وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

۱۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وکیل حقوقی در صادقیه

وکیل حقوقی در صادقیه

خیلی مواقع نیازی به مشورت و مشاوره با دیگران شاید نباشد البته گاهی باید بدانید در چه مواردی نیاز مبرهم هست. برای اینکه در محاکم و مراحل دادگاه دادسرا شورای حل اختلاف یا حتی یک جلسه داوری موفق باشید حداقل توصیه می شود با وکیل حقوقی در صادقیه مشورت نمایید تا مسائل و مشکلات پیش روی را به شما گوشزد کند و از مشاوره حقوقی وی در روند کارتان بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی یا حقوقی با وکیل حقوقی در صادقیه میتوانید با شماره وکلای هما در دفتر وکالت صادقیه و غرب تهران تماس بگیرید و از بهترین وکلای غرب تهران در پیشبرد اهدافتان کمک بگیرید. با شماره های دفتر وکیل حقوقی در صادقیه تماس بگیرید.

دفتر استان تهران

همراه: 09129401482

 

دفتر استان البرز

تلفن: 02632203370          همراه:  09129401481

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

مشاوره حقوقی دیه

مشاوره حقوقی دیه

برای گرفتن دیه از بیمه و یا هر شخص حقیقی و یا حقوقی نیاز به مشاوره حقوقی دیه دارید. حتی اگر نیاز به وکیل نداشته باشید یا اینکه توانایی مالی جهت گرفتن وکیل دیه را نداشته باشید توصیه می شود حداقل برای داشتن مشاوره حقوقی دیه با وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور و البته استان تهران و البرز با شماره های دفتر وکالت متخصص دیه تماس بگیرید.

البته داشتن وکیل برای گرفتن دیه مزایای زیادی دارد که از جمله موارد آن گرفتن حق و حقوق کامل می باشد. چرا که گاهی اوقات یک اشتباه کوچک شاید ضرر و زیان زیادی به شما وارد نماید. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دفتر وکالت تهران

تلفن: 02144228421   همراه:  09129401482

 

 

دفتر وکالت کرج

تلفن: 02632203370          همراه: 09129401481-

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل پایه یک یا پایه دو؟

وکیل پایه یک یا پایه دو؟

آیا تابحال در زمانیکه مشکلی حقوقی برایتان پیش آمده به شما هم پیشنهاد شده است که برای حل مشکلات حقوقی و قانونی خود به وکیل پایه یک مراجعه نمایید؟ آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که چند نوع وکیل دادگستری وجود دارد؟ طبق قانون کلیه افرادی که می‌خواهند در زمینه وکالت فعالیت نمایند باید از مراجع ذی صلاح مجوز و یا پروانه وکالت دادگستری دریافت نمایند. در این راستا دو نوع پروانه برای وکلا درنظر گرفته خواهد شد: پروانه وکالت پایه یک و پایه دو. حالا سوال اینجا است که وکیل پایه یک دادگستری  چه فرقی و یا شباهتی با وکیل پایه دو دارد؟ و یا اینکه کدامیک از آنها می‌تواند بهتر کارهای قضای و حقوقی را انجام دهد؟ آیا توانایی و محدوده اختیارات آنها با یکدیگر متفاوت است؟ آیا تفاوت وکیل پایه یک خانم یا آقا به میزان تحصیلات و سوابق تجربه کاری یا پرونده های جاری یا خاتمه یافته آنها باز می‌گردد؟

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با پایه دو

در هر صورت و هر شکل ، افرادی که می‎خواهند به عنوان وکیل فعالیت داشته باشند باید در آزمون وکالت بسته به نهاد صادر کننده مجوز شرکت کنند. مرکز امور مشاوران قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری هر دو از نهادهای معتبر و رسمی بوده و مسئول برگزاری این آزمون ها هستند که به صورت سالیانه یا دوره ای در شهرهای مختلف برگزار می گردد. اگر یک شخص فارغ التحصیلان رشته حقوق،  آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری را با موفقیت قبول شود و مراحلی را طی کنند، کارآموز وکالت شده و سپس به عنوان وکیل پایه یک دادگستری فعالیت خواهند داشت. اما فارغ التحصیلانی که در آزمون مرکز امور مشاوران قبول می‌شوند، ابتدا کارآموز خواهند شد و سپس می‌توانند فعالیت خود به عنوان وکیل پایه دو و در نهایت پایه یک ادامه دهند.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با پایه دو از نظر عملکرد و اختیارات

وکیل پایه یک آقا یا خانم، هیچ محدودیتی برای فعالیت حقوقی در انواع محاکم کیفری و حقوقی در سراسر کشور ندارد. اما وکیل پایه دو در  این زمینه دارای محدودیت است. برای مثال آنها فقط می‌توانند در محاکم کیفری شرکت کنند که  به موجب جرایم تعزیری حبس کمتر از ده سال در نظر گرفته می‌شود. 

09129401482  -  09129401481

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره‌ی وکیل ملکی

همه چیز درباره‌ی وکیل ملکی

آیا تا به حال در زمینه ملک خود، با مشکلی حقوقی برخورد کرده‌اید؟ اگر این اتفاق برایتان رخ داده باشد، حتما به خوبی می‌دانید که هر وکیلی نمی‌تواند به شما در حل این نوع مشکل، کمکی کند. در مشکلات حقوقی که در زمینه‌ی املاک به‌وجود می‌آید، تنها وکیل ملکی است که بسته به نوع تجربه و تخصص خود به خوبی می‌تواند شما را در این زمینه یاری نماید.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی شخصی است که به موکل خود در زمینه‌ی مسائل مالی و دعاوی مربوط به املاک غیرمنقول کمک کرده و وظیفه‌ی دفاع از موکل خود را بر عهده دارد. حیطه‌ی مسائلی که وکیل ملکی در آن تخصص دارد به شرح زیر است:

  • دعوای تخلیه ید
  • دعوای خلع ید
  • دعوای الزام به اخذ تخلیه ید
  • دریافت مجوز پایان کار
  • دعوای مزاحمت و ممانعت از حق
  • دعوای تصرف عدوانی

اما آیا می‌دانید وکیلی که برای مسائل حقوقی مربوط به املاک خود اختیار می‌نمایید چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اولین ویژگی یک وکیل حاذق، تجربه‌ای است که به وی کمک می‌کند تا به سهولت بتواند امور مربوط به پرونده‌ی شما را پیگیری نماید.

اما قطعا نمی‌توان از علم و آگاهی یک وکیل خوب غافل بود. قطعا وکیلی بهتر می‌تواند شما را پیروز دادگاه نماید که با وکلای شاخه‌های مختلف، اساتید برجسته در این زمینه و با بخش حقوقی قوه‌ی قضائیه در ارتباط بوده و در زمان مقتضی از آنها مشورت‌های لازم را اتخاذ نماید.

یک وکیل خبره باید بر آرای وحدت رویه، آرای اصراری، آرای شعب دیوان عالی کشور، آرای دادگاه‌های نخستین و تجدید نظر، از قوانین ثبتی و مسائلی از این دست آگاهی کامل و تسلط داشته باشد تا بدین وسیله بتواند حق موکل خود را زنده نماید.

بهتر است چنانچه، در زمینه املاک غیر منقول خود دچار مشکلی حقوقی شده‌اید، با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید و در نهایت از وکیل ملکی متخصص یاری بخواهید!

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل دادگستری کیست و چه کاری می‌کند؟

وکیل دادگستری کیست و چه کاری می‌کند؟

وکیل به فردی گفته می‌شود که از طرف شخصی دیگر، اعم از حقیقی و یا حقوقی، برای انجام یک کار مامور می‌شود و بین آن دو اصطلاحا عقد وکالت صورت می‌گیرد. بنابراین وکالت، نوعی عقد جایز به شمار می‌رود که در چارچوب مقررات و قانون مدنی منعقد می‌گردد. طرفین این قرارداد نیز در اصطلاح حقوقی، وکیل و موکل نامیده می‌شوند.

در تمامی کشورها  یک وکیل دادگستری، باید تحصیلات مرتبط دانشگاهی در زمینه وکالت داشته باشد و از طرف دیگر مجوزهای لازم برای انجام امور وکالت را کسب کرده باش.د چنین فردی لازم است دوره‌های کارآموزی لازم را در کانون‌های وکلا، پشت سر گذاشته باشد.

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری به فردی گفته می‌شود که دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر از آن را در رشته‌های حقوق و یا فقه و مبانی حقوق اسلامی پشت سر گذاشته باشد و یا هم تراز آن در حوزه علمیه تحصیل کرده باشد و پس از آن توانسته باشد در آزمون وکلای دادگستری در رقابت با دیگر وکلا موفق به کسب معدل و ترازی شده باشد که قادر باشد به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته شود.

وکیل دادگستری خود دارای چند نوع است. که عبارتند از: وکیل دادگستری انتخابی، وکیل دادگستری تسخیری، وکیل دادگستری معاضدتی، وکیل دادگستری اتفاقی.

وکیل دادگستری انتخابی در مواردی به کار برده می‌شود که شخصی خود، وکیلی را برای پیگیری امور خود انتخاب می‌کند. وکیل تسخیری در مواردی به کار می‌رود که دعوایی کیفری در جریان باشد و متهم به دلیل عدم توان مالی نتواند وکیل اتخاذ کند. در این صورت دادگاه برای وی یک وکیل تسخیری قرار می‌دهد. وکیل معاضدتی در دعاوی حقوقی و در صورت عدم توان مالی متهم به کار گرفته می‌شود. وکیل اتفاقی در مواردی به کار می‌رود که شخصی خود دارای تحصیلات در زمینه حقوق است اما شغل وی وکالت نیست. چنین فردی اگر بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکل یکی از نزدیکانش از کانون وکلای دادگستری وکالت موردی بگیرد به او وکیل اتفاقی گفته می‌شود.

موبایل:     09129401482    -     09120489692   -  09129401481  

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل خوب غرب تهران

وکیل خوب غرب تهران

در هرکجای استان تهران باشید امور حقوقی کیفری خانواده چک سفته ملک و املاک کار و کارگری و کارفرمایی مهریه نفقه اجرت المثل تصادفات دیه و ... را می توانید به وکیل خوب غرب تهران بسپارید. البته اگر به دنبال وکیل خوب غرب تهران هستید به یکی از بهترین سایتهای وکیل در تهران و مخصوصا غرب تهران و استان البرز فردیس کرج ملارد اندیشه شهریار شهرقدس مهرشهر گرمدره هشتگرد اشتهارد مراجعه کرده اید.

برای داشتن مشاوره حقوقی با وکیل خوب غرب تهران یا استان البرز و علی الخصوص کرج فردیس مهرشهر ملارد شهریار شهرقدس اندیشه و ... می توانید با شماره های دفتر وکالت غرب تهران و کرج تماس بگیرید و از مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری استفاده کنید و اگر نیاز به وکیل مجرب کارآزموده با تجربه خانم یا آقا داشتید بقیه امور را به وی بسپارید.

 

دفتر وکالت تهران

  همراه:  09129401482

 

 

دفتر وکالت کرج

     همراه: 09129401481

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل رباط کریم تهران

وکیل رباط کریم تهران

اگر در شهر رباط کریم شهریار شهر جدید پرند نسیم شهر تهران شهرقدس هستید یا محل کارتان در این شهرهاست و نیاز به وکیل رباط کریم دارید با شماره های دفتر وکالت در غرب تهران و یا استان البرز تماس بگیرید تا یکی از خدمات حقوقی در دفتر وکیل استفاده کنید. وکیل رباط کریم در اسرع وقت امور حقوقی شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و  پیگیری نماید.

امور حقوقی و وکالت توسط وکلای پایه یک دادگستری مجرب تهران و کرج در زمینه های حقوقی کیفری خانواده کار و کارگری کارفرمایی مهریه نفقه اجرت المثل حضانت چک سفته و وصول مطالبات مکل و املاک ثبت اسناد و املاک ارائه می شود. با شماره های زیر تماس بگیرید.

 09129401481 

 09129401482

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل منطقه 22 تهران

وکیل منطقه 22 تهران

به همشهریان عزیز که نیاز به وکیل منطقه 22 تهران دارند و به یکی از محله ها و نواحی مثل شهرک چشمه راه آهن شهید باقری امیرکبیر چیتگر دهکده المپیک کاج استادیوم آزادی کن نزدیک هستند و لازم به مشاوره حقوقی ویا داشتن وکیل پایه یک دادگستری مجرب خانم یا آقا دارند توصیه می شود با شماره های دفتر وکالت یا وکلای غرب تهران تماس بگیرند و از اطلاعات تجربیات و پتانسیل این اشخاص جهت حل مشکلات خویش استفاده نمایند.

برای مشاوره با وکیل منطقه 22 تهران تنها کافیست با شماره های ذیل تماس گرفته و به صورت تلفنی آنلاین و یا حضوری ملاقات کنید و قبول وکالت یا اینکه تنظیم لایحه مشاوره حقوقی تنظیم اظهارنامه و ... را برایتان انجام دهد.

 

 

 09129401482

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره وکیل کیفری

همه چیز درباره وکیل کیفری

ما ایرانیان، با مفهوم وکیل به طور کلی آشنایی داریم. اما در مواقعی که به آنها نیاز پیدا می‌کنیم،  نمی‌دانیم باید به چه وکیلی مراجعه کنیم. اما وکیل کیست؟ بنابر تعریف قانون مدنی، وکیل به کسی گفته می‌شود که نماینده‌ی قانونی فردی است که می‌تواند تمام امورات قانونی موکل خود را به نیابت از وی، انجام دهد. اما آیا با دسته بندی‌های وکلا آشنایی دارید؟آیا می‌دانید برای هر مشکل باید نزد کدام وکیل بروید؟ با ما همراه باشید تا شما را با وکیل کیفری بیشتر آشنا کنیم.

وکیل کیفری چه وظایفی دارد؟

وکیل کیفری کسی است که با توجه به علاقه و زمینه تخصصی اش، به دفاع از موکل خود یا طرح شکایت در امور کیفری ازجمله قتل، خیانت در امانت، کلاهبرداری، فروش مال غیر، سرقت، فوت در اثر تصادفات رانندگی، دیه، ضرب و جرح، نزاع، جعل و استفاده از سند جعلی، توهین، تجاوز به عنف، تهدید،آدم ربایی، مزاحمت تلفنی و غیره می‌پردازد.

مزایای بهرهمندی از وکیل کیفری

یاری طلبیدن از وکیل متخصص کیفری در دعاوی کیفری، باعث می‌شود شما بهترین دفاع را داشته باشید که منجر به نتیجه‌س مطلوب تر است.

همچنین به دلیل تخصص وکلای کیفری در این زمینه، شما با اختیار کردن وکیل کیفری نه تنها ضرر نمی کنید، بلکه با صرف هزینه و زمان کمتر، آنچه به دست می‌آورید برنده شدن در دعاوی کیفری است که وکلای دیگر قادر به انجام آن نیستند.

  09129401481  - 09129401482 

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل جلال آل احمد

وکیل جلال آل احمد

اگر در شهر تهران زندگی میکنید یا محل کارتان در اینجاست و در غرب تهران نیاز به وکیل پایه یک دادگستری مجرب خانم یا آقا دارید و وکیل جلال آل احمد لازم دارید یعنی در خیابان جلال منتهی به بلوار اشرفی اصفهانی نیاز دارید با وکیل مجرب خانم یا آقا مشورت کنید یا وکالت شما را قبول کند با شماره دفتر تماس بگیرید تا به امور حقوقی شما رسیدگی شود.

دقت کنید وکیل جلال آل احمد تنها دفتر وکالت ما نیست و دیگر دفتر وکالت در کرج می باشد و امور حقوقی و وکالت توسط وکلای مجرب تهران و کرج در تهران کرج و غرب تهران پیگیری می شود. تماس بگیرید.

 09129401481 

 09129401482

  • vakil khanoom