وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

۱۹ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

ثبت برند در غرب تهران

ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کارشناسان برند شما به ثبت می رسد. جهت اطلاعات بیشتر با موسسه ثبتی هما تماس بگیرید

02632203370

مدارک ثبت برند در غرب تهران

برای ثبت برند به دو صورت شخص حقیقی و شخص حقوقی میتوان اقدام کرد:

مدارک جهت ثبت برند در غرب تهران توسط شخص حقیقی

  • مدارک شناسائی و هویتی شخص
  • کارت بازرگانی در صورت لزوم
  • مجوز فعالیت در صورت نیاز به مجوز

مدارک جهت ثبت برند در غرب تهران توسط شخص حقوقی

  • مدارک شناسائی موسسین اعم از شناسنامه و کارت ملی
  • کپی اوراق شرکت اعم از اظهارنامه اساسنامه روزنامه رسمی آگهی تغییرات
  • مجوز فعالیت شرکت در صورت نیاز
  • کارت بازرگانی در صورت ثبت برند لاتین

 

هزینه ثبت برند در غرب تهران

هزینه ثبت برند در غرب تهران با توجه به هزینه های دولتی، هزینه حق الثبت 10ساله برند، هزینه روزنامه اول و دوم، هزینه حق الوکاله وکیل در صورت داشتن وکیل محاسبه می شود که برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان هزینه ثبت برند می توانید با موسسه حقوقی هما تماس بگیرید .

ثبت برند در مناطق غرب تهران

  • ثبت برند در صادقیه
  • ثبت برند در غرب تهران
  • ثبت برند در پونک
  • ثبت برند در سعادت آباد
  • ثبت برند در شهرک غرب
  • ثبت برند در یوسف آباد
  • ثبت برند در امیرآباد
  • ثبت برند در عباس‌آباد
  • ثبت برند در سهروردی
  • ثبت برند در جمهوری (نادری)
  • ثبت برند در آذربایجان

موسسه ثبتی هما همواره آماده ارائه خدمات خود در حوزه ، ثبت شرکت در غرب تهران، ثبت برند در غرب تهران، ثبت تغییرات شرکت در کرج، اخذ کارت بازرگانی، و دیگر خدمات با کارشناسان مجرب و خبره ما تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس با کارشناسان:

70 33 20 32 – 026

475 0 057 – 0912

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل کیفری غرب تهران

عنوان این مقاله اگرچه وکیل کیفری غرب تهران می باشد اما حیطه فعالیت و حوزه کاری موسسه هما سراسر کشور می باشد و در تمامی استان ها و شهرهای کشور مخصوصا استان تهران و البرز کرج فعالیت می نماییم و پاسخگوی عزیزان هستیم. اگر مشکل شما کیفری است و مشکلاتی نظیر قتل جعل اسناد یا عنوان رشوه ضرب و شتم سرقت اموال و خودرو دعوا فساد مالی و اخلاقی مواد مخدر و … می باشد و نیازمند به وکیل کیفری در غرب تهران هستید

بهترین موسسه را برای انتخاب وکیل پایه یک دادگستری انتخاب کرده اید و  یکی از بهترین های موسسات حقوقی در تهران و کرج هستیم که وکلای با تحصیلات عالیه را نیز در اختیار داریم که با توجه به مشکل شما اطلاعات شغلی و تحصیلات خود را در مشکل شما بکار می گیرند. برای داشتن مشاوره حقوقی یا کیفری با وکیل کیفری غرب تهران که در دفتر موسسه یا در تهران و یا کرج مستقر هستند می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفتر تهران : تهران ، صادقیه ، بلوار اشرفی اصفهانی ،ابتدای خیابان جلال آل احمد ، پلاک 449، طبقه سوم، واحد 6

تلفن: 02144263437   همراه: 09128963121  –  09129401481

دفتر کرج: پل آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمان مهدی، طبقه 6، واحد 39

تلفن: 02632203370          همراه: 09129401482

دفتر وکیل در غرب تهران

وکیل محدوده صادقیه

وکیل خوب در غرب تهران

وکیل خانواده غرب تهران

مشاوره حقوقی

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

چگونه مهریه ندهیم:

طبق قوانین مدنی و خانواده چنانچه مردی بخواهد همسر خود را طلاق دهد میبایست کل مهریه -نفقه -اجرت المثل و نیمی از دارایی خود را به همسرش بدهد تا بتواند صیغه طلاق را اجرا کند اگرچه از یک منظر این روش را راهی برای جلوگیری از سو استفاده مرد از حق طلاق قرار داده اند ؛ اما همیشه این مرد نیست که اسباب عسر و حرج زن را ایجاد میکند؛ بلکه گاهی هم زن هست که با سو رفتار یا ... زندگی را به کام همسرش تلخ مکیند و امکان ادامه زندگی مشترک را سخت میکند.

موسسه حقوقی هما با همکاری وکیل خوب در کرج و وکلای پایه یک رسمی دادگستری راهکارهایی قانونی بسیاری، اندیشیده تا این مردان بتوانند طلاق با کمترین هزینه و راحتی از حق طلاق خود استفاده کنند و مجبور نباشند دارایی خودرا برای استفاده از حق خود از دست بدهند.

دفتر کرج: کرج، پل آزادگان، خیابان بخشداری، بن بست بنفشه، ساختمان مهدی، طبقه 6، واحد39
دفتر تهران: تهران ، اشرفی اصفهانی،ابتدای خیابان جلال پلاک 449 طبقه6

02632203370 - 02144263437

09129401482 - 09120570475 - 09128963121

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

دفتر وکالت در صادقیه

دفتر وکالت در صادقیه

یافتن نزدیک ترین و بهترین محل برای انجام امور اداری و حقوقی را شاید بتوانید بهترین روش برای حل مشکلات حقوقی باشد. دفتر وکالت در صادقیه را شاید بتوانید در اینترنت جستجو نمایید و برای هر یک از سوالات حقوقی می توانید از مشاوره های کارشناسان و وکلای دادگستری در غرب تهران و محدوده صادقیه استفاده نمایید. دفتر وکالت در صادقیه یکی از مواردی است که برای بیشتر افرادی که نیاز به وکیل پایه یک دارند موضوعی با اهمیت است. به شما موکلین گرامی توصیه میگردد برای اینکه در سریع ترین زمان ممکن با وکیل مجرب در غرب تهران مشاوره داشته باشید و وکالت پرونده را قبول نماید می توانید با وکیل مجرب در موسسه حقوقی در غرب تهران ملاقات داشته باشید. جهت تنظیم وقت مشاوره تماس بگیرید.

تلفن:      02144263437
موبایل:   09128963121    -   09129401482

 

وکیل در پونک

دفتر وکیل در صادقیه

وکیل در پونک

وکیل در جنت آباد

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل در کرج

وکیل در کرج

آیا شما جزء آن دسته از افراد هستید که معتقد هستید که کار را باید به متخصص آن کار سپرد؟ آیا به تخصص و تجربه کاری اعتقاد دارید؟ اگر پاسخ این سوالات و سوالاتی از این دست مثبت است پس شما برای کار تخصصی همچون وکالت در کرج ابتدا بایستی وکیل در کرج را برگزینید و مشاوره های حقوقی را با وی در یک موسسه حقوقی انجام دهید. مشاوره حقوقی می تواند شما را با یک دید مضاعف آشنا کند که آن دید باعث می شود شما بهتر تصمیم بگیرید. تصمیمات شما بایستی منطقی باشد و احساسی تصمیم نگیرید با عصبانت کاری را شروع نکنید و انجام آن را متوقف کنید. وقتی شما یک وکیل در کرج داشته باشید بیشتر تصمیمات درست را برای شما به ارمغان می آورد و شما را با مسائل و مشکلات پیش رو آشنا می سازد. یک وکیل در کرج یا هر جای دیگر باشد همانند یک دوست با شما خواهد بود و از ابتدا تا انتهای پرونده حقوقی با شما خواهد بود. شما موکل گرامی می توانید در موسسه حقوقی هما در کرج و استان البرز یک وکیل خوب را برای خود انتخاب نمایید.

 وکیل کرج, وکیل در کرج, وکیل خوب در کرج, بهترین وکیل کرج, وکیل خانواده در کرج, معرفی وکیل در کرج, وکیل کیفری در کرج, وکیل املاک در کرج, وکیل باتجربه در کرج, تلفن وکیل در کرج, وکیل حقوقی در کرج, وکیل با سابقه در کرج, وکیل خانم در کرج, وکیل البرز, وکیل زن در کرج, وکیل مجرب زن, وکیل طلاق در کرج, وکیل خانم در کرج, وکیل آقا در کرج, بهترین وکیل در کرج, جستجوی وکیل در کرج, استخدام وکیل در کرج

09129401481  --  09129401482 - 09120570475 - 02632203370

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل در شهریار

آیا شما همشهری گرامی با مسئله ای حقوقی یا کیفری خانواده ملکی چک وصول مطالبات مواجه شده اید که حل آن برایتان مشکل است؟

آیا در حال حاضر به مشاوره حقوقی با وکیل نیاز فوری دارید؟

آیا مشکل شما حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ملکی ، چک یا مواردی مشابه است؟

آیا وکیل نیاز  دارید؟

به عبارات ذیل دقت نمایید حتما مشکل شما به یک مورد از لیست زیر مرتبط است:

– وکیل ملکی

– وکیل دعاوی کیفری جزایی

– وکیل خانواده در اندیشه, وکیل طلاق

– وکیل امور قراردادها ، وکیل قرارداد

– وکیل ثبت احوال

– وکیل انحصار وراثت

– وکیل وصول مطالبات در اندیشه, وکیل چک

– معرفی خدمات امور اداری دولتی و مشاوره های تخصصی توسط وکیل

 

تلفن :    09129401481

تلفن همراه :  09129401482    09129401483

دیگر خدمات موسسه  در شهریار

وکیل در  شهریار، وکیل دعاوی کیفری جزایی در شهریار، وکیل در شهریار، خدمات حقوقی موسسه ، وکیل ملکی در شهریار، وکیل رایگان در شهریار، وکیل زن در شهریار، استخدام وکیل در شهریار، وکیل در شهریار، آدرس و تلفن موسسه حقوقی  شماره تلفن وکیل در شهریار، وکیل خوب در شهریار، بهترین وکیل در شهریار، مطالبه مهریه بعد از طلاق، مراحل طلاق توافقی، طلاق از طرف زن در شهریار، هزینه وکیل برای طلاق توافقی در شهریار، استخدام مشاوره حقوقی در شهریار، مشاوره حقوقی رایگان در شهریار، مشاوره حقوقی تلفنی در شهریار، طلاق از طرف مرد و زن در شهریار، نوشتن دادخواست ( تنظیم شکایت نامه )، حوزه خدمات حقوقی موسسه تمدن، دانلود فرم دادخواست های حقوقی، موسسه های حقوقی در شهریار، وکیل برای چک برگشتی در شهریار، وکیل دیه در شهریار، اسامی وکیل های شهریار، بهترین وکیل های شهریار، وکیل برای طلاق در شهریار، وکیل دادگستری شهریار، دفتر وکالت شهریار، وکالت در شهریار، قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب ـ در امور مدنی، وکیل طلاق توافقی شهریار، وکیل های شهریار، وکیل البرز، دفتر وکالت در شهریار، وکیل مهاجرت در شهریار، حقوق زنان بعد از طلاق، تعهد به فعل ثالث، وکیل شهریار، وکیل دعاوی خانواده در شهریار، وکیل پایه یک دادگستری در شهریار، وکیل درجه یک در شهریار، وکیل مجرب در شهریار، وکیل حقوقی در شهریار، وکیل پایه یک در شهریار، وکیل با سابقه در شهریار، لیست وکلای شهریار، شماره وکیل در شهریار، دادگستری شهریار و ادارات تابعه، وکیل ارزان قیمت در شهریار، جستجوی وکیل در شهریار، آیین نامه اجرایی قانون حمایت خانواده، معرفی موسسه حقوقی  وکیل در شهریار، معرفی خدمات امور اداری دولتی، وکیل وصول مطالبات در شهریار, وکیل چک در شهریار، وکیل انحصار وراثت در شهریار، وکیل ثبت احوال در شهریار، وکیل خانواده در شهریار، وکیل امور قراردادها ، وکیل قرارداد، وکیل خانواده در شهریار, وکیل

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

تغییر شرکت

تغییر شرکت

صورتجلسه و تغییر شرکت با مسئولیت محدود

تمامی مواد اساسنامه شرکت ها و موسسه غیرتجاری قابلیت تغییر را دارا می باشند. البته باید این موضوع در نظر گرفته شود که کلیه تغییرات در شرکتها باید اصولی و مطابق قانون تجارت باشند. هر تغییری در مجمع و صورتجلسه خاصش در شرکت / موسسه می باید به تصویب و تایید سهامداران , شرکاء یا اعضای هیات مدیره برسد تا ثبت گردد. تنظیم فیزیکی صورتجلسه و ثبت سامانه ای آن در موسسه انجام میگیرد و در اداره ثبت شرکتها آگهی می گردد.

چند نمونه تغییر شرکت که متداول هستند را در ذیل توضیح داده می شود:

– ورود و خروج شریک در شرکتهای با مسئولیت محدود خیلی تکرار می شود که آنرا می توان در یک صورتجلسه انجام داد. شریک یا نفر جدید با پرداخت سهم الشرکه ای در زمره شرکاء قرار میگیرد. خروج شریک نیز همانطور که از اسمش پیداست دریافت کل سهم خود از شرکت خارج میشود. اگر ثبت شرکت در تهران انجام شده باشد صورتجلسه ورود و خروج شریک همزمان قابل ارجاع به اداره هستند.

– تغییر یا الحاق موضوع فعالیت شرکت طی مراحلی قابلیت ثبتی را دارد. بنا بر نیاز شرکتها و موسسات موضوع یا موضوعاتی را به فعالیت خود اضافه یا کسر مینمایند. تغییر شرکت بر اساس موضوع گاهی نیاز به مجوزهایی از مراجع مرتبط است که گاهی اوقات در زمان ثبت شرکت در تهران از متقاضیان درخواست میگردد. بطور مثال جواز تاسیس برا ثبت شرکتی تولیدی نیاز است.

– تغییر آدرس شرکت زمانی اتفاق می افتد که آدرس دفتر مرکزی از هر نقطه به جایی دیگر از کشور یا همان شهر صورت پذیرد. چنانچه این تغییر شرکت منجر به تغییر حوزه ثبتی شرکتها شود, شماره ثبتی نیز عوض میشود و در صورتی شناسه ملی همان قبلی می باشد. در روزنامه رسمی این شماره ثبت جدید باید درج شود.

-صورتجلسه انحلال شرکت / موسسه شاید بد ترین صورتجلسه ای باشد که مدیران تصمیم به انجامش میشوند. در این نوع تغییر شرکت باید تمامی شرکا به اتفاق نظری رسیده باشند و یک مدیر تصفیه هم انتخاب کرده باشند.

پس از اخذ آگهی تغییرات از اداره ثبت شرکتها باید تغییرات در روزنامه رسمی درج گردد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت تغییرات و صورتجلسات:

1-مدارک ثبتی شرکت شامل اساسنامه, تقاضانامه و شرکتنامه برای شرکت با مسئولیت محدود

2- روزنامه تاسیس شرکت

3- آخرین تغییرات

4-مهر شرکت

5-کپی کارت ملی و شناسنامه در صورت ورود شریک و عضو در میان باشد

6- در صورت تغییر آدرس , آدرس جدید قید گردد.

7- دریافت صلحنامه از دفاتر اسناد رسمی در انتقال سهم الشرکه

8- گواهی معتبر برای افزایش سرمایه

9- معرفی مدیر تسویه در انحلال شرکت

 

تغییر شرکت , اداره ثبت شرکتها , ثبت شرکت در تهران , ثبت شرکت در تهران , تغییر شرکت با مسئولیت محدود

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت سریع

ثبت شرکت سریع

ثبت شرکت سریع

قطعا در دنیای امروزی که همه ی فرایند ها با سرعت انجام می شود و عمر انسان به سرعت می گذرد بایستی

برنامه ریزی دقیقی داشت تا بتوان از زندگی لذت برد و به اهدافی که در نظر دارید رسید یکی از مواردی که در برنامه ریزی موثر است زمانبندی می باشد به عبارتی دیگر یک برنامه ریزی زمانی  به هدف منتهی می شود که بر طبق زمانبندی دقیقی انجام شود.

موسسه حقوقی همای راستین میهن موسسه ای معتبر می باشد, تمامی اموراداری ثبتی ,حقوقی ,مالی و ... در این موسسه توسط بهترین و متخصصترین کارشناسان ثبتی و مالی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود به عبارتی دیگر برای

ثبت شرکت سریع و رسیدن به هدف خویش در زمانی اندک با کارشناسان ثبتی اداری موسسه حقوقی هما در تماس باشید.

اشخاص حقیقی برای تبدیل شدن به شخص حقوقی نیاز به ثبت شرکت دارند و این مهم میسر نمی شود مگر با ثبت شرکت, برای ثبت شرکت نیز بایستی به  اداره ثبت شرکتها رجوع نمایید البته در حال حاضر ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود و برای ثبت شرکت باید به سامانه ثبت شرکتها ورود کنید و مراحل ثبتی را به ترتیب طی نمایید .

مراحل اداری ثبت شرکت در کرج

در این متن درباره چگونگی ثبت شرکت در کرج به صورت مختصر توضیح داده می شود تا اشخاص متقاضی با این مقوله بیشتر آشنا شوند, متقاضی بامراجعه به حسابداری اداره ثبت شرکت ، مدارک لازم را خریداری کرده و بعد ازتکمیل آن ، مدارک مورد نیاز را در داخل یک پانچ میگذارد و بعد از تهیه فیش تعیین نام از شعبه بانکی اداره مربوطه، آن را پرداخت می نمایند.

 متقاضی بعد از نوشتن نام های انتخابی خود بر پشت برگه، برای بررسی به بازرس تحویل می دهد, بعد از بررسی پرونده مربوطه  و مطمئن شدن ،از کامل بودن آن ،پرونده ا در اختیار کار بران کامپیوتر قرار میدهند.کاربران کامپیوتر تمام محتویات پرونده را که شامل مشخصات اساسنامه، شرکت نامه ، تقاضا نامه، و صورت جلسات میباشد، وارد کامپیوترمیکنند. بعد از وارد کردن محتویات مدارک در سیستم،به متقاضی، گفته میشود ،که دسترسی به محتویات پرونده درقسمتهای مختلف اداره امکان پذیر می باشد. بعد از انجام این مراحل متقاضی برای تعیین نام موسسه همراه با پرونده خود به واحد تعین نام مراجعه میکند.وکارشناس تعین نام بعد ازجستجو در سیستم کامپیوتر نامهای در خواستی متقاضی را جستجو وسپس به ترتیب اولویت یکی از نامهای تعیین شده را انتخاب و کارشناس پرونده مشخص می شود. از طریق سیستم محتویات پرونده ارسال میشود. با ارائه اصل پرونده به کارشناس تاسیس ، محتویات و مدارک شرکت را با توجه به نوع آن بررسی تا محتویات پرونده منع قانونی نداشته باشد.برای تأیید نهایی محتویات پرونده کنترل تا غلط املایی وجود نداشته باشد. درصورت ایراد درمحتویات پرونده داخل سیستم ،کارشناس، پرونده را ایراد میزند. متقاضی مؤظف است برای رفع نواقص پرونده(مدارک)مراجعه نماید. در صورتیکه ایرادی درمحتویات داخل سیستم مشاهده نگردید، آگهی ثبت شرکت از طریق سیستم صادر می شود.

 متقاضی ثبت شرکت برای گرفتن امضاء به اتاق رئیس توسط کارشناس راهنمایی می شود و در عین حال پرونده از طریق اتوماسیون اداری برای رئیس اداره ارسال می شود, بعد از امضاء رئیس اداره برای کارشناسی عودت داده میشود, بعد از این مرحله حق ثبت ،حق درج آگهی موسسه ، شرکت، در روزنامه کثیر الانتشار در حسابداری صورت می پذیرد ،متقاضی محتویات پرونده رابرای ثبت به قسمت ثبت دفاتر ارجاع میدهد. مدارک تایید شده توسط  ریئس اداره ،داخل پرونده جدا گانه ای همراه باآگهی تاسیس قرار داده و به مسئول ثبت پرونده تحویل می دهد. بعد از طی تمام مراحل به شرکت شماره ثبت داده می شود. مشخصات ومحتویات پرونده در دفتر مخصوص ،شرکت ثبت میشود. وذیل دفتر به وسیله شخصی که مجاز به امضاء است ، امضاء می شود. آگهی تأسیس در قسمت دبیر خانه مهر و شماره شده و یک نسخه آنرا به متقاضی برای درج در روزنامه رسمی تحویل می دهند , یک برگ دیگر از این مدارک به متقاضی داده می شود, لازم به ذکر است  که بعد از انجام مراحل فوق ، مهر تایید  توسط ریئس اداره ثبت شرکتها ،تاییدی است بر ثبت شرکت مربوطه.

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

موسسه حقوقی کرج

موسسه حقوقی کرج

خیلی موسسات و شرکتها در کرج به ثبت رسیده اند و در آینده هم به ثبت خواهد رسید که همگی آنها موسسه حقوقی کرج نیستند و اجازه این را ندارند در موضوعات حقوقی دخالتی کنند. اما موسسه حقوقی که موضوع فعالیت آن انجام امور حقوقی و وکالت از طریق وکلای دارای پروانه معتبر است معمولا به این شکل عمل میکنند که شما با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره و وکالت دارید و موسسه حقوقی کرج هیچگونه دخالتی در امر وکالت ندارد و شما با وکیل پایه یک و مجرب دادگستری سروکار دارید و تمامی امور مربوط به امر وکالت را ایشان به عهده میگیرد. دقت داشته باشید که همه افرادی که اعلام میدارند که میتوانند کارهای حقوقی شما را انجام دهند توانایی پتانسیل کار را ندارند و باید توجه بیشتری در انتخاب موسسه حقوقی کرج و انتخاب وکیل خود داشته باشید. برای تنظیم وقت مشاوره با وکیل پایه یک با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

دفتر تهران 02144263437 - 09129401482

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل محدوده صادقیه

وکیل محدوده صادقیه

در نگاه اول اگر در جستجوی وکیل باشید یافتن بهترین وکیل محدوده صادقیه تهران کاری دشوار نیست چراکه به دلیل شلوغ بودن و حجم زیاد دفتر وکالت در صادقیه به راحتی تعداد زیادی از وکیل دادگستری تهران در نظر شما مشخص می شوند. اما واقعا چگونگی انتخاب بهترین وکیل محدوده صادقیه کاری دشواری است. سخت بودن از این نظر که نمی توانید با همه این افراد که مشغول به امر وکالت در تهران و محدوده صادقیه هستند مشاوره حضوری و حتی تلفنی داشته باشید. با همه این مسائلی که وجود دارد موسسه حقوقی هما که به موکلین گرامی وکیل محدوده صادقیه را معرفی می نماید کار را ساده تر کرده است و در ابتدای امر با مجموعه حقوقی هما تماس بگیرید و مشکل خود را به اطلاع کارشناسان برسانی تا بهترین وکیل محدوده صادقیه را ابتدا با تماس تلفنی و بعدا با تنظیم وقت مشاوره با شما ارتباط بدهند و در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید. شماره های تماس به شکل ذیل هستند.

 

تلفن:      02144263437
موبایل:   09128963121    -   09129401482 

 

وکیل در پونک

دفتر وکیل در صادقیه

وکیل در جنت آباد

  • vakil khanoom