وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

۱۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وکیل خانواده

وکیل خانواده

وکیل خانواده

یکی از بیشترین مسائلی که افراد برای حل و فصل آن به دادگاه‌ها رجوع می‌کنند، مسائل حقوقی خانواده و مشکلات خانوادگی از قبیل طلاق و موارد مربوط به آن است. به همین دلیل، داشتن وکیلی خوب که بتواند شما را در این امر یاری بنماید بسیار امری حیاتی و ضروری برای گرفتن نتیجه مطلوب است.

وکلای دادگستری، بسته به حیطه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. اما اگر در زمینه مربوط به خانواده به مشکلی برخوردید، این وکلای خانواده هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا از حق خویش دفاع کنید تا پایمال نشود.

وکیل خانواده چیست؟

وکیل خانواده وکیلی است که به موکلان خود در زمینه حل مسائل حقوقی که به امور خانواده مربوط می‌شود کمک می‌کند.  از آن‌جا که قانون خانواده کمی متفاوت‌تر است، تخصص و تجربه در این زمینه، دو ویژگی اصلی وکیلی است که پرونده‌ی شما تحت نظارت او پیش می‌رود. چنانچه وکیل شما اطلاعات ، تخصص یا تجربه‌ی ناکافی داشته باشد ، بی شک شکست ، پایان تلخ پرونده‌ی شماست. این را در نظر داشته باشید که وکلای خانواده تنها در زمان طلاق به شما کمک نمی‌کنند ، تنظیم قراردادها و یا توافقات پیش یا بعد از ازدواج نیز می‌تواند در حیطه‌ی کاری آنها بگنجد.

 

مشاوره طلاق‌های مالی پس از طلاق اصلی، و تقسیم بندی عادلانه میان اموال ، از دیگر مسائلی است که یک وکیل خانواده‌ی حاذق قدرت رسیدگی و مشاوره حقوقی مربوطه به آن را دارد. پیگیری مسائلی مانند دریافت مهریه و نفقه که مربوط به دادگاه‌های طلاق است و بررسی حضانت کودک پس از طلاق از جمله کمک‌های شایانی است که یک وکیل خبره خانواده به شما می‌کند.

نکته مهم اینجاست: که اگر وکیل خانواده شما وکیل زن است، یک گام جلوتر از بقیه یا حداقل طرف مقابل که همسر باشد هستید. وکلای زن به علت دقت فراوان ریز بینی، تیز بینی و درک بهتر موقعیت خانواده زوج یا زوجه و حتی اگر فرزندی وجود داشته باشد که از تفاوت‌های روانشناختی‌ زنان نشات می‌گیرد، بهتر از وکلای مرد به شما می‌توانند در طول روند پرونده های شما خدمات حقوقی برسانند.

اگر بخواهیم یک جمع بندی برای مطالب انجام دهیم می توان اینطور به مطلب پایان داد و به طور کلی وظایف یک وکیل خانواده به شرح زیر است:

  • رسیدگی پرونده‌های طلاق
  • بررسی مسائل مربوط به حضانت کودک
  • وکلای خانواده می‌توانند بهترین نماینده دادخواهان در دادگاه باشند.
  • و اموری همچون نفقه ، مهریه ، استرداد جهیزیه ، اجرت المثل ، اذن ازدواج و ... را به بهترین شکل ممکن پیگیری نماید.

تلاش کنید در زمان روبرو شدن با مسائل حقوقی مربوط به خانواده ، در هر زمان و هر مرحله از زندگی مشترک قبل یا بعد از آن هم حتما از نظریات یک وکیل خانواده مجرب و کارآزموده خانم یا آقا بهره بجویید و با اقدام خودسرانه بی گدار به آب نزنید.

09129401481  -  09129401482  -  09128963121

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل در تهران

وکیل در تهران

وکیل در تهران

یاری طلبیدن از وکلا در دعاوی حقوقی و کیفری امری ضروری و حیاتی است که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست. چراکه در اکثر پرونده های حقوقی کیفری خانواده ملک و املاک و ثبتی معاملات و قراردادهای اداری تجاری صنعتی خرید و فروش چک و سفته و وصول مطالبات شخصی یا شرکتی وجود وکیل پایه یک دادگستری کاری واجب است. حال اگر از وکلای شهر تهران بزرگ یاری بطلبید، از چه مزایایی با داشتن وکیل در تهران بهره‌مند می شوید:

  • شهر تهران، به سبب وسعت و جمعیت بیشتری که در خود دارد، ملغمه‌ای از انواع معضلات و مشکلات حقوقی و کیفری است، و در نتیجه می توان این مسئله را بیان نمود که وکلای تهران از تجربه‌ی بیشتری نسبت به سایر شهرهای کشور برخوردار هستند.
  • حتی اگر از نظر کمیت بررسی کنید بازهم تعداد وکلای تهران، نسبت به شهرهای دیگر، بیشتر است در نتیجه این امر موجب می‌شود که شما به عنوان موکل و شخصی که در جستجوی وکیل هستید از حق انتخاب بیشتری برخوردار باشید.
  • تعداد وکلای موجود در تهران، به این دلیل که بیشتر از بقیه‌ی شهرهاست، فضای رقابتی برای آنان ایجاد نموده است که باعث می شود هر وکیل یا موسسه‌ حقوقی امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار موکلان و مراجعان خود قرار دهد تا آنها را متمایز سازند مثل مشاوره حقوقی رایگان که در برخی دفاتر وکالت در تهران ارائه میشود.
  • از آنجا که وکالت در تهران، منوط به کسب نمره‌ی بالاتر در آزمون وکالت است، در نتیجه شاید بتوان گفت وکیل در تهران از دانش و علم و پتانسیل بهتر و بیشتری برخوردار هستند.

کار سختی نیست با تماس با دفتر وکالت در کرج می توانید از خدمات وکیل تهران استفاده کنید.

 

09128963121

02144263437

09129401482

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

حق الوکاله ارزان وکیل

حق الوکاله ارزان وکیل

منظور از عنوان این مقاله به معنی این نیست که یک وکیل امور حقوقی را به صورت ارزان انجام دهد و قطعا در خصوص حق الوکاله وکیل پایه دادگستری بایستی نکاتی را رعایت نمود که به وکیل و شان و مقام و منزلت وکالت لطمه ای وارد نشود. چرا که وکالت امری فراتر از ارائه یک خدمت ساده و یا کالایی حتی گرانقیمت است. منظور از حق الوکاله ارزان این است که وکیل بخواهد کمتر از حد عرف جامعه حق الوکاله ای را دریافت نماید آنهم بنا بر دلایلی که برای خود وکیل پایه یک یا وکیل کارآموز قابل استناد باشد.

البته عنوان دیگری نیز وجود دارد که وکلای پایه یک دادگستری که متعهد به انجام امور وکالت هستند می توانند بر آن استناد نمود اینست که حق الوکاله راقساطی دریافت می گردد. به این شکل که در مورد پرونده های مالی یا غیر مالی که موکل توان پرداخت حق الوکاله را به صورت یکجا ندارد توصیه می شود که با وکیل خویش صحبت نماید و آنرا به صورت یکجا پرداخت نکند. برای این دلیل هم که وکیل و موکل اگر بر انجام کامل یک کاری هردو پایبند باشد قطعا کار حقوقی خوب پیش می رود و نیازی به پیگیری و وصول طلب نخواهد بود. در پایان این مطلب قابل بیان است که در مجموعه حقوقی و دفتر وکالت ما می توانید با وکیل بر سر حق الوکاله به توافق برسید و به شکل ممکن وکیل با شما همراه است. تنها کافیست با شماره های ذیل تماس بگیرید تا بهترین راهکار به شما ارائه شود.

09129401482 

09128963121

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل در محمدشهر کرج

وکیل در محمدشهر کرج

وکیل در محمدشهر کرج

برای ساکنین محمدشهر و همچنین دیگر شهرهای استان البرز و شهرستان کرج این نود را می دهیم که موسسه حقوقی هما با داشتن وکیل های دادگستری پایه یک خانم و آقا آماده خدمات دهی در زمینه مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری ، انجام امور حقوقی و وکالت از طرق وکیل دارای پروانه وکالت معتبر ، قبول دعاوی در زمینه های مختلف ، تنظیم اوراق قضایی تنظیم لایحه دفاعیه ، اظهارنامه ، شکوائیه دادخواست و انواع درخواست های حقوقی می تواند همه خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

موضوعات مختلف که در موسسه حقوقی ارائه می شود شامل موارد ذیل می گردد:

وکیل پایه یک دادگستری در کرج و تهران

لیست وکلای کزج

شماره موبایل وکیل در کرج

شماره تلفن وکیل

تعیین وقت مشاوره حضوری

ارتباط از طریق تلگرام با وکیل

وب سایت وکیل در کرج

درخواست مشاوره با وکیل

ارتباط آنلاین با وکلا

وکیل ملکی ، وکیل خانواده ، وکیل مجرب آقا و خانم، وکیل چک، وکیل ثبتی ، وکیل قراردادها ، تنظیم اوراق مثل لایحه دفاعیه، شکوائیه دادخواست، درخواست، اظهارنامه، استشهادیه و انواع قراردادهای کاری اداری خرید و فروش و …

جهت مشاوره حقوقی با وکیل در محمدشهر کرج با شماره های ذیل تماس بگیرید.

تلفن:        70 33 20 32- 026

09120489692 — 09129401482

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل حقوقی در تهران

وکیل حقوقی در تهران

وکیل حقوقی در تهران

 

استان تهران با مرکزیت شهر تهران با داشتن شهرها ، مناطق 22گانه و شهرک های کوچک که تقریبا در نزدیک تهران قرار دارند جمعیتی نسبتا عظیمی را در خود جای داده  که هر کدام ساکنین این منطقه های فوق الذکر به کار وحرفه ای مشغول اند. با توجه به تنش ها ، اتفاقات و چالش های امروزی که بین افراد و اشخاص مختلف با خصوصیات و خلق و خوی متفاوت رخ خواهد داد که نیاز به وجود وکیل حقوقی در تهران یکی از ضروریات اداری میباشد.

حالا در همه موارد نیاز به داشتن وکیل حقوقی در تهران ضروری و الزامی نیست اما داشتن حداقل مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری با وکیل پایه یک در بیشتر موارد برای حل و فصل مسائل لازم است. برخوردها و مشکلاتی مد نظر است که قابل حل با مذاکره و ریش سفیدی نباشد که نیاز حضور و ورود یک وکیل حقوقی یا کیفری در تهران خواهد توانست حق را به حقدار برساند. برای مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری با شماره های ذیل تماس بگیرید.

تلفن: 02144263437   همراه: 09128963121  –  09129401482

 

وکیل در پونک

دفتر وکیل در صادقیه

وکیل در جنت آباد

 

وکیل حقوقی در تهران , وکیل کیفری در تهران , وکیل تهران, وکیل در تهران, دفتر وکالت در تهران, وکیل خوب در تهران, بهترین وکیل تهران, وکلای تهران, جستجوی وکیل در تهران, استخدام وکیل در تهران, وکیل برای طلاق در تهران

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره‌ی وکیل ملکی

همه چیز درباره‌ی وکیل ملکی

آیا تا به حال در زمینه ملک خود، با مشکلی حقوقی برخورد کرده‌اید؟ اگر این اتفاق برایتان رخ داده باشد، حتما به خوبی می‌دانید که هر وکیلی نمی‌تواند به شما در حل این نوع مشکل، کمکی کند. در مشکلات حقوقی که در زمینه‌ی املاک به‌وجود می‌آید، تنها وکیل ملکی است که بسته به نوع تجربه و تخصص خود به خوبی می‌تواند شما را در این زمینه یاری نماید.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی شخصی است که به موکل خود در زمینه‌ی مسائل مالی و دعاوی مربوط به املاک غیرمنقول کمک کرده و وظیفه‌ی دفاع از موکل خود را بر عهده دارد. حیطه‌ی مسائلی که وکیل ملکی در آن تخصص دارد به شرح زیر است:

  • دعوای تخلیه ید
  • دعوای خلع ید
  • دعوای الزام به اخذ تخلیه ید
  • دریافت مجوز پایان کار
  • دعوای مزاحمت و ممانعت از حق
  • دعوای تصرف عدوانی

اما آیا می‌دانید وکیلی که برای مسائل حقوقی مربوط به املاک خود اختیار می‌نمایید چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اولین ویژگی یک وکیل حاذق، تجربه‌ای است که به وی کمک می‌کند تا به سهولت بتواند امور مربوط به پرونده‌ی شما را پیگیری نماید.

اما قطعا نمی‌توان از علم و آگاهی یک وکیل خوب غافل بود. قطعا وکیلی بهتر می‌تواند شما را پیروز دادگاه نماید که با وکلای شاخه‌های مختلف، اساتید برجسته در این زمینه و با بخش حقوقی قوه‌ی قضائیه در ارتباط بوده و در زمان مقتضی از آنها مشورت‌های لازم را اتخاذ نماید.

یک وکیل خبره باید بر آرای وحدت رویه، آرای اصراری، آرای شعب دیوان عالی کشور، آرای دادگاه‌های نخستین و تجدید نظر، از قوانین ثبتی و مسائلی از این دست آگاهی کامل و تسلط داشته باشد تا بدین وسیله بتواند حق موکل خود را زنده نماید.

بهتر است چنانچه، در زمینه املاک غیر منقول خود دچار مشکلی حقوقی شده‌اید، با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید و در نهایت از وکیل ملکی متخصص یاری بخواهید!

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل کلاهبرداری

وکیل کلاهبرداری

وکیل کلاهبرداری

 اگر بخواهیم خیلی دقیق بررسی کنیم در مورد جرم کلاهبرداری در قانون تعریف دقیق و روشنی وجود ندارد و صرفا به برخی از مصادیق جرم کلاهبرداری اشاره شده است  که طبق استناد به این مصادیق باید گفت که کلاهبرداری در واقع به بردن مال غیر از راه توسل به سوء نیت و یا عملیات متقلبانه گفته می‌شود، بنابراین طبیعی است کار با پرونده‌های کلاهبرداری بسیار پیچیده و چالش برانگیز بوده و معمولا اثبات و احقاق حق ضایع شده و یا حتی رفع اتهام در این پرونده‌ها فرآیند طولانی خواهند داشت. به همین دلیل است که استفاده از حضور وکیل کلاهبرداری در این گونه پرونده‌ها بسیار تاثیرگذار بوده و تجربه وکلای پایه یک مجرب کارآزموده و ماهر در این زمینه می‌تواند بسیار مشکل‌گشا باشد.

 

استفاده از وکیل کیفری در پرونده کلاهبرداری

همانطور که اشاره کردیم در یک پرونده کلاهبرداری چه شاکی باشید و چه متهم نیاز است که با حضور یک وکیل کیفری آقا یا خانم آشنا به قوانین موجود در این زمینه در دادگاه حاضر شوید تا بتوانید حقوق خود را به راحتی اثبات کنید یا از حق خویش دفاع کنید تا پایمال نشود. امکان دفاع از اتهام کلاهبرداری به واسطه وکیل کلاهبرداری و کیفری صورت می‌گیرد و طرح پرونده کلاهبرداری را به همراه دارد.

وکیل کلاهبرداری با مهارت، تجربه و شناختی که از تعریف جرم دارد می‌تواند به راحتی وقوع کلاهبرداری را تشخیص داده و اقدامات لازم برای اثبات جرم و یا تبرئه از جرم را به نفع موکل خود انجام دهد.

انتخاب وکیل کلاهبرداری

برای این که پرونده شما با موفقیت و مطابق با آنچه حق واقعی شما است به پایان برسد استفاده از وکیل به شما پیشنهاد می‌شود، در حال حاضر وکلای کیفری بسیار متبحری در کشور مشغول به فعالیت هستند. برای انتخاب بهترین وکیل کلاهبرداری تهران و یا وکیل کلاهبرداری کرج فقط کافی است که با یک جستجوی ساده در اینترنت با بهترین وبسایت‌های ارائه خدمات وکالت آشنا شوید. توجه داشته باشید که برای این کار باید با وکلای معتمد و موسساتی همکاری کنید که خدمات مشاوره و وکالت را در بهترین شکل ممکن ارائه می‌کنند. تجربه وکیل و اعتبار موسسه خدمات مشاوره از جمله نکاتی است که در انتخاب وکیل کلاهبرداری باید به آن توجه کنید.

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل خانواده در غرب تهران

 

در یک زندگی مشترک بین زن و مرد پیش می آید که خیلی از خصوصیات خوب در دو طرف وجود دارد که هر کدام قابل ستایش و تقدیر می باشد اما از طرف دیگر هرچه به دنبال نقاط مشترک آنها هستیم, چیزی دیده نمیشود. و ممکن است شرایطی پیش آید که نیاز به وکیل خانواده در غرب تهران برای اشخاص ساکن در تهران به وجود آید. وقتی یک زندگی مشترک فرسایشی می شود شاید بهتر باشد طرفین یعنی زن و شوهر طبق توافق از همدیگر جدا شوند.

 

پیچیدگی های امور حقوقی خصوصا موارد خانوادگی باعث شده که کار به وکیل سپرده شود. به شما موکل گرامی توصیه می شود ابتدا با مشاور حقوقی ما در موسسه حقوقی هما که یک دفتر وکالت در شهر تهران می باشد آشنا شوید و از مشاوره های حقوقی وکلای پایه یک در تهران و کرج توجه نمایید و در آخر نیز با وکیل خانواده در غرب تهران قرارداد منعقد نموده و وکالتنامه امضا نموده و کلیه امور را به وی بسپارید و مشکلی در این راه نداشته باشید.

تلفن: 02144263437   همراه: 09128963121  –  09129401482

 

دیگر خدمات مجموعه:

وکیل در تهران

وکیل در غرب تهران

وکیل در صادقیه

لیست وکلای تهران

وکیل در پونک

دفتر وکیل در صادقیه

وکیل در جنت آباد

 

وکیل خانواده در غرب تهران , وکیل طلاق توافقی در تهران, وکیل تهران, وکیل در تهران, دفتر وکالت در تهران, وکیل طلاق در تهران, وکلا تهران, استخدام وکیل در تهران,لیست وکلای تهران , وکیل خانواده در تهران, جستجوی وکیل در تهران

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل در کرج وکیل کرج

وکیل در کرج وکیل کرج

برای فهمیدن اینکه بهترین وکیل در کرج وکیل کرج کیست باید خیلی زمان صرف کنید و حوصله زیادی به خرج دهید تا بتوانید به پتانسیل ها و توانایی های یک وکیل خوب در کرج پی ببرید و از ایشان مشاوره های حقوقی کیفری خانواده طلاق مهریه نفقه اجرت المثل ملک و املاک ارثیه ثبتی چک و سفته و … داشته باشید. وکیل دادگستری در کرج توانایی های لازم جهت مشاور حقوقی با استفاده از موسسه حقوقی در کرج را دارد. همچنین شما به عنوان موکل با حضور در دفتر وکیل در کرج و تنظیم وقت مشاوره با وکیل پایه یک این مسئله را عنوان میکنید تا وکیل و مشاور در انجام امور حقوقی و وکالت شما تا رسیدن به نتیجه مطلوب قصور نداشته باشد.

برای اینکه بدانید یک وکیل در کرج وکیل کرج مشکل را درک کرده و برای بررسی و مطالعه پرونده مدارک و مستندات بیشتری را لازم دارد می باید به صورت مشاوره حقوقی تلفنی و یا حضوری با وی مشاوره لازم را داشته باشید و از کیفیت و کمیت و چگونگی پرونده و مراحلی که وکیل انجام خواهد داد باخبر شوید. متن وکالتنامه ای که امضا میکنید حدود اختیارات و اموری را که به وکیل میسپارید در آن به صورت شفاف و البته واضح قید گردیده است تا بر اساس آن تمبر باطل گردد و یا از روی آنها کارها به درستی مورد به مورد انجام گردد.

اولین قدم برای سپردن یک وکالت در  خصوص یک پرونده خاص ابتدا می باید به یکی از شماره های قید شده در این متن یا برروی سایت تماس بگیرید.

تلفن:        70 33 20 32- 026

موبایل:     09129401482    –    09129401481   –   09120489692

کارشناسان ما با توجه به موضوع مشکل و مسئله حقوقی شما برای کارتان وقت مشاوره تلفنی یا حضوری تعیین می کنند و پس از تماس ها هماهنگی صورت می گیرد.

بعد از مشاوره ها وکیل می تواند بررسی پرونده و به اصطلاح مطالعه پرونده را انجام دهد و یا برایتان وکالتنامه تنظیم کند تا با امضای آن شروع وکالت انجام شو.

پس از امضای وکالتنامه و پرداخت حق الوکاله به صورت رسمی شما وکیل خواهید داشت.

موضوعاتی که احتمال دارد با موضوعی که پرونده شما دارد هماهنگی یا همخوانی داشته باشدشامل موارد پایین است:

وکیل خانواده در کرج

وکیل ملکی در کرج

وکیل چک در کرج

وکیل پایه یک دادگستری در کرج

وکیل طلاق در کرج

لیست لیست وکلای کرج

وکیل قراردادها

وکیل مجرب زن در کرج

وکیل دادگستری

وکیل ثبت احوال در کرج

وکیل انحصار وراثت در کرج

وکیل وصول مطالبات در کرج, وکیل چک در کرج

معرفی خدمات امور اداری دولتی

وکیل کیفری در کرج

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

شماره وکیل

شماره وکیل

شماره وکیل

در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران چنین آمده است که در تمامی دادگاه‌ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل نداشته باشند باید برای آن‌ها امکاناتی برای تعیین وکیل فراهم شود.

در حال حاضر تعداد دعاوی حقوقی و کیفری، افزایش قابل توجهی یافته است. برای حل و فصل سریع و صحیح تمامی این پرونده‌ها نیاز به داشتن وکیل مناسب، احساس می‌شود. بنابراین لازم است حتما افرادی که به نوعی با اینگونه از پرونده‌ها سر و کار دارند یک وکیل ماهر، سراغ داشته باشند و یا به شماره دفتر وکیل مناسبی دسترسی داشته باشند تا از این طریق بتوانند به راحتی و با صرف وقت کم، پرونده حقوقی و یا کیفری خود را با موفقیت، خاتمه دهند. 

 

دفاتر وکالت

در بسیاری از موارد از طریق مراجعه به دفتر یک وکیل، ارتباطی صمیمانه بین وکیل و موکل شکل می‌گیرد که این عامل می‌تواند به پیشبرد بهتر پرونده مورد بررسی، کمک کند. در این صورت نیز دسترسی به شماره موبایل وکیل مورد نظر، می‌تواند کمک کند تا موکل پرونده، بتواند در ساعاتی غیر از ساعات اداری نیز با وکیل پرونده خود در ارتباط باشد و از این طریق، پرونده حقوقی و یا کیفری مورد نظر، با سرعت بیشتری، خاتمه پیدا کند.

علاوه بر شماره وکیل، ارتباط صمیمانه بین وکیل و موکل می‌تواند از نظر جنسیت نیز مد نظر قرار بگیرد. به عنوان نمونه می‌توان گفت خانم‌هایی که در پیگیری پرونده خود، شماره وکیل خانم را داشته باشند می‌توانند در ساعات مورد نظر خود به مباحثه پیرامون پرونده بپردازند و یا برای آقایان، داشتن شماره وکیل آقا، نکته قابل ملاحظه‌ای است. این امکان موجب می‌شود تا در صورتی که از وکیل خود دور بودید و یا به شیوه غیر حضوری نیز بتوانید پرونده خود را پیگیری کنید و نیاز نباشد تا حتما در ساعتی مقرر در دفتر وکیل مورد نظر خود حاضر شوید.

09128963121

02144263437

09129401482

  • vakil khanoom