وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

۱۹ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیست وکلای کرج

کانون وکلای دادگستری مرکز یک نهاد مستقل از قوه قضاییه میباشد که بیش از صد سال از ایجاد آن میگذرد و زیر مجموعه اتحادیه بین المللی کانون های وکلای دادگستری میباشد در طی چند سال اخیر اکثر استانها توانستند کانون های مستقل ایجاد نمایند.استان البرز از جمله این مراکز را داراست که لیست وکلای کرج را در آنجا میتوانید پیدا کنید همینطور استان های قم، فارس و اصفهان یا خوزستان کانون وکلای دادگستری مستقل از مرکز دارند و هرگاه واجد شرایط بخواهند در یکی از این استانها در امتحان ورودی وکالت پذیرفته شوند باید تحت این کانون ها در امتحان شرکت نمایند.

اما استان کرمان، سیستان و هرمزگان کما فی سابق تابع کانون وکلای دادگستری مرکز میباشد. برای شناخت وکلای مقیم در هر استان نیاز نیست تا مشخصات آن وکیل را بدانید کافی است تا به محل کانون آن استان مراجعه کنید و درخواست یک وکیل رسمی نمایید براحتی لیست وکلای عضو آن کانون به شما ارائه خواهد شد همچنین اگر از عملکرد شغلی وکیل خود نیز ناراضی هستید یا معتقد به بروز تخلف انتظامی از جانب او هستید به کانون وکلای مربوطه مراجعه و تقاضای پیگرد آن وکیل را بنمایید.

موسسه حقوقی هما نیز دارای وکیل خوب در کرج و تهران و ... می باشد که برای خدمات رسانی در زمینه های مشاوره حقوقی، کیفری و خانواده ... در خدمت شما می باشد.

لیست وکلای کرج،وکیل خوب در کرج،وکیل خوب،وکیل کرج،وکیل در کرج،

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 -021

شماره تماس با وکیل :

92 96 048 - 0912


  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل مجرب

وکیل مجرب یا با تجربه وکیلی است که اولا از نظر دانش و علم حقوق در سطح بالا و معقول قرارگرفته باشد دوم اینکه در تمام زمینه های حقوقی و کیفری فعالیت داشته و سوم اینکه حداقل ده سال در عرصه وکالت حضور فعال داشته باشد. البته برخی وکلا به لحاظ علاقه یا علم خود فعالیت خود را منحصر به شاخه های خاصی از علم حقوق می نمایند بعنوان مثال برخی صرفا دعاوی خانوادگی یا فقط دعاوی تجاری را میپذیرند اما این امر باعث میشود تا وکیل مزبور در زمینه های دیگر حقوق باز بماند.

وکیل مجرب میبایست علاوه بر علم حقوق در علوم دیگر نیز دخل و تصرف کند و از دانش روانشناسی علوم اجتماعی پزشکی مهندسی و...بهره مند شود چرا که علم حقوق با علوم دیگر و با جز جز زندگی اجتماعی ما عجین شده است. موسسه حقوقی همای میهن راستین علاوه بر بهره مندی از حضور موثر وکلای پایه یک دادگستری و انعقاد قرارداد وکالت در همه زمینه های حقوقی از جمله خانواده (طلاق مهریه نفقه حضانت چند همسری و...) کیفری (مواد مخدر قتل قاچاق ادمربایی کلاهبرداری سرقت و....) ملکی در ثبت شرکت ها و برند و همچنین طراحی سایت نیز فعالیت مستمر و موثر دارد.

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912


  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل پایه یک در کرج

وکیل شخصی است که شغل خود را وکالت قرار میدهد وکالت یک نوع قرارداد و عقد است که نفسا و ذاتا جایز است یعنی هرزمان طرفین اراده کنند میتوانند عقد وکالت را بهم بزنند. گاهی برای انجام امور اداری به اشخاصی وکالت میدهیم که شغل آنها وکالت نیست وکیل رسمی و وکیل پایه یک دادگستری فردی است که بعد از گذراندن دوره تحصیلی دانشگاهی در رشته حقوق و قبولی در آزمون وکالت و گذراندن دوره کارآموزی و قبولی در آزمون اختبار بعنوان وکیل رسمی و پایه یک دادگستری در کرج و تهران و...شناخته میشود و به وی پروانه وکالت اعطا میگردد.

برای پیگیری و طرح دعاوی و دفاع در محاکم قضایی فقط وکیل رسمی دادگستری بعنوان وکیل طرفین دعوا پذیرفته میشود موسسه حقوقی هما با همکاری وکلای پایه یک دادگستری در کرج آماده پذیرش , ارائه مشاوره حقوقی خانواده ملکی کیفری اطفال و....و عقد قرارداد وکالت برای طرح دعاوی و دفاع از موکلین در دعاوی مطروحه علیه آنها با حق الوکاله توافقی خواهد بود.

وکیل پایه یک در کرج، وکیل پایه یک دادگستری در کرج،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل،وکیل پایه 1،

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912


 

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل زن در کرج

وکیل زن در کرج

بسیاری از خانم های جامعه همواره برای امور کیفری حقوقی خود در مراجع رسیدگی به شکایات و جرائم و همینطور مشاوره با وکیل به دنبال یک وکیل زن در کرج و تهران و دیگر استان ها هستند تا بتوانند بدون دقدقه فکری و معذورات دیگر امور اجرائی خود را پیش ببرند. موسسه حقوقی هما با وکیل زن در کرج و دیگر استان ها مشغول به فعالیت می باشد همینطور این وکیل مجرب خانم با سابقه بیش از 10سال در تمامی امور کیفری حقوقی خانواده تبحر داشته و با بهترین راه حل ها مسائل مربوط به شما را به اتمام می رساند.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912


  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل کرج

وکیل کرج

مطمئنا در زمان رخ داد یک مسئله حقوقی کیفری خانواده و .... اولین جایی ک شما بدنبال راه حل میگردید فضای مجازی و اینترنتی است بطور مثال با سرچ وکیل کرج و یا وکیل خوب در کرج شما به دنبال یک وکیل پایه یک دادگستری و یا یا وکیل مجرب هستید. اما همانطور که میدانید با فقط خواندن مقاله ها و مطالب موجود در سایت ها و فضاهای مجازی نمی توان به جواب خود و راه حل مناسب برسیم و می بایست به مشاوره حضوری و یا تلفنی با یک وکیل کرج یا وکیل خوب در کرج بپردازیم تا راهنمایی هایی لازم در جهت حل مشکل خود را بیابیم.

همینطور ما میتوانیم امور مربوط به خود را به وکیل خود که متخصص در این امر می باشد بسپاریم هدر رقتن زمان و اشتباه در حل مشکل که شاید جبران ناپذیر باشد نیز جلوگیری نمائیم. در هر استانی که شما باشید میتوانید وکلای دادگستری خود را بیابید اما توجه داشته باشید که چه وکیلی نیز امور شما را انجام می دهد و مورد اطمینان باشد. موسسه حقوقی هما نیز با داشتن خط مشی هایی برای خود از جمله صداقت، رعایت امور مالی موکل، اصول اخلاقی نیز در خدمت شما نیز می باشد و اعتبار ما میزان رضایت مشتریان از عملکرد ما نیز میباشد. این موسسه با وکیل خوب در کرج و تهران و... در خدمت هموطنان خود می باشد تا کلیه امور مربوط به حقوقی،کیفری،خانواده،قتل و.... را به درستی و بدون اتلاف وقت به نتیجه برساند.

وکیل کرج، وکیل در کرج، وکیل خوب در کرج، وکیل،وکیل خوب، وکیل خانم در کرج، وکیل خانم، وکیل مجرب در کرج، وکیل مجرب زن،وکیل مجرب،موسسه حقوقی، مشاوره حقوقی

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912


  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل مجرب زن

وکیل مجرب زن

امروزه زنان در اکثر جوامع چه اجتماعات پیشرفته و چه در حال رشد توانسته اند به تناسب فرصت ها و توانایی ها جایگاه بالای اجتماعی خود را دریابند و صرفا نقش مصرف کنندگان را نداشته باشند امروزه این بینش بوجود آمده است که وکیل مجرب زن و مرد فرقی ندارد و توانایی فکری و ذهنی مردان و زنان برابر است و تبعیض جنسیتی تنها یک تفکر پوشالی و خالی از پیشینه علمی است. وکالت از مشاغل سخت و نیازمند تیزهوشی بالایی است که زنان توانسته اند در کنار مردان از این امتیاز بهره مند شوند و در عرصه وکالت بنحو شایسته ایی فعالیت نمایند.

اگر چه وکیل زن مجرب به تناسب تجارب و فعالیت علمی اش در تمام زمینه های حقوقی و کیفری از جمله خانواده آدمربایی سرقت قتل مواد مخدر میتواند قبول وکالت نماید لیکن برخی امور هستند که متقاضی ترجیح میدهد مسائل خصوصی خود را با وکیل مجرب زن در میان بگذارد و بعضا وکلای زن در بیان نظرات حقوقی و دفاعیات ظریف در محاکم موفق تر هستند.

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912


 

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل حقوقی

وکیل حقوقی

موضوعات حقوقی و مدنی بسیار گسترده هستند و شاید به جرأت بتوان گفت تمام تعاملات مدنی میان افراد جامعه را با هر جایگاهی در بر میگیرد از رابطه زوجیت والد و فرزندی طلاق گرفته تا مالک و مستاجر وصیت شرکتها مشارکتهای مدنی خرید و فروش معاملات بلاعوض هبه و....را شامل میشود که این ها همگی به یک وکیل حقوقی برای بهتر پیش رفتن امور نیاز دارند. اگر در زمینه معاملات مدنی یا تعاملات حقوقی میان افراد اختلافی ایجاد شود مرجع صالح به رسیدگی دادگاههای حقوقی هستند که دادگاه حقوقی محل انجام تعهد دادگاه محل اقامتگاه خوانده دادگاه محل اقامتگاه زوجه و دادگاه محل وقوع ملک میتواند وارد رسیدگی شود.

برخی رفتارها هم عنوان مجرمانه دارد هم تبعات حقوقی برای مرتکب در پی دارد. مثلا اگر کسی مرتکب کلاهبرداری شود هم به مجازات حبس محکوم میشود و هم به رد مال به مالباخته. اگر هریک از طرفین به رای صادره از دادگاه حقوقی معترض باشد میتواند به دادگاه تجدید نظر استان اعتراض خود را ارائه دهد اما باید توجه داشت همه جرائم قابل اعتراض نیستند و دعاوی قابل تجدیدنظر در قانون آیین دادرسی مدنی تصریح شده است.

ادله اثبات دعوا در دعاوی حقوقی موضوعیت دارند اما در امور کیفری طریقیت دارند. ادله اثبات دعوا و قرائن و اماراتی که میتوان با آنها در دادگاه برای دعوای خود به دفاع پرداخت عبارتند از سوگند، شهادت شهود، اسناد کتبی اعم از عادی رسمی قضایی، نظر کارشناسی، گزارش ضابطین دادگستری که مورد وثوق مقام قضایی باشد و اقرار یا اعتراف خوانده یا متهم. خوانده در دعوای حقوقی کسی است که نسبت به او یک ادعای حقوقی مطرح شده است و متهم کسی است که شاکی یا مدعی العموم اورا در مظان اتهام قرارداده و یک ادعای کیفری مبنی برارتکاب یک رفتار مجرمانه علیه وی مطرح شده است.

برای مشاوره حقوقی با وکیل حقوقی در کرج و تهران و دیگر استان ها و داشتن یک وکیل خوب با ما تماس بگیرید.موسسه حقوقی هما با داشتن وکیل مجرب خانم نیز در امر حقوقی کیفری خانواده اعم از قتل اعدام کلاهبرداری طلاق توافقی طلاق حضانت سرقت در خدمت شما هموطنان در تمامی نقاط می باشد.

وکیل حقوقی، حقوقی، وکیل،وکیل حقوقی در کرج، وکیل کرج، وکیل خوب در کرج، موسسه حقوقی،

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912


 

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل کیفری

وکیل کیفری

دعاوی کیفری انواع مختلف دارد و بسته به نوع مجازات و رفتار مجرمانه به جرائم سنگین و سبک اصطلاحا تقسیم میشود که یک وکیل کیفری کاملا از جزئیات آن اطلاع دارد. در گذشته جرائم با مجازات خفیف را جنحه می گفتند و جرایم سنگین مثل قتل را جنایت می گفتند. وقتی جرمی اتفاق میافتد ممکن است توسط ضابطین کشف شود یا بزه دیده شکایت و اعلام گزارش کند یا در انظار عمومی اتفاق بیوفتد. بعد از وقوع جرم و اعلام گزارش ضابطین یا زیاندیده مرجع تحقیق و تعقیب که دادسرای محل وقوع جرم میباشد وارد رسیدگی میشود و قواعد آیین دادرسی کیفری اجرا میگردد.

اگر متهم دستگیر شده باشد تفهیم اتهام و صدور قرار تامین توسط دادیار یا بازپرس دادسرای صالح صورت میگیرد و تحقیقات لازم انجام میشود. در نهایت پس از تکمیل تحقیقات قرار نهایی صادر میشود اگر دادیار یا بازپرس معتقد به مجرم بودن متهم باشد قرار جلب به دادرسی صادر میشود و اگر نظر بر بیگناهی متهم داشته باشند قرار منع یا موقوفی تعقیب حسب مورد صادر میشود. تصمیمات بازپرس و دادیار باید به تایید دادستان برسد و بعد از اعلام نظر دادستان و عدم اختلاف میان دادستان با بازپرس پرونده با قرار جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارجاع میشود در دادگاه کیفری ماهیتا به موضوع رسیدگی میشود و در وقت مقرر توسط دفتر شعبه طرفین به همراه وکلای خود جهت دفاع حاضر خواهند شد.

برخی جرائم که مجازات اعدام حبس ابد داشته باشند در دادگاه کیفری یک رسیدگی میشوند و مرجع اعتراض به آرای صادره از دادگاههای کیفری یک دیوانعالی کشور و مرجع اعتراض به دادگاه کیفری دو دادگاه تجدید نظر استان میباشد. یک وکیل کیفری خوب میتیواند تمامی این مراحل را برای شما توضیح داده و جزئیات مشکلات در مسیر پرونده را برای شما بازگو کند. موسسه حقوقی هما با داشتن وکیل کیفری خود که یک وکیل خوب در کرج و دیگر استان ها می باشد و دارای سابقه بالا در هر امری است در خدمت شما می باشد تا شما از یک وکیل کیفری مجرب برخوردار باشید. برایمشاوره جهت امور خود با ما تماس بگیرید.

وکیل کیفری، کیفری،وکیل،قتل،اعدام،حبس ابد،وکیل خوب در کرج، وکیل خوب، موسسه حقوقی

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل قتل

وکیل قتل

سلب حیات یا اعدام کیفری است که نه تنها درایران بلکه در بسیاری کشورهای دیگر از جمله در آمریکا - انگلستان - ژاپن نیز اجرا میشود. اما نحوه اجرای آن متفاوت است البته قصاص نیز نوعی سلب حیات است؛ قصاص از ریشه قص گرفته شده یعنی مقابله به مثل و مستند و ریشه آن آیات الهی قرآن کریم میباشد که البته آیات مربوط به قصاص از جمله احکام امضایی دین اسلام هستند. به این معنا که در ادیان قبل از اسلام نیز وجود داشته و دین اسلام نیز آن را تایید نموده قصاص نفس، مجازات کسی است که یک انسان آزاد مسلمان را بطور عمد و عدوان به قتل برساند و این قصاص بصورت یک حق به اولیا دم مقتول داده میشود و آنها میتوانند از حق قصاص خود بگذرند و به دیه یا مانند آن رضایت دهند.

البته باید رضایت قاتل نیز به فرموده برخی فقها نیز جلب گردد. قصاص عضو زمانی است که کسی عمدا و عدوانا عضوی از اعضای بدن دیگری را قطع نماید یا مجروح نماید البته در قصاص عضو باید شرایط اجرای قصاص فراهم باشد مثلا برابری اعضا سالم بودن اعضا و نسبت جنسیت میان مجنی علیه و جانی و ... . در قصاص نفس هم باید شرایط فراهم باشد مثلا یک مسلمان بخاطر قتل کافر قصاص نمیشود یا انسان عاقل برای قتل دیوانه قصاص نمیشود و البته قاتل مرد برای قتل یک زن مسلمان قصاص میشود ولی اولیا دم زن باید نیمی از دیه کامل یک مرد مسلمان را به او رد نمایند. اما انسان بالغ به خاطر قتل کودک قصاص میشود ولی قتل جنین یا همان سقط جنین موجب قصاص نیست حتی اگر روح درجنین دمیده شده باشد مگر اینکه جنین زنده متولد شود و بعد از تولد کشته شود.

دیه مالی است که به عنوان خون بهاء به مجنی علیه یا ورثه او پرداخت میشود در مواردی دیه جایگزین قصاص شده و در مواردی قصاص کلا منتفی بوده و از همان ابتدا دیه مقدر یا غیر مقدر بعنوان مجازات تعیین میگردد. البته در اینکه دیه مجازات است یا خیر میان حقوق دانان اختلاف نظر هست. قتل اقسامی دارد: قتل عمد، قتل غیر عمد و خطای محض و موارد آن در قانون مجازات اسلامی تعیین شده است. قتل عمد یعنی کشتن یک انسان زنده آزاد مسلمان که حیات او مورد حمایت قانون گذار است بنحو عمد و عدوا، قتل غیر عمد یعنی اینکه فرد قصد فعل مجرمانه را دارد اما قصد تیجه مجرمانه را ندارد، در قتل خطای محض مرتکب نه قصد فعل مجرمانه را دارد و نه قصد نتیجه مجرمانه.

وکیل قتل در کرج

یک وکیل خوب و مجرب در امر قتل و قصاص و دیه می تواند راهنمای خوبی برای هرگونه از این امور باشد تا شما بتوانید هر آنچه که حق شماست را بازگو کرده و به آنجا برسانید. وکیل کیفری موسسه حقوقی هما برای انجام این امور در خدمت شما همشهریان عزیز همینطور دیگر استان ها می باشد تا بتواند شما را با بهترین راهنمایی ها به نتیجه مطلوب برساند.

وکیل قتل در کرج، وکیل قتل، وکیل قصاص در کرج، وکیل کیفری، وکیل خوب، وکیل خوب در کرج، وکیل، قتل، قصاص

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

70 33 20 32 - 026

34 94 97 44 - 021

شماره تماس با وکیل صادق نیا:

92 96 048 - 0912


  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

طلاق یک طرفه

طلاق یک طرفه
در طلاق یکطرفه که میتواند از جانب مرد یا از طرف زن صورت پذیرد . فقط یکی از زوجین در ابتدا خواستار طلاق است و معمولا برسر حقوق قانونی اختلاف نظر دارند. اگر مردی بخواهد تقاضای طلاق دهد باید کلیه حقوق مالی زوجه را از جمله مهریه، نفقه، اجرت المثل او را بپردازد تا صیغه طلاق جاری شود. در واقع زن اراده ای در طلاق از جانب مرد ندارد و فقط میتواند حقوق مالی خودرا مطالبه کند.

موسسه حقوقی وکلای هما با وکیل خوب در کرج و وکیل خانم در کرج و همینطور استانهای دیگر برای انجام این امور در خدمت شما می باشد.

طلاق، طلاق یک طرفه، طلاق توافقی، وکیل، وکیل خوب در کرج، وکیل خانم در کرج، وکیل طلاق توافقی، وکیل طلاق یک طرفه زن، وکیل خوب، موسسه حقوقی

شماره های تماس با وکیل:

70 33 20 32 - 026

33 48 66 88 - 021

92 96 048 - 0912


  • vakil khanoom