وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

وکیل خانواده در کرج

 

وکیل خانواده در کرج، مسئولیت ها و وظایف گسترده ای را در حوزه مشاوره و نمایندگی حقوقی در امور خانواده برعهده دارد. وی به عنوان یک متخصص حقوقی فعالیت میکند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره کارهای وکیل خانواده در ایران ارائه می دهیم. وکیل خانواده، به عنوان یک حقوقدان متخصص در زمینه حقوق خانواده، مسئولیت پذیرفته است که به افراد و خانواده ها در موارد مختلفی کمک کند. او می تواند در مسائلی مانند ازدواج، طلاق، نفقه، مهریه ، حضانت، تقسیم اموال، حقوق فرزندان و سایر امور مرتبط با حقوق خانواده، مشاوره حقوقی و اعلام وکالت ارائه کند.

 

یکی از مهمترین وظایف وکیل خانواده در کرج، مشاوره حقوقی است. او می تواند به مراجعین و موکلین خود در مورد حقوق و وظایفشان در زمینه خانواده راهنمایی کند. به طور مثال، وکیل دادگستری خانواده می تواند در امور ازدواج مشاوره دهد و به طرح سوالاتی مانند نوع ازدواج (موقت و دائم)، ثبت ازدواج، توافق نامه ازدواج و حقوق و وظایف هر طرف در ازدواج پاسخ دهد.

 

علاوه بر مشاوره، وکیل پایه یک می تواند در رسیدگی به پرونده های حقوقی مربوط به خانواده فعالیت کند. او می تواند شما را در تهیه و ارائه اسناد حقوقی مرتبط با ازدواج، طلاق، تقسیم اموال و حقوق فرزندان یاری کند. وی نیز می تواند نماینده موکل در دادگاه ها ، دادسراو سایر مراجع قضایی باشد و حقوق آن ها را به روش قانونی و دفاع از منافع آن ها حفظ کند.

 

وکیل خانواده در کرج ممکن است در مسائلی نظیر طلاق و یا طلاق توافقی نیز نقش مهمی ایفا کند. همچنین در مراحل مختلف طلاق، شامل تهیه و ارائه درخواست طلاق، توافقنامه طلاق، تقسیم اموال و حقوق فرزندان می تواند راهنمایی کند. همچنین، در صورت لزوم، می تواند در دادگاه اعلام وکالت کند و از حقوق و منافع شما دفاع نماید. وکلای خانواده می توانند در مواردی مانند حضانت، پرورش، تعیین نفقه، مشکلات تربیتی و سایر موارد مربوط به حقوق فرزندان راهنمایی تان کنند. در برخی موارد، وکیل خانواده ممکن است با رویکردهای داوری یا مذاکره به دستیابی به توافق و حل اختلافات کمک کند.

 

در تهیه و تنظیم وصیت نامه و میراث نیز مشاوره و انجام خدمات حقوقی از خدمات ایشان است. ارائه راهنمایی در خصوص میراث و حقوق وراثت و در صورت نیاز، در مراحل بعدی مرتبط با اجرای وصیت نامه نیز می تواند فعالیت داشته باشد. در نهایت، وکیل خانواده در کرج ممکن است در مواردی مانند خشونت خانگی، آزار و اذیت، حمایت از حقوق زنان و کودکان، اخذ حکم قضایی مرتبط با حقوق خانواده و سایر مسائل مرتبط نیز فعالیت کند. وی می تواند به مشتریان خود راهنمایی کند و نمایندگی کند تا به حقوق خود دست یابند و از طریق دادگاه ها و دیگر مراجع قضایی حقوقشان را اعمال کنند.

 

وکیل خانواده در کرج با تخصص و دانش لازم در زمینه حقوق خانواده، در حفظ و دفاع از حقوق افراد و خانواده ها نقش اساسی و مؤثری را ایفا می کند. با تجربه، تخصص و حرفه ای بودن وکیل خانواده، مراجعه به او می تواند به مشتریان در مسائل خانواده به دستیابی به نتایج مطلوب کمک کند و در حفظ حقوق و منافع آن ها موثر باشد.

 

 جهت مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری تماس بگیرید:  09129401482

  • ۰۲/۰۸/۲۲
  • vakil khanoom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی