وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

وکیل در کرج وکیل کرج

وکیل در کرج وکیل کرج

برای فهمیدن اینکه بهترین وکیل در کرج وکیل کرج کیست باید خیلی زمان صرف کنید و حوصله زیادی به خرج دهید تا بتوانید به پتانسیل ها و توانایی های یک وکیل خوب در کرج پی ببرید و از ایشان مشاوره های حقوقی کیفری خانواده طلاق مهریه نفقه اجرت المثل ملک و املاک ارثیه ثبتی چک و سفته و … داشته باشید. وکیل دادگستری در کرج توانایی های لازم جهت مشاور حقوقی با استفاده از موسسه حقوقی در کرج را دارد. همچنین شما به عنوان موکل با حضور در دفتر وکیل در کرج و تنظیم وقت مشاوره با وکیل پایه یک این مسئله را عنوان میکنید تا وکیل و مشاور در انجام امور حقوقی و وکالت شما تا رسیدن به نتیجه مطلوب قصور نداشته باشد.

برای اینکه بدانید یک وکیل در کرج وکیل کرج مشکل را درک کرده و برای بررسی و مطالعه پرونده مدارک و مستندات بیشتری را لازم دارد می باید به صورت مشاوره حقوقی تلفنی و یا حضوری با وی مشاوره لازم را داشته باشید و از کیفیت و کمیت و چگونگی پرونده و مراحلی که وکیل انجام خواهد داد باخبر شوید. متن وکالتنامه ای که امضا میکنید حدود اختیارات و اموری را که به وکیل میسپارید در آن به صورت شفاف و البته واضح قید گردیده است تا بر اساس آن تمبر باطل گردد و یا از روی آنها کارها به درستی مورد به مورد انجام گردد.

اولین قدم برای سپردن یک وکالت در  خصوص یک پرونده خاص ابتدا می باید به یکی از شماره های قید شده در این متن یا برروی سایت تماس بگیرید.

تلفن:        70 33 20 32- 026

موبایل:     09129401482    –    09129401481   –   09120489692

کارشناسان ما با توجه به موضوع مشکل و مسئله حقوقی شما برای کارتان وقت مشاوره تلفنی یا حضوری تعیین می کنند و پس از تماس ها هماهنگی صورت می گیرد.

بعد از مشاوره ها وکیل می تواند بررسی پرونده و به اصطلاح مطالعه پرونده را انجام دهد و یا برایتان وکالتنامه تنظیم کند تا با امضای آن شروع وکالت انجام شو.

پس از امضای وکالتنامه و پرداخت حق الوکاله به صورت رسمی شما وکیل خواهید داشت.

موضوعاتی که احتمال دارد با موضوعی که پرونده شما دارد هماهنگی یا همخوانی داشته باشدشامل موارد پایین است:

وکیل خانواده در کرج

وکیل ملکی در کرج

وکیل چک در کرج

وکیل پایه یک دادگستری در کرج

وکیل طلاق در کرج

لیست لیست وکلای کرج

وکیل قراردادها

وکیل مجرب زن در کرج

وکیل دادگستری

وکیل ثبت احوال در کرج

وکیل انحصار وراثت در کرج

وکیل وصول مطالبات در کرج, وکیل چک در کرج

معرفی خدمات امور اداری دولتی

وکیل کیفری در کرج

  • ۰۰/۰۱/۱۷
  • vakil khanoom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی