وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

۳۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وکیل مجرب آقا

وکیل مجرب آقا

وکیل مجرب آقا

هرزمان با مشکلی مواجه می شوید که خودتان در حل آن ناتوان هستید می باید با شخصی با تجربه در آن بخش و حرفه مشورت و همچنین کمک بگیرید. برای هر فردی ممکن است اتفاق بیافتد که خواسته یا ناخواسته با مشکلات خانواده کیفری حقوقی ملک و املاک چک و سفته کارفرما و کارمند و ... روبرو شود و در این موارد باید با وکیل مجرب آقا یا خانم مشورت کنید و مشاوره تخصصی حضوری یا تلفنی داشته باشید. وکیل مجرب آقا یا خانم خیلی تفاوتی ندارد و مهم این است که شما بدون مشاوره کاری انجام ندهید که نتیجه آن مسائل بیشتری برایتان به وجود آورد که قابل حل نباشد. در هر صورت با داشتن وکیل مجرب آقا در کنار خودتان احتمال خیلی بیشتری برای پیروزی در پرونده خود در محاکم قضایی همچون دادسرا دادگاه شورای حل اختلاف یا مواردی از این قبیل دارید و هرچه زودتر نسبت به انتخاب وکیل پایه یک دادگستری خود اقدام نمایید موفق تر هستید. برای مشاوره با وکیل مجرب آقا یا خانم با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144979434 - 09129401482

معرفی وکیل

موسسه وکالت

تلفن وکیل

وکیل رسمی دادگستری

وکیل زن مجرب

وکیل رسمی

مشاوره با وکیل

وکیل کیفری مجرب

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

اخذ کارت بازرگانی

چگونگی اخذ کارت بازرگانی

برای اخذ کارت بازرگانی بایستی درابتدا درباره کارت بازرگانی اطلاعات مفیدی کسب نمایید به عبارتی دیگر بایستی درباره کارت بازرگانی وچگونگی اخذ آن اطلاعات داشته باشید تا بتوانید به طور قانونی کارت بازرگانی اخذ نمایید.در این متن درباره

چگونگی اخذ کارت بازرگانی توضیحاتی داده می شود تا بتوانید با خواندن این متن و با دارا بون اطلاعات کافی بتوانید نسبت به اخذ کارت بازرگانی اقدام نمایید.

اخذ کارت بازرگانیدارای مراحل و شرایطی می باشد که افراد متقاضی باید شرایط لازم را دارا باشند تا بتوانند کارت بازرگانی را اخذ نمایند. کارت بازرگانی یک نوع کارت می باشد که افرادی که مشغول فعالیت های تجاری می باشند و به عبارتی دیگر تاجران و افرادی که فعالیت های اقتصادی و تجاری انجام می دهند بایستی درباره آن اطلاعات لازم را داشته باشند.

مزایای کارت بازرگانی

یکی از مهمترین مزایایکارت بازرگانی به این صورت است که افرادی که دارای این کارت می باشند می توانند به صورت قانونی و بر طبق قوانین کشور اقدام به فعالیت های تجاری به صورت واردات و صادرات نمایند به طوری که داشتن کارت بازرگانی برای تاجران ضروری می باشد. کارت بازرگانی بعد از صدور به مدت یک سال دارای اعتبار است و افرادی که این کارت را دریافت نمودند دارای شرایط لازم بودند به طوری که شرایط زیر برای اخذ کارت بازرگانی الزامی می باشد.

- حداقل سن 23 سال تمام

- حداقل مدرک تحصیلی دیپلم

- کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت برای آقایان

یکی از مواردی که برای اخذ کارت بازرگانی بایستی انجام شود اخذ پلمپ دفاتر تجاری می باشد,دفاتر تجاری در اوایل سال بایستی به صورت پلمپ اخذ شود تا تمامی رویدادهای مالی در آن درج شود و در پایان سال با تئجه به اطلاعات مالی ثبت شده در دفاتر تجاری میزان مالیات پرداختی تعیین می شود.

مراحل اخذ کارت بازرگانی

برای اخذ کارت بازرگانی بایستی مراحل زیر را طی نمایید:

-اخذ دفاتر پلمپ تجاری و کپی از صفحه ی اول آن و برای اخذ کارت بازرگانی برای شرکتها کپی مدارک ثبتی شرکت نیز نیاز میباشد.

-ارائه ی اظهارنامه ی کارت بازرگانی به اداره ی ثبت شرکتها       

-گواهی دفاتر پلمپ و 5 عدد نامه ی دارایی که شامل نامه ی بانک، گمرک ، عدم سوء پیشینه ، گواهی امضا و دارایی میباشد و ارائه ی آنها به اتاق بازرگانی الزامی می باشد.

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل زن مجرب

وکیل زن مجرب

وکیل زن مجرب

اکثر خانم ها وقتی مشکلی حقوقی خانواده کیفری ملکی چک و سفته ملی و ... برایشان پیش می آید احتمال خیلی زیاد به یک وکیل زن مجرب نیاز دارند و به دنبال یافتن همچنین فردی برای همیاری و همراهی در حلش هستند. گاها پیش آمده است که آقایان هم زمانیکه مشکلی در زمینه حقوقی و وکالت دارند تمایل دارند که یک وکیل زن مجرب وکالتشان را به عهده بگیرد که مهمترین دلیل این تصمیم دقت و پیگیری ها در کار می باشد که با توجه به روحیات خانم ها این امر به صورت قابل توجه با دقت زیاد صورت میگیرد. در مورادی که یک وکیل زن مجرب می تواند انجام دهد هیچ فرقی با وکیل مرد و آقا وجود ندارد چونکه قوانین و مقررات که تغییری نمی کند و یکسری پتانسیل ها نظیر دقت سخنوری و توان و تجربه کافیست که حرف اول را در بیان و اثبات ادله در محاکم و دادگاهها را میزند. اگر مایل به مشاوره با وکیل زن مجرب یا همچنین وکیل مجرب آقا هستید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144979434 - 09129401482

درخواست وکیل

وکیل ملک

معرفی وکیل

موسسه وکالت

تلفن وکیل

وکیل رسمی دادگستری

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل

معمولا برای ما ایرانی ها خیلی کم پیش می آید که قبل از انجام کارها مشاوره داشته باشیم و پس از انجام کار اگر با مشکل روبرو شدیم به دنبال یک مشاور خوب هستیم. قضیه زمانی بدتر می شود که این مشکل حقوقی کیفری خانواده چک قرارداد مالی و تجاری یا کاری یا خرید و فروش ملک و املاک باشد و آنوقت است که دنبال مشاوره با وکیل دادگستری و وکیل پایه یک دادگستری هستیم. دقت کنید که برای یافتن راه حل مشکلات می باید با متخصص آن کار یا فعالیت مشورت کنیم و اگر نیاز داریم به مشاوره با وکیل سعی کنیم وکیل مجرب زن یا مرد را بیابیم برای مشاوره و مشورت گرفتن از وی و مشاوره حقوقی را با دقت در کارمان پیاده کنیم. جهت مشاوره با وکیل در مجموعه حقوقی هما می توانید با تماس با شماره های ذیل وقت مشاوره تنظیم کنید.

درخواست وکیل

وکیل ملک

معرفی وکیل

موسسه وکالت

تلفن وکیل

وکیل رسمی دادگستری

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

اخذ جواز تاسیس

اخذ جواز تاسیس

برای راه اندازی و تاسیس یک واحد صنعتی بایستی جواز تاسیس را اخذ نمایید ,برای اخذ جواز تاسیس باید به

وزارت صنایع و معدن مراجعه شود , به عبارتی دیگر قبل از تاسیس واحد تولیدی,صنعتی باید برای اخذ جواز تاسیس اقدام نمایید.برای اخذ جواز تاسیس باید شرایطی را دارا باشید تا بتوانید جواز تاسیس را اخذ نمایید.

اشخاص حقیقی و حقوقی برای احداث واحدهای صنعتی  باید اقدام به اخذ جواز تاسیس نمایند از همین رو در اولین مرحله باید شرایط اخذ جواز تاسیس را محیا نمایند, برای آگاهی از چگونگی اخذ جواز تاسیس و شرایط اخذ آن می توانید به موسسات ثبتی مراجعه کنید,موسسه ثبت همای راستین میهن در زمینه ثبت شرکت,اخذ جواز تاسیس,اخذ کارت بازرگانی,اخذ کد اقتصادی و سایر موارد دارای تخصص می باشد از همین رو اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به موسسه ثبت هما می توانند اطلاعات لازم درباره چگونگی اخذ جواز تاسیس را کسب نمایند.

مراحل و شرایط اخذ جواز تاسیس

برای اخذ جواز تاسیس بایستی مراحلی را طی نمایید تا بتوانید جواز تاسیس ,اخذ نمایید در ابتدا باید ,فرم درخواست را تکمیل نمایید و به سازمان صنایع و معادن ارائه نمایید. فرم تکمیل شده توسط کارشناسان مربوطه بررسی می شود سپس بعد از تایید کارشناس و مسئول اداره برنامه ریزی وتوسعه صنعتی ,جواز تاسیس برای واحد صنعتی وتولیدی و غیره , صادر می شود.قبل از اقدام به اخذ جواز تاسیس بایستی مدارک زیر را آماده نمایید:

-کپی شناسنامه متقاضی اخذ جواز تاسیس

-درمورد شرکتها،اساسنامه شرکت ، آگهی تاسیس وآخرین تغییرات شرکت

-تکمیل پرسشنامه جوازتاسیس توسط متقاضی

-فرم جواز تاسیس

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل رسمی دادگستری

وکیل رسمی دادگستری

بر اساس دسته بندی وکلا به این صورت اعلام می شود وکیل رسمی دادگستری و وکیل غیر رسمی میباشند. وکیل رسمی دادگستری که خودش معمولا به دو صورت وکیل در کانون وکلای دادگستری و وکیل در کانون مشاوران رسمی قوه قضاییه می باشد. وکیل غیر رسمی همان شخصی است که شغل و سمتش به صورت موارد فوق نیست و فقط بر اساس یک وکالتنامه دستی یا رسمی که در دفترخانه اسناد رسمی تهیه و تنظیم می شود به عنوان وکیل شناخته می شود. وکیل رسمی دادگستری به دلیل شغل وکیل بودنش و تحصیلات و تجربه مرتبط با کارش معمولا به صورت قانونی، با تجربه تر و موفق تر عمل می کند و در بیشتر موارد موفقیت را در پرونده های حقوقی خانواده کیفری ملکی چک و سفته و ... به دست می آورد. توصیه می شود جهت انجام ومشاوره و وکالت در مجموعه حقوقی هما با وکیل رسمی دادگستری با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144979434 - 09129401482

درخواست وکیل

وکیل ملک

معرفی وکیل

موسسه وکالت

تلفن وکیل

وکیل ملک

تلفن وکیل

دفتر وکلا

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

دفتر وکلا

دفتر وکلا

دفتر وکلا

بیشتر افراد و اشخاصی که به دنبال وکیل خوب در دفتر وکلا هستند سعی می کنند شخصی را برای حل مشکلات حقوقی کیفری خانواده ملک و املا چک و سفته یا غیره انتخاب نمایند تا بتواند در مواقع حساس در کنار آنها باشند. در خیلی مواردی که به دفتر وکلا در تهران و کرج یا شهرستانهای تهران مراجعه میشود جز مورد های فوق الذکر هستند که از فراوانی زیادی برخوردار هستند. از لحاظ تکرار می توان گفت بیشترین تعدا مربوط می شود به یافتن وکیل پایه یک دادگستری که برای پیدا کردن آن بهتر است به دفتر یک وکیل یا موسسه حقوقی مراجعه شود. موسسه حقوقی هما شبیه بیشتر دفتر وکلا است که چندین وکیل با تخصص های متعدد در آن حضور دارند و سعی می کنند به بهترین شکل به کمک موکلین بیایند. برای تنظیم وقت مشاوره با وکیل پایه یک تماس بگیرید.

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144979434 - 09129401482

درخواست وکیل

وکیل ملک

معرفی وکیل

موسسه وکالت

تلفن وکیل

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

مدارک ثبت شرکت

مدارک ثبت شرکت

امروزه اکثر مشاغل برای انجام فعالیت های اداری و تجاری خود در حوزه قانونی بایستی دارای شرکت باشند به

عبارت دیگر باید شرکت ثبتی داشته باشند یعنی شرکتی که در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده باشد و دارای شماره ثبتی باشد.از همین رو اشخاص حقیقی و حقوقی برای ثبت شرکت به اداره ثبت شرکتها مراجعه می نمایند و شرکت خود را به ثبت می رسانند شرکتی که به ثبت رسیده باشد می تواند فعالیت خود را به صورت قانونی انجام دهد و فعالیتش بر خلاف قانون نمی باشد و از نظر قانون کشور مشکلی ندارد زیرا به ثبت رسیده است. بر همین اساس باید شرایط ثبت شرکت را داشته باشید و برای به ثبت رساندن مدارک لازم را تحویل دهید ,مدارک ثبت شرکت در برخی موارد درانواع شرکتها یکسان است مانند: مدارک شخصی موسس یا موسسین شرکت,نام شرکت,آدرس شرکت و غیره , اما در برخی موارد مدارک با یکدیگر متفاوت است و بر حسب نوعشرکت نوع مدارک  نیز متفاوت است.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت

برای ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری بایستی مدارک زیر را به اداره ثبت شرکتها ارائه نمایید و برای ثبت شرکت مراحلی را طی نمایید مهمترین مرحله ثبت شرکت,آماده نمودن و ارائه مدارک می باشد در صورتی که مدارک ثبت شرکت ناقص باشد,فرایند ثبت شرکت به مشکل بر می خورد و در اتمام مراحل ثبت شرکت ,تاخیر به وجود می آید در زیر درباره مدارک ثبت شرکت به برخی موارد مهم اشاره شده است.

-نام و نوع شرکت یا موسسه غیر تجاری

-موضوع فعالیت شرکت (شرکت ساختمانی,شرکت پیمانکاری و غیره)

-آدرس شرکت و مدتی که شرکت فعالیت می کند که این مدت به صورت نامحدود یا محدود می باشد و از تاریخ ثبت شرکت به بعد شروع می شود.

کپی و اصل شناسنامه ,کارت ملی,کارت پایان خدمت اعضاء هیئت مدیره ,سهامداران و بازرسان شرکت

- گواهی عدم سوء پیشینه کیفری کلیه اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت

-مجوز فعالیت سرمایه گذاری که توسط واحد سرمایه گذاری صادر می شود

-تایید نام شرکت یا موسسه غیر تجاری توسط واحد مربوطه

-ارائه دفاتر کل و روزنامه

-مشخص نمودن میزان سرمایه اولیه شرکت

-آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی

-معرفی نماینده شرکت که بایستی در تمامی جلسات هیئت مدیره حضور داشته باشد

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

تلفن وکیل

تلفن وکیل

تلفن وکیل

هر وکیل بنا بر شرایطی که دارد معمولا قاعده و قانونی در پذیرش و مشاوره موکلین دارد که بر اساس توانایی ها و زمان محدودی که در روز هفته و ماه دارد اقدام به قبول پرونده می کند. با تماس با تلفن وکیل متوجه می شوید که پاسخگوی شما نیست و یا پاسخگویی را به تعویق می اندازد. اما در موسسه حقوقی هما به این شکل نیست و شما که به دنبال تلفن وکیل در تهران و کرج هستید و سردرگم هستید که چکار کنید و به چه شیوه ای با وکیل پایه یک و یا مشاور حقوقی صحبت کنید هما راه حل دارد. با تلفن وکیل مستقیم تماس نگیرید ابتدا با شماره های ذیل در دفتر تهران و کرج تماس بگیرید و کارشناسان با توجه به نیاز و خواسته های شما در اسرع وقت برایتان وقت مشاوره حضوری تعیین می کنند و پس از حضور در موسسه و مشاوره با وکیل مجرب قرارداد وکالت منعقد می گردد و وکیل پیگیری کارتان را شروع می کند.

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144979434 - 09129401482

درخواست وکیل

وکیل ملک

معرفی وکیل

موسسه وکالت

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

ثبت موسسات

ثبت موسسه

ثبت موسسات

موسسات نیز همانند شرکتها برای انجام فعالیت های خود به صورت قانونی بایستی به ثبت برسند,برای ثبت موسسه

همانند شرکتها بایستی برخی اصول رعایت شود,موسسات معمولا به دودسته تجاری و غیر تجاری تقسیم می شوند,موسسه غیر تجاری برای رسیدن به اهداف غیر تجاری تاسیس می شوند,موسسات غیر تجاری فعالیت هایی غیر تجاری انجام می دهند,فعالیت هایی مانند:امور علمی,امور ادبی و خیریه .برای ثبت موسسه نیز بایستی به سازمان ثبت شرکتها مراجعه نمایید و مراحل ثبت را طی نمایید تا بتوانید موسسه خود را به ثبت برسانید.

موسسات غیر تجاری, مجمع عمومی عادی و مجمع فوق العاده را دارا می باشند که هر یک از این مجمع ها وظایفی دارند, هیئت مدیره موسسه از بین شرکاء مجمع عمومی عادی یا خارج از مجمع انتخاب می شود.هیئت مدیره موسسه دارای اختیاراتی می باشد و مدیران موسسه نیز اختیار مطلق دارند, مدیریت یک موسسه دارای زمان مشخصی نمی باشد و به عبارتی یک مدیر به مدتی محدود یا نامحدود می تواند مدیریت موسسه را بر عهده بگیرد.

انواع موسسات

موسسات برای ثبت بایستی در دو دسته کلی موسسات قرار بگیرند تا بتوانند به ثبت برسند,البته ناگفته نماند که موسسات غیر تجاری نیز به دو دسته تقسیم می شوند,موسسات غیر تجاری انتفاعی و موسسات غیر تجاری غیر انتفاعی.

موسسات غیر تجاری انتفاعی,نوعی از موسسات می باشد که  فعالیت های غیر تجاری انجام می دهد و اهدافی به غیر از جلب منافع و تقسیم سود بین اعضای خود دارند ,موسسات غیر تجاری غیر انتفاعی نیز فعالیت های غیر تجاری انجام می دهند وهدفشان کسب منافع مالی و تقسیم این منافع بین اعضا خود یا غیر می باشد مانند کانون های فنی و حقوقی و غیره.

  • vakil khanoom