ اجرائیه

نمونه لایحه درخواست ترک تعقیب متهم

نمونه لایحه استرداد دادخواست

درخواست لایحه مطالعه پرونده

درخواست لایحه درخواست اعمال ماده

نمونه لایحه معرفی داور و قبول داوری در پرونده طلاق

لایحه درخواست ممنوع الخروجی محکوم علیه

 

جهت تنظیم و تحریر لایحه دفاعیه برای پرونده خود با شماره تلفن دفتر وکالت تماس بگیرید و با تنظیم وقت قبلی دفتر تشریف بیاورید:

 

09129401482  –  09128963121

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

مشاوره حقوقی با وکیل غرب تهران

مشاوره حقوقی با وکیل غرب تهران

بسیاری از افراد نام مشاور حقوقی را شنیده‌اند اما نمی‌دانند در چه زمانی می‌توانند به این افراد مراجعه نمایند.‌ تفاوت وکیل و مشاور حقوقی در‌چیست؟ آیا مشاوران حقوقی نیز می توانند در دادگاه به کمک شما بیایند؟

با ما همراه باشید.

مشاور حقوقی کیست؟

برخی از دانشجویانی که از رشته‌ی حقوق در دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند، به وکالت، سردفتری یا قضاوت نمی‌پردازند. آن‌ها شغل دیگری را انتخاب می‌کنند که به مشاوره‌ی حقوقی معروف است.

این افراد در شرکت‌ها و موسسات استخدام می‌شوند و در این شرکت‌ها به عنوان مشاوره‌ی حقوقی به فعالیت مشغول می‌شوند.

از وظایفی که این مشاوران دارند نظارت بر روند درست امور قراردادها، پژوهش پرونده‌ها و دعاوی است که برای شرکت پیش می‌آید.

بهتر است بدانید که مشاوران استخدام رسمی و از اعضای استخدامی شرکت نیستند. این افراد به صورت ساعتی حقوق دریافت می‌کنند. و از سنوات، عیدی و پاداش بهره‌مند نیستند.

مزایای استفاده از مشاور حقوقی در دفتر وکالت را می توان برای افرادی که سابقه داشتن مشاوره به این شکل توضیح داد که هر گاه از متخصص یک موضوع کمک می گیرید هرگز پشیمان نخواهید شد.

هر فردی با هر کسب و کاری که باشد، قطعا باید در زمینه کاری خود از برخی مسائل حقوقی و نحوه‌ی برخورد صحیح و قانونی با آن آگاه باشد.

اما این امر مسلمی است که این کار برای همه مقدور نیست. تنها فردی می‌تواند از پس این امور برآید که تخصص کافی در حوزه‌ی قانون داشته باشد.

دانشجویان و فارغ‌التحصیل رشته‌ی حقوق افرادی هستند که سال‌ها در این زمینه تخصص و اطلاعاتی را کسب کرده‌اند و اکنون آماده.اند تا شما را در مورد هر مسئله‌ای که پیش می‌آید راهنمایی نمایند.

آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند در وقت و هزینه‌ی خود در مورد پرونده‌های دادرسی صرفه جویی کنید، در مورد تنظیم قراردادها به شما مشاوره دهند تا هیچ نقطه‌ای در قرارداد باقی نماند.

کلام آخر:

بهره مندی از نظرات یک‌ مشاور حقوقی به شما کمک می‌کند همیشه بتوانید با اطلاع از روند قانونی پیش بروید و مطمئن باشید مسیری که می‌روید هیچ خلل قانونی را شامل نمی‌شود. مشاوره حقوقی با وکیل غرب تهران برای افراد در سراسر تهران قابل استفاده است تنها کافیست تماس بگیرید.

 

۰۲۱۴۴۰۶۲۲۴۷  –  ۰۹۱۲۹۴۰۱۴۸۲  –  ۰۹۱۲۸۹۶۳۱۲۱

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل در اندیشه

وکیل در اندیشه

اندیشه به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرک های استان تهران است که تقریبا می توان آن را به نام یک شهر کامل با خیلی امکانات شناخت که بیشتر مواردی را که یک شهر تقزیبا پیشرفته دارد و با توجه به افزایش جمعیت و روند رو به رشد آن نیاز به وکیل در اندیشه یکی از نیازمندیهای هر شهروند محسوب می شود.

اینکه با یک وکیل مجرب زن یا مرد مشاوره حقوقی داشته باشید باید در نظر شما باشید که مجرب و مسلط به قوانین و مقررات باشد و بتواند شما را در پرونده موفق سازد و تخصص و تجربه کاری موسسه حقوقی و وکیل در اندیشه باید به اندازه ای باشد تا شما با خیالی آسوده به کارهای خویش برسید و بتوانید به بهترین نحو ممکن منتظر نتیجه مطلوب در صورت منع قانونی باشید.

برای تنظیم وقت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری با شماره های پایین تماس گرفته و فقط کافیست موضوع مشکل و سوال حقوقی خویش را عنوان کنید تا کارشناسان برای شما وقت مشاوره تلفنی رایگان و مشاوره حضوری با وکیل بگذارند.

09129401482     09120489692 

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل زن بهتره یا مرد ؟

وکیل زن بهتره یا مرد ؟

قطعا می توان گفت یکی از سوالات رایج و پر تکرار در زمینه یافتن وکیل در هر کجا که نیاز باشد این است که وکیل زن بهتره یا مرد ؟ البته سوالی بی ربط هم نیست چراکه بدون داشتن آشنایی و شناخت در مورد امر وکالت و قبول آن توسط وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلا یا مرکز مشاوران قوه قضائیه نمی توان وکیل زن یا وکیل مرد را از همدیگر برتر دانست و یا یکی از آنها را ضعیف تر نامید. برای دانستن جواب این سوال یا سوالاتی از این دست بایستی در شناختن افراد و اشخاص و محک توانایی آنها تخصص و تجربه داشت یا اینکه را دوم را انتخاب نمایید.

حال شاید این را بخواهید بهتر متوجه شوید که راه حل دوم که ما می خواهیم به شما ارائه دهیم چیست؟ خیلی ساده است و بعد از اعلام آن توسط ما برایتان تصمیم گیری راحتتر میشود. در میدان امکان و جاهایی که خدمات حقوقی ارائه می دهند دفاتر وکالت وجود دارد که در اینگونه دفاتر افراد و اشخاص برای انجام امور حقوقی مراجعه می کنند تمام خدمات توسط وکیل پایه یک دادگستری مجرب خانم و آقا ارائه میشود. در دفتر وکالت وکیل زن مجرب و همچنین وکیل مرد مجرب حضور دارد که می توانید با اطمینان خاطر بیشتری با وکیل جهت پیگیری پرونده حقوقی قرارداد وکالت را امضا نمود.

با دفتر ما تماس بگیرید و مشاوره حقوقی داشته باشید.

02144263437

09128963121

09129401482

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل در کرج

وکیل در کرج

وکیل در کرج

در حال حاضر و با وجود اختلافات و دعاوی گسترده، بسیاری از افراد جامعه چه تحصیلکرده و چه اشخاص عادی از حقوق قانونی خود به میزان کافی، آگاهی ندارند. از این رو در پیگیری از این دعاوی، لازم است حتما از یک وکیل با تجربه و سابقه کاری مفید که تا کنون پرونده‌های بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشته است، استفاده شود و از وی مشاوره حقوقی دریافت نمود. بدین منظور افرادی که ساکن مناطقی مانند کرج و یا البرز فردیس مهرشهر محمدشهر هشتگرد اشتهارد نظرآباد کمالشهر مشکین دشت هستند می‌توانند از خدمات یک وکیل مجرب در کرج و یا وکیل در البرز برخوردار شوند.

وکیل در کرج و وکیل خانم در کرج

به طور کلی می‌توان گفت وکیل خانم و آقا، فردی است که به موجب سندی، مانند یک نامه اداری و یا وکالتنامه  رسمی و یا در صورت شفاهی و... از طرف فردی دیگر، واجد بعضی از اختیارات و وظایف قانونی می‌شود و در حدود تعیین شده قانونی و با توجه به حدودی که در سند، ذکر شده می‌تواند از طرف موکل خود اموری را به انجام برساند و یا از حق وی در محاکم قضائی دفاع نماید. با توجه به نوع پرونده حقوقی قضائی موکل ، متهم یا مجرم در هر صورت حق داشتن یک وکیل خوب را که بتواند از وی دفاع کنید یا پیگیری امور را به عهده بگیرد را دارد.

وکیل پایه یک در کرج

وکیل پایه یک، فردی است که می‌تواند اختیارات یک نماینده حقوقی کاری و یا اداری را داشته باشد و در زمینه مسائلی مانند طلاق، مهریه، حضانت و... به افراد کمک کند. از طرف دیگر بهترین وکیل کرج، بر اساس نوع پرونده، تحصیلات تجربه های کاری تخصص و پتانسیل وی تعیین و مشخص می‌شود. لازم است در انتخاب وکیل کرج به این عامل توجه داشته باشیم که هر کدام از وکلا، بنا بر تجربه کاری خویش، در برخی از پرونده‌ها و حوزه‌های حقوقی، تسلط بیشتری دارند و به اصطلاح قویتر عمل کرده اند و به قانون تسلطی بیشتر نسبت به بقیه دارند و توانسته‌اند پرونده‌های بیشتری را با موفقیت به انجام برسانند. با توجه به این عامل و بر اساس موضوعی که پرونده شما دارد می‌توانید بهترین وکیل را برای پیشبرد هدف و احقاق حقوق خود، انتخاب کنید.

وکیل طلاق در کرج

همان‌طور که می‌دانیم در جامعه امروزی و بخاطر شرایطی که افراد دارند آمار طلاق در خانواده یعنی زوج و زوجه رو به افزایش است. اما لازم به ذکر است که بسیاری از افرادی که در مسیر طلاق و جدایی قرار گرفته‌اند از روند کاری و پیگیری پرونده خود، و گاهی حتی از حق و حقوق اولیه خویش اطلاعات کافی ندارند. با داشتن یک وکیل طلاق این دسته از افراد می‌توانند بدون حضور در دادگاه و بدون این که آسیب‌های روانی ناشی از آن را متحمل شوند به راحتی مسیر قانونی جدایی خود را طی کنند. بنابراین وکیل طلاق فردی است که می‌تواند با دریافت حق الوکاله مناسب وکلا، به حل و فصل مشکلات حقوقی شما در این حوزه کمک کند و این مسیر را به راحتی برای شما میسر گرداند. داشتن یک وکیل طلاق مجرب و متعهد، به ویژه در کمک به بانوان می‌تواند موثر باشد.

02632203370

09129401481

09120489692

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل پایه یک یا پایه دو؟

وکیل پایه یک یا پایه دو؟

آیا تابحال در زمانیکه مشکلی حقوقی برایتان پیش آمده به شما هم پیشنهاد شده است که برای حل مشکلات حقوقی و قانونی خود به وکیل پایه یک مراجعه نمایید؟ آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که چند نوع وکیل دادگستری وجود دارد؟ طبق قانون کلیه افرادی که می‌خواهند در زمینه وکالت فعالیت نمایند باید از مراجع ذی صلاح مجوز و یا پروانه وکالت دادگستری دریافت نمایند. در این راستا دو نوع پروانه برای وکلا درنظر گرفته خواهد شد: پروانه وکالت پایه یک و پایه دو. حالا سوال اینجا است که وکیل پایه یک دادگستری  چه فرقی و یا شباهتی با وکیل پایه دو دارد؟ و یا اینکه کدامیک از آنها می‌تواند بهتر کارهای قضای و حقوقی را انجام دهد؟ آیا توانایی و محدوده اختیارات آنها با یکدیگر متفاوت است؟ آیا تفاوت وکیل پایه یک خانم یا آقا به میزان تحصیلات و سوابق تجربه کاری یا پرونده های جاری یا خاتمه یافته آنها باز می‌گردد؟

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با پایه دو

در هر صورت و هر شکل ، افرادی که می‎خواهند به عنوان وکیل فعالیت داشته باشند باید در آزمون وکالت بسته به نهاد صادر کننده مجوز شرکت کنند. مرکز امور مشاوران قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری هر دو از نهادهای معتبر و رسمی بوده و مسئول برگزاری این آزمون ها هستند که به صورت سالیانه یا دوره ای در شهرهای مختلف برگزار می گردد. اگر یک شخص فارغ التحصیلان رشته حقوق،  آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری را با موفقیت قبول شود و مراحلی را طی کنند، کارآموز وکالت شده و سپس به عنوان وکیل پایه یک دادگستری فعالیت خواهند داشت. اما فارغ التحصیلانی که در آزمون مرکز امور مشاوران قبول می‌شوند، ابتدا کارآموز خواهند شد و سپس می‌توانند فعالیت خود به عنوان وکیل پایه دو و در نهایت پایه یک ادامه دهند.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با پایه دو از نظر عملکرد و اختیارات

وکیل پایه یک آقا یا خانم، هیچ محدودیتی برای فعالیت حقوقی در انواع محاکم کیفری و حقوقی در سراسر کشور ندارد. اما وکیل پایه دو در  این زمینه دارای محدودیت است. برای مثال آنها فقط می‌توانند در محاکم کیفری شرکت کنند که  به موجب جرایم تعزیری حبس کمتر از ده سال در نظر گرفته می‌شود. 

09129401482  -  09129401481

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

یافتن دفتر وکالت در تهران

در هر کجایی از شهر یا استان تهران باشید می توانید با استفاده از اینترنت و سایت ها یا شبکه های اجتماعی به یافتن دفتر وکالت در تهران ادامه دهید. در اکثر مواقع می توانید با چند کلیک ساده شماره و آدرس دفتر وکالت را بیابید و با استفاده از راهنمایی هایی که در همان سایت وجود دارد به کار خود ادامه دهید یعنی وقت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری را تنظیم کنید یا حداقل مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید.

گستردگی کارهای یک دفتر وکالت و قبول دعاوی در موضوعات مختلف و متفاوت بستگی به افراد و اشخاصی دارد که در آن دفتر مشغول بکار هستند. بطور مثال دعاوی خانوادگی شامل طلاق مهریه نفقه حضانت اذن ازدواج و ... را برخی وکلا انجام میدهند و گاهی پرونده های کیفری را وکیل پایه یک دادگستری آنهم به صورت تخصصی انجام می دهند. اگر به دنبال وکیل دادگستری در تهران هستید براحتی می توانید از ما کمک بگیرید. ابتدا با شماره های ذیل تماس بگیرید و سپس بعد از مشاوره کوتاه تلفنی به شما اطلاع خواهیم داد که چگونه می توانید در دفتر وکالت تهران کار خویش را به درستی انجام دهید.

02144263437

09128963121

09129401482

  • vakil khanoom