وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

تاسیس شرکت با مسئولیت محدود

 تاسیس شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود یکی ازانواع شرکتها می باشد که دو یا چند نفر برای انجام امور تجاری اقدام به تاسیس این نوع شرکت می کنند

به عبارت دیگر شرکا بر طبق میزان سرمایه ای که در شرکت دارند مسئول تعهدات شرکت می باشند برخلاف سایر شرکتها . برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود همانند سایرشرکت ها بایستی به اداره ثبت شرکتها مراجعه شود البته قبل از مراجعه برای کسب آگاهی در این زمینه و مشاوره می توانید به موسسه حقوقی همای راستین میهن مراجعه نمایید و فرایند تاسیس شرکت خود را به کارشناسان حقوقی موسسه هما واگذار نمایید تا  در کمترین زمان به خواسته خود برسید.

مدارک لازم برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود

برای تاسیس این نوع شرکت بایستی به موسسات حقوقی که این فرایند را انجام می دهند مراجعه نمایید و این موسسات با دادن مشاوره حقوقی شما را در تاسیس شرکت راهنمایی می نمایند از همین رو بهتر است مدارک شخصی و گواهی سوء پیشینه اعضا شرکت و همچین میزان سرمایه ای که هر کدام از شرکاء در شرکت دارند را برای تاسیس شرکت به اداره ثبت شرکتها ارائه نمایید و برای تاسیس شرکت اقدام نمایید.

تفاوتهای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص

تاسیس شرکت با مسئولیت محدود با شرکت سهامی خاص تفاوتهایی دارند که در این متن به این تفاوتها اشاره می شود, اولین تفاوتی که این دو نوع شرکت دارند وجود بازرس می باشد به طوری که در شرکت با مسئولیت محدود بازرس اجباری نمی باشد,در شرکت با مسئولیت محدود می توان با حداقل دو نفر به عنوان شرکاء ,شرکت را به ثبت رساند.در شرکت با مسئولیت محدود نیازی به تمدید اعضای هیئت مدیره نمی باشد در حالی که در شرکت سهامی خاص بایستی هر دو سال یک بار اعضاء هیئت مدیره تمدید شوند.در شرکت با مسئولیت محدود واژه ای به عنوان سهام وجود ندارد و به سهم اعضاء شرکت سهم الشرکه گفته می شود که هر یک از اعضاء براساس میزان سهمی که دارد مسئولیت می پذیرد.

مراحل تاسیس شرکت با مسئولیت محدود

برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود بایستی بر طبق قوانین عمل نمود از همین رو در این متن درباره مراحل تاسیس شرکت به صورت کامل توضیح داده شده است.

1-تکمیل 2 برگ تقاضانامه و2 برگ شرکت نامه و تهیه 2 جلد اساسنامه شرکت وامضای ذیل کلیه این اوراق توسط شرکاء

2-پرداخت هزینه تعیین نام شرکت و سپس اخذ فیش بانکی و ارائه آن به بخش حسابداری اداره ثبت شرکتها

3-سپس بایستی چند نام مناسب به قسمت تعیین نام اداره ثبت شرکتها ارائه نمایید,نام های انتخابی بایستی بر طبق قوانین اداره ثبت شرکتها باشد.

4-تحویل مدارک شناسایی کلیه شرکاء و سایر مدارک شرکت(اساسنامه,تقاضانامه,شرکتنامه و ...) به قسمت پذیرش مدارک اداره ثبت شرکتها دریافت رسید

4-در صورتی که کارشناس اداره ثبت شرکتها نقصی در مدارک ارائه شده مشاهده ننماید نسبت به تهیه پیش نویس آگهی ثبت شرکت اقدام و پیش نویس مربوطه بعد از تایید مسئولین اداره ثبت شرکتها تایپ و در روز مراجعه تحویل متقاضی داده می شود, متقاضی بایستی به بانک مراجعه و نسبت به پرداخت حق الثبت که در ذیل اظهار نامه مبلغ آن قید شده اقدام نماید.

5-بعد از پرداخت مبلغ حق الثبت ، فیش مربوطه را به واحد حسابداری اداره ثبت شرکتها ارائه و واحد مربوطه نسبت به ممهور نمودن ذیل برگ تقاضانامه و درج مبلغی پرداختی و تاریخ و شماره فیش اقدام می نماید.
6- مدارک لازم به واحد ثبت تاسیس و تغییرات اداره ثبت شرکتها تحویل داده می شود و مسئول مربوطه بعد از ثبت در دفتر و تعیین شماره ثبت شرکت و درج بر روی اظهار نامه اقدام و در ذیل ثبت دفتر از شخص معرفی شده توسط شرکا با قید جمله "ثبت با سند برابر است " امضا اخذ می نماید و سپس آگهی تایپ شده با امضا رئیس اداره ثبت شرکتها برد. یک نسخه از مدارک ضیط در پرونده شرکت شده و در بایگانی اداره ثبت شرکتها نگهداری خواهد شد و یک نسخه دیگر از مدارک ممهور به مهر اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی شده و تحویل متقاضی می گردد.
7-متقاضی مدارک مربوط به خود و پرونده تشکیل شده را به قسمت دبیرخانه اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی برده و پس از ثبت آگهی در دفتر ، مسئول مربوطه نسبت به درج شماره ثبت دفتر و ممهور نمودن آگهی تایپ شده اقدام و پرونده تشکیل شده را ضبط و بقیه مدارک تحویل متقاضی می گردد.
8- متقاضی بعد از تحو یل گرفتن مدارک مربوط به خود، نسخه دوم آگهی تاسیس را به واحد روابط عمومی مستقر در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی جهت درج در روزنامه کثیر الانتشار تحویل می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی