وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

۳۷ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت علامت

ثبت علامت در کرج

در دنیای تجارت و بیزینس شرکت های تجاری بسیاری فعالیت دارند و شرکت های دیگری نیز مانند شرکت های غیر تجاری,خدماتی و غیره به همراه این شرکت ها فعالیت می کنند.تمامی این شرکت ها بر حسب نوع و خدماتی که ارائه

می دهند بایستی ثبت شوند به طور کلی شرکت هایی می توانند به طور قانونی به فعالیت خود ادامه دهند که در اداره ثبت شرکت ها,ثبت شده باشند. در راستای ثبت شرکت و ثبت فعالیت های  قانونی , بایستی برای شرکتی که ارائه دهنده محصولات یا خدماتی می باشد یک برند یا علامت مشخص ثبت شود. شرکت همای راستین میهن در ثبت علامت در کرج  نیز فعالیت های تخصصی و حقوقی ارائه می دهد و برای ثبت علامت شرکت خود می توانید از مشاوره و خدمات موسسه همای راستین میهن استفاده کنید تا با خیالی آسوده و اطمینان کامل خدمات ثبت علامت را به این موسسه بسپارید. موسسه همای راستین میهن در ثبت علامت از بهترین وکلا و کارشناسان حقوقی استفاده می کند و در کمترین زمان ممکن علامت تجاری را به طور قانونی ثبت می کند.

مزایای ثبت علامت

شرکتی که دارای فعالیت یا ارائه محصولات و خدماتی در حوزه تجارت و کسب وکار می باشد باید علامت مخصوص به خود را داشته باشد, به عبارت دیگر می توان گفت که علامت تجاری نشانه  و هویت یک شرکت می باشد, شرکتی که بر روی محصولات خود علامت تجاری نداشته باشد نمی تواند درعرصه تجارت و در بازارتجاری فعالیت موثری داشته باشد.علامت تجاری نشانه ای می باشد که می تواند کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت را از کالاها یا خدمات سایر شرکت ها و اشخاص متمایز نماید. علامت تجاری تضمین می‌کند که مشتریان محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند و مشتری بتواند محصول شناخته شده و مورد علاقه خود را خریداری کند. یک شرکت با استفاده از ثبت علامت دارای وجهه و شهرت در بازار کسب و کار می شود و همین باعث می شود تا در پیشرفت کیفیت محصولی که ارائه می دهد تلاش کند.

شرایط  ثبت علامت تجاری

علامت تجاری از کلمه، حرف یا حروف، عدد، عکس، شکل، رنگ، تصویر، برچسب یا ترکیب تمامی این موارد که برای تشخیص کالاها یا خدمات از یکدیگر استفاده می شود تشکیل می شود,البته در برخی از کشورها از یک شعار برای معرفی محصول یا علامت محصول نیز استفاده می شود.علامت انتخاب شده باید بر طبق قوانین اداره ملی ثبت علامت باشد تا بتوان ثبت را انجام داد.به طور کلی می توان گفت یک علامت مشخص و قابل روءیت که به صورت گرافیکی نمایش داده می شود وبا علامت سایر شرکت ها شباهت نداشته باشد را می توان ثبت کرد.

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل دیه در کرج

وکیل دیه در کرج

گاهی اوقات پیش آمده است که بر اساس یک نزاع یا اتفاق عمدی یا سهوی مجبور به پرداخت یا اینکه دریافت دیه خواهید شد که اگر این موارد در استان البرز و شهر کرج انجام شود نیاز به وکیل دیه در کرج دارید که می باید به قوانید و اصول دادن یا گرفتن دیه و مجموعه قوانین مربوط به آن مسط باشند. اگر نیاز به وکیل دیه در کرج دارید می توانید با موسسه حقوقی در کرج و دفتر وکالت در کرج تماس بگیرید و وقت مشاوره حضوری با وکیل بگیرید و بعد از مشاوره تصمیم بگیرید که قرارداد وکالت را با وکیل پایه یک دادگستری امضا کنید. جهت تماس و مراجعه حضوری با وکیل دیه در کرج به شماره های ذیل تماس بگیرید.

شماره دفتر وکیل در کرج 02632203370 - 09129401482 - 09120570475

دفتر وکالت در کرج

وکیل مجرب زن در کرج

وکیل وصول مطالبات در کرج

جستجوی وکیل در کرج

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

شماره موبایل وکیل

شماره موبایل وکیل

برای یافتن بهترین وکیل های کرج در هر تخصصی باید به موسسات حقوقی یا دفتر وکالت ها توجه کنید تا بتوانید تعدد بیشتری وکیل را ملاقات کنید یا شماره موبایل وکیل را بتوانید بیابید تا به صورت مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری یا وکیل مجرب زن در کرج صحبت کنید مشاوره بگیرید.

البته تنها با داشتن شماره موبایل وکیل پایه یک شما نمی توانید به راحتی مشکلات را حل نمایید. راه های رسیدن به موفقیت را با وکلای باتجربه و کارآزموده در موسسه حقوقی هما طی نمایید. سعی کنید با بهترین وکیل کرج مشاوره بگیرید و وکالت شما را قبول نماید.

09129401482 - 09120570475 - 02632203370

وکیل در فردیس کرج

جستجوی وکیل در کرج

بهترین وکیل کرج

وکیل وصول مطالبات

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل ارث در کرج

وکیل ارث در کرج

هر زمان که شخصی فوت کند اگر قبل از فوت وی اقداماتی و وصیتی برای اموال به جا مانده از وی انجام نشده باشد بطور معمول داشتن وکیل ارث در کرج را به شما پیشنهاد می کنیم و بهترین راهکار برای رسیدن زودتر به نتیجه مطلوب می باشد چراکه یک وکیل خوب در کرج راه و روش سریع و مناسب را پیگیری خواهد کرد.

وکیل ارث در کرج بدور از هرگونه ایراد و اشتباه و احساساتی که شاید وراث متوفی با آن درگیر باشند پیگیر کار شما در زمان در ادارات ارگان ها و نهاد های مربوطه است. هرچند خود وراث متوفی نیز می توانند اینکارها را انجام دهند اما گاها پیش آمده است به دلایل مختلف کار گره خورده است و افراد به دلایلی کار را رها کرده اند. برای داشتن بهترین وکیل ارث در کرج با مجموعه حقوقی دفتر وکالت در کرج تماس بگیرید.

02632203370 - 09129401482 - 09120570475

دفتر وکالت در کرج

وکیل مجرب در کرج

وکیل چک برگشتی

وکیل در ملارد

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل پایه یک

وکیل پایه یک

وکیل پایه یک

همه یا بهتر باید گفت بیشتر افرادی که مشکلات حقوقی ، کیفری، خانواده، ملک و املاک، چک و سفته، وصول مطالبات ، مشکلات مالک و مستاجر، یا خریدار و فروشنده رو دارند سعی بر آن دارند که وکیل پایه یک دادگستری را برا آن کار انتخاب نمایند تا رسیدن به نتیجه مطلوبشان سریعتر و مطمئن تر اتفاق بیافتد.

در هر صورت بر همان چیز پوشیده ای نیست که داشتن وکیل پایه یک دادگستری در البرز تهران و کرج کاری سخت و دشوار نیست اما یافتن وکیل خوب در تهران یا کرج را شاید بتوان گفت کار سختی است و وکیل پایه یک دارای خصوصیاتی بارز برای یک وکیل مجرب زن یا مرد و همچنین باتجربه و پتانسیل کار مورد نظر باشد. در دفتر وکالت و موسسه حقوقی هما که در تهران و کرج شعبه دارد می توان این مفاهیم را یافت. با ما تماس بگیرید.

09129401482 - 09120570475 - 02632203370

وکیل در فردیس کرج

جستجوی وکیل در کرج

بهترین وکیل کرج

وکیل وصول مطالبات

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل عالی در کرج

وکیل عالی در کرج

اگر به دنبال یک وکیل عالی در کرج هستید و راه و روش و چگونگی یافتن او را نمی دانید باید به شما این نوید را بدهم که میتوانید با حضور در موسسه حقوقی هما و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در این مجموعه به این مطلب پی خواهید برد که پیدا کردن وکیل عالی در کرج خیلی هم کاری سخت و دشواری نیست .

برای اینکار تنها کافیست آیتم های یک وکیل عالی در کرج را بدانید یا آنها را از یک شخص که توانایی تشخیص اینگونه موارد را دارد بپرسید. مجموعه هما این کار را خیلی ساده تر کرده است و بصورت یک میانبر با توجه به توانایی ها، تجربه و تخصص و همچنین خصوصیات فردی وکیل هایی که در موسسه مشغول بکار هستند یک وکیل عالی در کرج را برای کار شما در نظر خواهد گرفت برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید.

شماره دفتر وکیل در کرج 02632203370 - 09129401482 - 09120570475

دفتر وکالت در کرج

وکیل مجرب زن در کرج

وکیل وصول مطالبات در کرج

جستجوی وکیل در کرج

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

ثبت اختراع

ثبت اختراع در کرج

برای ثبت اختراع  نیزمانند سایر موارد بایستی به صورت قانونی عمل کرد.ثبت اختراع در کرج توسط موسسه تخصصی و مجرب همای راستین میهن انجام می شود

البته موسسات بسیاری در این زمینه فعال می باشند اما برای امور ثبتی بایستی به موسسه ای که در این زمینه تجربه و تخصص لازم را دارد مراجعه شود ,موسسه همای راستین میهن در این زمینه می تواند مشاوره و یاری به شما برساند.برای ثبت اختراع بایستی به سازمان ثبت اختراعات و مالکیت صنعتی مراجعه شود.

مدارک لازم در ثبت اختراع

در ثبت اختراع بایستی مدارکی تکمیل شود و به اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تحویل داده شود.مخترع طرح بایستی مدارک زیر را تهیه کند:


1-فتوکپی شناسنامه مخترع یا مخترعان طرح
2-قبض رسید بانک حق‌ الثبت اظهارنامه تقاضای ثبت اختراع
3-اظهارنامه ثبت اختراع در 3 نسخه

اظهارنامـه ثبت اختـراع فـرم مخصوصـی می باشد که جزء اوراق بهاداراست و متقاضی ثبت اختراع می تواند از واحد گردش اوراق بهادار مستقر در اداره کـل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهیه کند و بعد از تکمیل و امضا به اداره کل ثبت شرکت ها تحویل دهد.


4-توصیف اختراع در 3 نسخه

مخترع بایستی درباره اختراع خود به طور مشروح توضیحاتی بدهد و به طور واضح اختراع خود را بیان کند.البته ناگفته نماند که توضیحات اختراع را بایستی در برگه  A4درج شود.


5-نقشه‌های اختراع در 3 نسخه

اختراع باید در اندازه و مقیاس متری و به صورت نقشه تهیه شود و مخترع نیز آن را امضاء کند.نقشه‌های اختراع باید روی کاغذ 34 سانتی‌متـر طـول و 22 سانتی‌متـر عـرض رسـم شود و فقط از یک روی کاغذ استفاده شود.


6-ادعا در 3 نسخه

مخترع باید درباره اختراع خود و مزایای اختراع و در مورد مشکلاتی که به وسیله اختراع حل می شود توضیحاتی را بیان کد و در 3 نسخه تهیه کند.برای ثبت اختراع توسط وکلای متخصص بایستی ثبت اختراع از طرف وکیل مخترع تقاضا شود و کارهای ثبتی توسط وکیل مخترع انجام می شود,وکیل به همراه اصل وکالتنامه یا فتوکپی به پیگیری کارهای ثبتی اختراع می پردازد. شرکت همای راستین میهن با بهره گیری از وکلای متخصص و کادری مجرب به کارهای ثبت اختراع رسیدگی می کند.

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

موبایل وکیل پایه یک در کرج

موبایل وکیل پایه یک در کرج

اگر نیاز به مشاوره با وکیل مجرب زن یا مرد در کرج هستید و در جستجوی شماره موبایل وکیل پایه یک در کرج هستید می باید به سایت وکیل در کرج مراجعه نمایید که سایتی که در حال حاضر شما در حال استفاده از آن هستید جز بهترینهای ایران است. کافیست با کارشناسان مجرب حقوقی در مجموعه حقوقی هما در استان البرز تماس بگیرید.

جهت دستیابی به موبایل وکیل پایه یک در کرج شما عزیزان موکل می توانید در ساده ترین روش با شماره های موسسه حقوقی در کرج تماس بگیرید تا بهترین وکیل پایه 1 را به شما معرفی نمایند. شماره موبایل وکیل پایه یک در کرج و یا شماره تلفن دفتر وکیل در کرج تفاوت چندانی باهم ندارند و البته هردو به دنبال حل مشکل شما هستند.

02632203370 - 09129401482 - 09120570475

دفتر وکالت در کرج

وکیل مجرب زن در کرج

وکیل وصول مطالبات در کرج

جستجوی وکیل در کرج

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

SmartCard

اخذ کارت بازرگانی در کرج

در دنیای امروزی و در حال حاضر اکثر صاحبان صنایع و مدیران شرکت ها و افرادی که در تجارت و یا ارائه خدمات فعالیت دارند ,برای پیشرفت کار خود و افزایش گستره ی تجارت بایستی کارت بازرگانی داشته باشند.اخذ کارت بازرگانی برای فعالیت های

گسترده در حوزه ی تجارت الزامی می باشد و تمامی افراد با شخصیت حقیقی و حقوقی برای وارد شدن به عرصه واردات و صادرا ت در حوزه ی مورد نظر خود بایستی دارای کارت بازرگانی با شند,موسسه همای راستین میهن در زمینه ی اخذ کارت بازرگانی در کرج فعالیت ها ی موثر و کاربردی را انجام می دهد.برای اخذ کارت بازرگانی می توانید به متخصصین موسسه همای راستین میهن مراجعه کنید.از نظر اداره گمرک ,کارت بازرگانی مجوزی برای انجام فعالیت های تجاری و صادرات و واردات کالا از کشورهای دیگر و یا مناطق آزاد می باشد.

مراحل و شرایط  اخذ کارت بازرگانی

افرادی که برای انجام فعالیت های بازرگانی و تجاری خود در گستره ای فراتر از داخل کشور علاقمند می باشند بایستی برای اخذ کارت بازرگانی اقدام کنند.اولین مرحله در اخذ کارت بازرگانی مراجعه به وازرت بازرکانی می باشد.البته ناگفته نماند که در صورتی که از این کارت به درستی استفاده نشود مشکلات و دردسرهایی نیز به وجود می آورد به طور مثال:قاچاق کالا با کارت بازرگانی فردی دیگر و یا صادرات غیر قانونی.

برای اخذ کارت بازرگانی بایستی شرایط زیر را فراهم آورید :

1-داشتن سن حداقل 21 سال

2-برگه پایان خدمت نظام یا معافیت

3- داشتن محل مناسب کسب اعم از ملکی/استیجاری

4- داشتن سه سال سابقه فعالیت های تجاری / تولیدی به تائید دونفر از دارندگان کارت بازرگانی

5- داشتن پروانه کسب وکار و اقامت معتبر

6- داشتن حساب جاری معتبر در یکی از بانک‌های کشور

برای اخذ کارت بازرگانی مراحل را بایستی انجام داد که در این مقاله به برخی از این شرایط و مراحل به صورت مختصر اشاره شده است:

1- در خواست صدور کارت بازرگانی

2-کپی مدرک تحصیلی دیپلم یا بالاتر

3-کپی کارت ملی

4-تکمیل فرم عضویت اتاق بازرگانی

5- تعهدنامه عضویت در اتاق بازرگانی

6- تکمیل 2 برگ فرم مشخصات بازرگانی

7-اصل و کپی فرم بانک مبنی بر حسن اعتبار بانکی

البته برخی موارد در کارت بازرگانی مهم می باشد مانند:کارمندانی که به صورت تمام وقت در ادارات دولتی شاغل می باشند نمی‌توانند کارت بازرگانی دریافت کنند.هر شخص حقوقی یا حقیقی فقط می تواند یک کارت بازرگانی داشته باشد و بیشتر از یک کارت نمیتواند اخذ کند.

نکاتی برای اخذ کارت بازرگانی

برای اخذ کارت بازرگانی رعایت برخی نکات ضروری می باشد که در زیر به چند مورد اشاره شده است,البته ناگفته نماند که این مدارک بایستی به موسسات حقوقی که فرایند اخذ کارت بازرگانی را بر عهده می گیرند ارائه شود تا فرایند اخذ کارت بازرگانی آغاز شود.

-امضاء  2برگ اظهارنامه پلمپ دفاتر تجاری  و 3 برگ اظهارنامه کارت بازرگانی

 -امضا وکالت نامه وکیل مربوطه توسط شخص و در صورت شرکتی بودن کارت زدن مهر شرکت بر روی امضای مدیرعامل

- ارائه کپی شناسنامه برای کارت شخصی وارائه کپی کلیه مدارک شرکت و روزنامه رسمی و کپی شناسنامه مدیرعامل برای شرکت

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰


وکیل با تجربه در کرج

وکیل با تجربه در کرج

بیشتر وکلای رسمی پایه یک دادگستری افرادی با تجربه هستند و توانایی مواجه با شرایط و مشکلات حقوقی خاص را دارند و می توانند یک پرونده حقوقی را به سر انجام برسانند. دقت کنید اگر به دنبال وکیل با تجربه در کرج هستید به شما توصیه می کنیم با استفاده از کلیک برروی ادامه مطلب این مقاله را تا پایان مطالعه بفرمایید. دقت در انتخاب و استخدام وکیل در کرج خیلی به بهبود روند پرونده شما کمک خواهد کرد.

وکیل با تجربه در کرج در حمایت از شما به عنوان موکل خویش تمام تلاش خود را مینماید تا به بهترین شکل ممکن جلسه دادگاه شما به نتیجه مطلوب برسد. حمایت از شما به منظور موفقیت در پرونده حقوقی کیفری خانواده طلاق نفقه مهریه اجرت المثل ملکی و املاکی مشکلات بین کارفرما و کارمند و همچنین پیمانکار و کارفرما و دیگر مواردی که یک وکیل با تجربه در کرج بتواند انجام دهد را در موسسه حقوقی هما بیابید. برای تنظیم وقت مشاوره حقوقی با شماره های ذیل تماس بگیرید.

02632203370 - 09129401482 - 09120570475

دفتر وکالت در کرج

وکیل مجرب زن در کرج

وکیل وصول مطالبات در کرج

جستجوی وکیل در کرج

  • vakil khanoom