وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت یکی از مهمترین گام‌هایی است که باید در راستای تأسیس یک شرکت در نظر گرفته شود. در شهر کرج نیز همانند شهرهای دیگر کشور، باید اقداماتی قانونی در جهت ثبت انجام شود. فرآیند ثبت شرکت در کرج برای افرادی که قصد تأسیس یک شرکت را دارند، به صورت آنلاین و قسمتی هم به صورت حضوری انجام می‌شود. در این متن به بررسی مراحل و نکات مهم ثبت شرکت در شهر کرج پرداخته می‌شود.

مراحل ثبت شرکت در کرج شامل موارد زیر است:

1. ثبت نام شرکت و یا تایید نام آن باید به شکلی اصولی انجام گردد. برای شروع فرآیند ثبت شرکت در کرج، ابتدا باید نام شرکت انتخاب و تقاضا شود. پس از انتخاب نام در بین شرکا و یا سهامداران، باید به سامانه ثبت شرکت‌ها مراجعه کرده و درخواست ثبت نام شرکت را به صورت الکترونیکی ارائه کنید. در صورتی که نام پیشنهادی شما قبلا ثبت نشده باشد و یا مشابهتی با نام های شرکتهای قبلی نداشته باشد ، تایید نام شرکت انجام می‌شود.


2. تهیه آگهی تأسیس شرکت تقریبا آخرین مرحله می باشد. پس از ثبت نام شرکت، و تایید اساسنامه و تقاضانامه اظهارنامه و شرکتنامه توسط کارشناس ثبتی باید آگهی تأسیس شرکت را تحویل بگیرید. با دریافت آن می توانید آگهی را در روزنامه‌های رسمی قوه قضائیه  به صورت الکترونیکی و فیزیکی انتشار دهید. در این آگهی، نام شرکت، موضوع فعالیت، مبلغ سرمایه اولیه و نوع شرکت اسامی شرکا و سهام آنها و سمت اشخاص ذکر میشود.


3. دریافت کد اقتصادی از مهمترین اقدامات بعد از ثبت یک شرکت است. پس از انتشار آگهی تأسیس، اخذ کد اقتصادی شرکت از اداره مالیات و دارایی باید دریافت ‌شود. کد اقتصادی شامل یک سری اعداد است که برای شناسایی شرکت در فرآیند های مالی و مالیاتی به کار می‌رود.

 

4. تهیه جواز تاسیس و بعد از آن دریافت پروانه بهره‌برداری از اداره صنعت معدن و تجارت گام مهم تولید است. در صورتی که شرکت شما به دنبال فعالیت در حوزه‌های تولید، صنعت و... است، باید جواز تاسیس و سپس پروانه بهره‌برداری را از مراجع مربوطه دریافت کنید. برای این منظور، باید درخواست مستندات و اطلاعات مربوط به نوع فعالیت شرکت را به مراجع ذیصلاح ارائه دهید و پروانه را دریافت کنید.


5. انجام فرآیندهای مالی و حسابداری نبض یک سیستم اداری و کاری است. پس از ثبت شرکت در کرج ، باید فرآیندهای مالی و حسابداری شرکت را راه‌اندازی کنید. این شامل تهیه دفاترپلمب از اداره ثبت شرکتها و حسابداری، برقراری سیستم مالی، تعیین نوع سیستم حسابداری و استخدام کارمندان مورد نیاز است.


6. ثبت و دریافت کد بیمه‌های مورد نیاز و کد کارگاهی تامین اجتماعی نیز مورد نیاز است. در صورت نیاز، باید بیمه‌های مربوطه را برای شرکت خود ثبت کنید. مثلاً بیمه تأمین اجتماعی و دریافت کد کارگاهی سازمان تامین اجتماعی از بیمه‌های معمول در کشور است. برای اینکه پس از ثبت شرکت در کرج با مشکلات اداره کار و تامین اجتماعی برخورد نکنید باید در موعد مقرر این کار را انجام دهید.


7. ثبت علامت تجاری در کرج برای متمایز ساختن فعالیت و نام تجاری از امور ضروری است. در صورتی که قصد دارید برای شرکت خود نام تجاری و علامت تجاری ثبت کنید، باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید. ثبت علامت تجاری به شما اجازه می‌دهد تا نام و علامت تجاری خود را در داخل و خارج از کشور به صورت قانونی مورد استفاده قرار دهید. و کسی اجازه استفاده از آن را ندارد.

 

در نهایت، باید به این نکته توجه داشت که ثبت شرکت در کرج یک فرآیند زمان‌بر و پیچیده است و باید با دقت انجام شود. همچنین، در این راستا بهتر است که با کارشناسان و وکلای حقوقی مشورت کنید تا از روند ثبت شرکت بهتر آگاهی پیدا کنید. به همین دلیل توصیه می شود از کمک کارشناسان در موسسه حقوقی مهرآوید استفاده نمایید. با ما تماس بگیرید یا پیامک بفرستید تا در اسرع وقت کارتان را پیگیری کنیم. 


تماس سریع با کارشناس ثبتی    09129401482

  • ۰۲/۰۵/۲۲
  • vakil khanoom

ثبت شرکت در کرج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی