وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

۳۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وکیل در کرج گلشهر

وکیل در کرج گلشهر

گلشهر در کرج به عنوان یکی از محله های شلوغ و پر جمعیت کرج شناخته شده است به نحوی که در خیابان 45 متری گلشهر شماهد یک بازار گسترده از انواع کالاها و خوراکی ها هستیم. البته هر جای شلوغ دردسرهای خاص خود را هم دارد. اگر نیاز به وکیل در کرج گلشهر دارید چند دلیل دارد. بطور مثال یکی از دلایل وجود مشکل مالی همچون چک سفته قراردادهای تجاری مشکلات بین فروشنده و خریدار یا مالک و مستاجر همچنین مسائل خانوادگی نظیر طلاق نفقه مهریه اجرت المثل یا اینکه موارد کیفری که هر کدام تخصصی خاص در امر وکالت است. در هر صورت نیاز به وکیل در کرج گلشهر برای افراد ساکن محله 45 متری گلشهر و اطراف آن امری مسلم است. برای داشتن وکیل در کرج گلشهر توصیه می شود با مجموعه موسسه حقوقی هما تماس بگیرید و هر کجای استان البرز یا تهران هستید وکیل در کرج خود را انتخاب کنید.

02632203370 - 09129401482 - 09120570475

وکیل خوب در کرج

وکلای مجرب در کرج

لیست وکلای کرج

وکیل ملکی در کرج

بهترین وکیل کرج

شماره وکیل در کرج

وکیل در کرج

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل کیفری در کرج

وکیل کیفری در کرج

باید این نوید را بدهم که اگر شما به دنبال وکیل کیفری در کرج هستید به بهترین سایت وکیل کیفری آمده اید. تخصص و تجربه وکلای مجرب زن و مرد ما در زمینه های کیفری جزایی حقوقی خانواده قتل مواد مخدر و سایر مواردی که هر وکیلی نمی تواند حتی مطالعه پرونده را نیز بررسی کند وکلای مجرب و کارآزموده ما می توانند برای شما انجام دهند و قبول دعاوی کیفری در کرج جز تجربات برجسته وکلای ماست. وکیل کیفری در کرج باید بتواند در همان ابتدای امر درصد موفقیت پرونده شما را حداقل تا حدودی به شما اعلام نماید تا بتوانید در بهترینحالت ممکن تصمیم گیری خود را بابت اینکه مشاوره با وکیل پایه یک در خصوص پرونده کیفری مثمر ثمر بوده است یا نه بررسی نمایید و تصمیم بر اینکه وکیل را انتخاب نمایید و وکالتنامه وی را امضا نمایید انجام دهید. برای داشتن وکیل کیفری در کرج با مجموعه حقوقی هما تماس بگیرید.

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

02632203370 - 09129401482 - 09120570475

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل در اندیشه

وکیل در اندیشه

وکیل در اندیشه

شهرک اندیشه در بین استان البرز و تهران قرار گرفته است و دسترسی افراد و اشخاص شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی که در آنجا زندگی می کنند در خیلی موارد به کرج راحت تر است. یعنی برای مسائ اگر کسی به دنبال وکیل در اندیشه باشد یافتن وکیل در کرج یا وکیل در فردیس کرج برایش بهتر است چرا که رفتن به تهران و شلوغی بیش از حد آن و همچنین پیدا کردن آدرس کمی سخت است اما برای اینکه با وکیل در اندیشه یا کرج و فردیس مشاوره حقوقی کیفری خانواده جزائیچک سفته قرارداد ملک و املاک مشکلات مالک و مستاجر را رفع نمایید میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید و بهترین وکیل در اندیشه را استخدام نمایید.

02632203370 - 09129401482 - 09120489692

دفتر وکالت در کرج

وکیل مجرب در کرج

وکیل چک برگشتی

وکیل در ملارد

وب سایت وکیل در کرج

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت پیمانکاری

ثبت شرکت پیمانکاری در کرج

شرکت های پیمانکاری نیز مانند سایر شرکتها بایستی ثبت شود, شرکت های پیمانکاری نوعی شرکت خدماتی می باشند

زیرا کلیه مسئولیات های یک پروژه از قبیل : تهیه ,حمل , نصب و ساخت مواد و مصالح ساختمانی را بر عهده دارند.شرکت های پیمانکاری برای انجام کلیه این مراحل قرارداد عقد می کنند و شرکت مقابل ناظری نیز بر کارهای این شرکتها قرار می دهد تا عملیات پیمانکاری به بهترین نحوه انجام شود. موسسه همای راستین میهن در شهر کرج کلیه امور ثبتی شرکتها ,اخذ کارت بازرگانی و کد اقتصادی,تشکیل پرونده مالیاتی,اخذ پلمپ دفاتر و سایر امور قانونی در حوزه ثبت,فعالیت دارد,لذا برای ثبت شرکت پیمانکاری در کرج می توانید به این موسسه مراجعه کنید. شرکتهای سهامی خاص برای تاسیس شرکت های پیمانکاری مناسبتر می باشند زیرا این نوع از شرکتها در نظر شرکتهای مناقصه گذار اعتبار بیشتری دارند.

شرایط  و مدارک ثبت شرکت پیمانکاری

برای ثبت شرکت پیمانکاری بایستی شرایطی داشته باشید تا بتوانید بر طبق این شرایط شرکت خود را در اداره ثبت شرکتها ثبت نمایید. اعضای شرکت پیمانکاری بایستی 3 نفر باشند و 2 نفر نیز به عنوان بازرس انتخاب شوند که البته بازرسان نباید جزء اعضای شرکت باشند و بازرسان شرکت نبایستی با اعضای شرکت نسبت خویشاوندی داشته باشند. قبل از ثبت بایستی حداقل 35 درصد سرمایه اولیه شرکت در یکی از بانکهای کشور سپرده گذاری شود.برای ثبت شرکت بایستی مدارکی را تهیه نمایید که این مدارک به صورت زیر می باشد:

1- فتوکپی شناسنامه وکارت ملی کلیه سهامداران  و بازرسان شرکت

2-سه نسخه اساسنامه شرکت سهامی خاص با امضای تمامی سهامداران

3- دوبرگ اظهار نامه شرکت از حسابداری ثبت شرکت

4- تکمیل و ارائه فرم تعیین نام  شرکت و مشخصات اعضاء

5-ارائه گواهی عدم سو پیشینه کیفری برای تمامی اعضای هیئت مدیره  و بازرسان

6-ارائه  گواهی پرداخت حداقل  ۳۵ % سرمایه شرکت از بانک

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل در کمالشهر

وکیل در کمالشهر

وکیل در کمالشهر

کمالشهر به عنوان یکی از شهرهای استان البرز و از زیر مجموعه های کرج به به شهر کرج هم نزدیک می باشد و فاصله بین کمالشهر و کرج تنها اتوبان کرج قزوین است و در امتداد خیابان شهید بهشتی یا همان خیابان قزوین سابق وجود دارد نیاز به وکیل در کمالشهر امری ضروری برای ساکنان این بخش از شهرستان است. جمعیت این منطقه به شکل محسوسی در حال افزایش است و وکیل در کمالشهر وجود ندارد به شکل آنچنانی که بتوانند از آنها استفاده نمایند. اگر وکیل در کمالشهر مورد نیاز باشد می باید افراد به کرج بیایند و مشکلات خود را حل نمایند پس توصیه می شود قبل از حضور در دفتر وکیل در کرج وقت مشاوره را تنظیم نمایند و سعی کنند به موقع در جلسه مشاوره حقوقی با وکیل حاضر شوند. با مجموعه حقوقی و ثبتی هما تماس بگیرید.

02632203370 - 09129401482 - 09120570475

دفتر وکالت در کرج

وکیل مجرب در کرج

وکیل چک برگشتی

وکیل در ملارد

وب سایت وکیل در کرج

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج و چگونگی ثبت شرکت در کرج نیازمند یک روند قانونی است این روند قانونی را می توانید با کوتاه تر کردن مسیر خود بدست موسسه ثبت شرکت هما بسپارید,ثبت شرکت در کرج از نظر محدوده فعالیت به دسته های مختلف تقسیم می شود.

تقسیم بندی ثبت شرکت ها از نظر مسئولیت

1- ثبت شرکت با مسئولیت محدود 2-ثبت شرکت با سهامی خاص 3- ثبت شرکت با سهامی عام

این دسته بندی ها برای ثبت شرکت ها چیزی است اغلب شرکت در یکی از این گروه ها قرار می گیرند و از نظر نوع فعالیتی که دارند مسئولیت آنها متفاوت خواهد شد.

درثبت شرکت با مسئولیت محدود که اغلب شرکت های تازه تاسیس به ثبت رسیده شده از همین نوع هستند و امکان مبادلات تجاری برای صاحبان شرکت فراهم خواهد کرد ولی در ثبت شرکت با سهامی عام شما می توانید سهام شرکت را به صورت اوراق در بورس عرضه نمایید که در ثبت شرکت با مسئولیت محدود این مکان وجود ندارد.

حداقل افراد تشکیل دهنده برای یکشرکت با مسئولیت محدود 2 نفر است که درثبت شرکت با سهامی خاص حداقل افراد 3 نفر و در سهامی عام حداقل افراد 5 نفر خواهد بود.

درثبت شرکت با مسئولیت محدود نیازی به رسید بانکی مبنی بر واریز حداقل سرمایه شرکت ندارید ولی در ثبت شرکت با سهامی خاص حداق سرمایه 1 میلیون  ریال و برای ثبت شرکت با سهامی عام حداقل سرمایه 5 میلیون ریال خواهد بود که شرکای شرکت موظف به پرداخت 35% سرمایه به حساب شرکت خواهند بود.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج,ثبت شرکت با سهامی خاص در کرج و ثبت شرکت با سهامی عام در کرج همگی در ثبت همای راستین میهن انجام خواهد گرفت.

و ما شما را برای چگونگی ثبت شرکت در کرج همیاری خواهیم کرد.

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت

نحوه ثبت شرکت در کرج

برای ثبت یک شرکت به طور قانونی بایستی مراحلی را طی کرد, در دنیای امروزی تمامی افرادی که قصد انجام فعایت های

تجاری و اقتصادی دارند ,بایستی برای انجام  فعالیت خود به صورت قانونی شرکتی داشته باشند به عبارت دیگر بر طبق قانون شرکتی که ثبت نشده باشد حق فعالیت ندارد و بایستی غیر قانونی فعالیت کند.برای ثبت شرکت بایستی اطلاعاتی کسب نمایید و از نحوه ثبت شرکت به صورت قانونی آگاهی لازم داشته باشید,شرکتهایی که در این زمینه فعالیت دارند می توانند کمک بسیاری کنند.در حال حاضر موسسه های ثبت شرکت بسیاری وجود دارند اما  تعداد محدودی از این موسسات و شرکتها در این  زمینه به طور تخصصی و قانونی فعالیت می کنند.شرکت همای راستین میهن در زمینه ثبت شرکت و نحوه ثبت شرکت در کرج فعالیت دارد.

مراحل ثبت شرکت

برای ثبت شرکت بایستی مراحلی طی شود,در اولین و مهمترین مرحله مراجعه به یک شرکت ثبت شرکت متخصص می باشد تا از مشاوره و راهنمایی بهره مند شوید,برای ثبت شرکت بایستی نوع شرکت را مشخص کنید,مراحل و مدارک ثبت شرکت با توجه به نوع شرکت قابل ثبت متفاوت می باشد.تعداد سهامداراین و اعضای شرکت بایستی مشخص شود,به طور مثال تعداد سهامداران یک شرکت با مسئولیت محدود 2 نفر و شرکت سهامی خاص 3 نفر می باشد و مسئولیت اعضای شرکت بر طبق نوع شرکت و میزان سرمایه ای که در شرکت دارند متفاوت می باشد,برای شرکت بایستی نامی مناسب انتخاب شود تا اداره ثبت شرکتها نام شرکت را تایید کند. نام انتخاب شده نباید تکراری باشد,استفاده از اسامی مخفف شده که مربوط به اداره‌های دولتی و... است تنها با کسب مجوز از آنها امکان‌پذیر می باشد.

مدت و موضوع فعالیت شرکت باید مشخص شود,میزان سرمایه شرکت نیز باید تعیین شود و بر حسب نوع شرکت میزان سرمایه بایستی تعیین شود.در شرکت‌های سهامی، تعداد سهم و ارزش اسمی آن هم باید مشخص شود. بعد از مشخص شدن سرمایه و نوع شرکت باید شرکاء شرکت تعیین شوند و هر شریک به میزان سهمی که در شرکت دارد حق رای دارد. بعد از طی این مراحل باید اساسنامه شرکت ارائه شود و سپس مدارک شخصی و حقوقی به اداره ثبت شرکتها ارائه شود و در پایان مراحل و بعد از تایید شرکت به ثبت می رسد.

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل فردیس کرج

وکیل فردیس کرج

وکیل فردیس کرج

فردیس کرج یکی از بزرگترین شهرستانهای استان البرز و نزدیک ترین شهرستان به شهر کرج می باشد که با توجه به جمعت روز افزون و معاملات و اتفاقات و امور اداری حقوقی و قضایی که در فردیس انجام می شود نیاز به وکیل فردیس کرج امری ضروری برای ساکنان این شهر بزرگ می باشد. وکیل فردیس کرج نیاز نیست که حتما در فردیس مستقر باشد و دفتر وی در همان مکان باشد. وکلای مجرب کرج نیز می توانند تمامی کارهایی را که وکیل فردیس کرج انجام می دهد برای شما موکلین عزیز به بهترین شکل ممکن به اتمام برساند. البته هر وکیلی در هر جا توانایی و اجازه چنین کاری را دارد اما وکیل در کرج به دلیل نزدیکی و راحتی برای موکلین گرامی پیشنهاد می شود. چنانچه نیاز به وکیل فردیس کرج دارید با شماره های ذیل تماس بگیرید تا وقت مشاوره حضوری با وکیل تنظیم گردد.

02632203370 - 09129401482 - 09120570475

دفتر وکالت در کرج

وکیل مجرب در کرج

وکیل چک برگشتی

وکیل در ملارد

وب سایت وکیل در کرج

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل آنلاین

وکیل آنلاین

وکیل آنلاین

اگر به دنبال وکیل آنلاین خود هستید و نیاز دارید در خصوص مسائل حقوقی کیفری خانواده ملک و املاک ارثیه چک سفته قراردادهای کاری تجاری بازرگانی مهریه نفقه و ... با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره داشته باشید به یکی از بهترین سایت وکیل آمده اید. وکیل آنلاین به عملی گفته می شود که وکیل با استفاده از وسایل و نرم افزار های ارتباطی نظیر تلگرام اینستاگرام واتس آپ و ... بتواند با موکل خویش ارتباط بگیرد و سوالات وی را پاسخ دهد. البته در سایت وکلای مجرب کرج که پیش روی شماست بهترین وکلای مجرب و وکیل پایه یک به صورت حضوری تلفنی و آنلاین پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند. البته اگر از مقالات سایت هم استفاده نمایید به صورت وکیل آنلاین به اطلاعات حقوقی شما اضافه خواهد شد. برای تماس با وکیل پایه یک دادگستری با شماره های ذیل تماس بگیرید.

02632203370 - 09129401482 - 09120570475

دفتر وکالت در کرج

وکیل مجرب در کرج

وکیل چک برگشتی

وکیل در ملارد

وب سایت وکیل در کرج

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

دفتر وکالت کرج

دفتر وکالت کرج

دفتر وکالت کرج

ساکنین استان البرز و شهر کرج و دیگر شهرهای اطراف برای انجام امور حقوقی خویش می باید به دفتر وکالت کرج مراجعه نمایند چراکه مشاوره حقوقی و قرارداد وکالت که با وکیل پایه یک دادگستری حالا چه وکلایی که از طرف کانون وکلا اجازه وکالت دارند و دیگر موارد که به آنها وکیل کانون مشاوران و وکلای قوه قضاییه هستند خطاب می شود. هر وکیل مجرب زن یا مرد با داشتن دفتر وکالت کرج یا هر شهری دیگر اجازه فعالیت در آن منطقه را در امر وکالت دارد. اگر به دنبال وکیل خوب در کرج هستید بدانید موسسه حقوقی هما با داشتن وکلای مجرب کرج و همچنین کارشناسان و مشاوران حقوقی خبره و آگاه به امور حقوقی کیفری خانواده ملک و املاک چک سفته قرارداد های مدنی و دیگر موارد از این قبیل هدفی والا در راستای رسیدن شما عزیزان به حقتان است. برای داشتن وقت مشاوره حضوری با وکیل در دفتر وکالت کرج میتوانید با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

02632203370 - 09129401482 - 09120570475

وکیل کرج

وکلای مجرب در کرج

لیست وکلای کرج

بهترین وکیل کرج

وکیل در کرج

  • vakil khanoom