وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

۲۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت موسسه انتفاعی/ غیرانتفاعی

برای ثبت موسسه نیز همانند ثبت شرکت بایستی برخی اصول انجام شود.در ابتدا و قبل از توضیحات درباره نحوه ثبت موسسه,تعریف جامع و کاملی درباره موسسه بیان می کنیم. به طور کلی

موسسات نیز همانند شرکتها قبل از انجام فعالیتهای قانونی بایستی به ثبت برسند با این تفاوت که موسسات بر خلاف شرکتها فعالیت های غیر تجاری انجام می دهند. موسسات به دو دسته کلی تقسیم می شوند و اکثرا برای رسیدن به اهداف غیر تجاری مانند امور علمی ,ادبی  و خیریه  به ثبت می رسند. موسسات غیر تجاری, مجمع عمومی عادی و مجمع فوق العاده را دارا می باشند که هر کدام از این مجمع ها وظایفی دارند و هیئت مدیره موسسه از میان شرکاء مجمع عمومی عادی یا خارج از مجمع انتخاب می شود.مدیران موسسه دارای اختیارات مطلق می باشند و به صورت محدود یا نامحدود مدیریت می کنند. جلسات هیئت مدیره با حضور اکثر اعضاء  موسسه تشکیل می شود و تصمیمات هیئت مدیره با اکثریت آرا تصویب می شود.

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت تاسیساتی و تعمیراتی در تهران

ثبت شرکت تاسیساتی ، تاسیسات از شغل هایی است که طیف وسیعی از زیرشاخه های شغلی را شامل می شود که به طور خلاصه و دسته بندی شده می توان به موارد ذیل اشاره نمود : تاسیسات بهداشتی ، تاسیسات حرارتی ، تاسیسات برودتی ، تاسیسات آتش نشانی ، تاسیسات تفریحی ، تاسیسات نیروگاه ، تاسیسات پتروشیمی و غیره که هر کدام از این دسته بندی ها نیز دارای زیر مجموعه های خود می باشند.

ثبت شرکت تاسیساتی با هدف تامین آسایش و رفاه مردم، تلاش خود را در زمینه های تاسیسات دنبال می کنند. شما می توانید این شرکت را در قالب شرکت سهامی خاص و یا بامسئولیت محدود به ثبت برسانید. لازم به توضیح است شرکت های سهامی خاص نسبت به ثبت شرکت با مسئولیت محدود دارای اعتبار بیشتری بوده و اغلب برای افرادی که امور تولیدی، بازرگانی، عمرانی، شرکت های بیمه و … انجام می دهند مفید است.

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل مهریه و طلاق

وکیل مهریه و طلاق

هر زندگی مشترکی که با توجه به عدم تفاهم طرفین یعنی زوج یا زوجه به جایی برسند که نتوانند با همدیگر زندگی را ادامه دهند باید به دنبال مشاور حقوقی و بیشتر به دنبال وکیل مهریه و طلاق باشند. اگر خانم و به اصطلاح زوجه هستید که می خواهید حق و حقوق تان پایمال نشود باید با یک وکیل مجرب خانواده که بتواند مهریه و طلاق شما را بگیرد مشاوره حضوری و تلفنی داشته باشید. چراکه بعضی اوقات با یک مشاوره ساده حق خود را بگیرید.

برای دادگاههای خانواده داشتن وکیل مهریه برای خانم یا آقا توصیه می شود. گاهی اوقات هم پیش می آید که زوج یعنی آقا نمی خواهد مهریه ر ا بپردازد یا اینکه طلاق را به هیچ قیمتی نمیدهد. در این گونه مواقع هم داشتن وکیل طلاق و مهریه توصیه می شود. در هر صورت داشتن یک وکیل دادگستری برای ادامه کار و پیگیری پرونده بکار می آید.

 

دفتر تهران 

 

تلفن: 02144263437   همراه: 09128963121  -  09129401481


دفتر کرج

تلفن: 02632203370          همراه: 09129401482

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

جستجوی وکیل

جستجوی وکیل

در این وب سایت وکیل کوشیده ایم تا خدمتی به شما عزیزان و موکلین ارائه دهیم تا کمتر درگیر جستجوی وکیل باشید و زمان کمتری را به این قضیه اختصاص دهید. وکیل در کرج یک سایت خصوصی است که بسیار کاربردی است که با داشتن وکلای پایه یک دادگستری مجرب و کارآزموده  با سابقه کار مفید این امکان را در اختیار تان  نهاده است. تا بهترین وکیل خود را در اینجا بیابید و نیاز به جستجوی وکیل شهر به شهر نباشید تا اشخاص نیازمند به جامعه حقوقی دسترسی بهتری داشته باشید. نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق پیامک یا تماس برای بهتر شدن خدمات و مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری با ما در میان بگذارید.

 

درخواست بسیاری از متقاضیان امور حقوقی در مورد استخدام وکیل خوب در کرج و یا استان البرز و تهران مخصوصا شهرستانهای غرب و جنوب غرب تهران، معرفی و داشتن اطمینان از عملکرد وکیل است. شما با جستجوی وکیل در این سایت وکیل به بهترین لیست وکلای پایه یک دادگستری مرتبط می شوید.

 

برای رسیدن به موفقیت و رسیدن به حق و حقوق خود در دعاوی مختلف بایستی در جستجوی وکیل متخصص باشید. از طریق گروه وکلای مهر، یک وکیل خوب و پایه یک و با تجربه استخدام کنید.  اگر به دنبال یک وکیل خوب در تهران یا کرج هستید با ما تماس بگیرید.

راهنمای جستجوی وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری

موسسه حقوقی

وکیل خانوادگی

وکیل چک و وصول مطالبات

وکیل ملک و املاک

استخدام وکیل

بهترین سایت وکیل

دفتر وکالت

 

 

دفتر کرج 02632203370  – 09129401481 – 09120489692

دفتر تهران 02144263437 – 09129401482

 برای تنظیم وقت و مشاوره تماس بگیرید.

 

09129401482 تلگرام —— 09129401481

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

وکیل کار و کارگری

 

در رابطه کارگر کارفرمایی یا کارمندی گاهی اوقات مشکلاتی به وجود می آید که در خیلی موارد قابل حل با مذاکره و حل و فصل توسط طرفین نمی باشد و کار به شورای حل اختلاف و دادگاه یا دادسرا می شود که به دلیل مشغله کاری کارفرما یا کارمند و کارگر نیاز وجود دارد که یک وکیل کار و کارگری و کارفرمایی از طرفین دفاع به عمل آورد.

دعاوی اداره کار که جهت حل مشکلات و مسائل بین کارمند کارگر کارفرمایی به وجود می آید می تواند شامل مواردی از قبیل وکیل دعاوی اداره کار , وکیل دعاوی کار , وکیل کار , وکیل اداره کار , قرارداد کار , مطالبات کار وکارگری , خاتمه قرارداد کار , وکیل کارگری , حوادث ناشی از کار , بازنشستگی کارگر , فوت کارگر ,از کار افتادگی کارگر , بیمه کارگری , مشمولین قانون کار , قانون کار , هیات تشخیص وهیات حل اختلاف رسیدگی به اختلافات کار وکارگری , وکیل کارفرما , قرارداد کارگری , قرارداد کارفرمایی , تنظیم قرارداد کاری باشد یا در برخی موارد برای پیشگیری از به وجود آمدن اختلاف و مشکل نیاز به وکیل است.

 

جهت داشتن وکیل کار و کارگری جهت دعاوی اداره کار تماس بگیرید.

09128963121  —  09129401482

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

طلاق

طلاق:

طلاق جدایی قانونی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زمانی که بین یک زن و مرد رابطه زوجیت برقرار میشود و به دلایل مشخص شده در قانون حاضر به ادامه زندگی مشترک با یکدیگر نباشند با طرح دعوا در دادگاه و طی مراحل قانونی اقدام به طلاق و اجرای صیغه طلاق میکنند. البته به تصریح قانون گذار در قانون خانواده و قانون مدنی حق طلاق با مرد است و مرد هروقت بخواهد میتواند زن خود را طلاق دهد.

لیکن، قانون گذار برای رعایت حقوق زن این حق مرد را محدود کرده است و اعلام نموده که اگر مرد بخواهد زن خود را طلاق دهد باید ابتدا کلیه حقوق مالی متعلق به زوجه را بپردازد بعد صیغه طلاق اجرا شود.

دفاتر ازدواج و طلاق بدون نامه رسمی از دادگاه نمی توانند صیغه طلاق را اجرا کنند حتی اگر زن و شوهر با هم توافق کنند که از یکدیگر جدا شوند بازهم باید ابتدا به دادگاه مراجعه کنند و مراحل قانونی را طی کنند و پس از صدور گواهی عدم امکان سازش از دادگاه خانواده، به دفتر ازدواج و طلاق مراجعه میکنند و صیغه طلاق را جاری میکنند.

اگر زن در خواست طلاق داده باشد باید دلایل قانونی و محکمه پسند ارائه نماید تا دادگاه حکم به طلاق او صادر نماید مثلا اعتیاد یا جنون یا بیماری های صعب العلاج یا عدم پرداخت نفقه از سوی شوهر را اثبات نماید تا بتواند از حق طلاق بهره مند شود .

طلاق در قانون مدنی ما چند نوع است :

1. گاهی فقط زن از شوهر کراهت دارد در اینجا با بخشش مالی به شوهر توافق اورا برای طلاق جلب مینماید مثلا مهریه خود را میبخشد. 2. گاهی زن وشوهر هردو از هم کراهت دارند و با توافق برای طلاق مراجعه میکنند که طلاق توافقی نامیده میشود.زنی که طلاق میگیرد باید مدت مشخص شده ای را بعد از طلاق عده نگه دارد و نمیتواند در این مدت با مرد دیگری ازدواج کند؛ اما میتواند به شوهر سابق خود رجوع کند .در قانون مدنی از ماده 1133 تا 1157 به بحث طلاق اختصاص داده شده است طلاق مختص عقد دائمی است اما اگر میان زن ومردی ازدواج موقت انجام شده باشد رابطه زوجیت انها با طلاق از بین نمیرود بلکه هرگاه مدت مشخص شده در صیغه نامه منقضی شود خود به خود رابطه زوجیت هم منتفی میشود گاهی هم بواسطه اتفاقاتی که در رابطه زوجیت میوفتد بجای حق طلاق حق فسخ برای زوجین ایجاد میشود .حق فسخ آثار حقوقی متفاوتی نسبت به طلاق دارد مواردی که باعث حق فسخ میشود :1. جنون اگر مستمر باشد ( ماده 1121)، 2. یکسری عیوب در مرد اگر باشد به زن حق طلاق میدهد ، مثل خصا –عنن –و.. 3. یکسری عیوب در زن اگر باشد به مرد حق فسخ طلاق داده میشود مثل جزام زمین گیری نابینایی از هردو چشم، اگر زوجین قبل از عقد آگاه بودند که طرف مقابل آن عیوب را دارد و با علم به این موضوع قبول کرده باشند که با او ازدواج کنند دیگر حق فسخ ندارند اما شاید با شرایطی بتوان برای آنها حق طلاق قایل شد . اگر زنی باردار باشد و طلاق داده شود باید تا پایان دوره بارداری عده نگه دارد و زنی که یاعسه شده یا زنی که باکره است اگر طلاق داده شود عده طلاق ندارد واگر زنی شوهرش فوت شود باید 4ماه و ده روز عده نگه دارد .

موسسه حقوقی هما، با وکلای مجرب و توانمند خود در تمامی مراحل حقوقی در کنار شما خواهد بود. برای مشاوره، هم اکنون تماس بگیرید.

شماره های تماس با موسسه حقوقی:

دفتر کرج 02632203370 - 09129401482 - 09120489692

دفتر تهران 02144263437 - 09129401481

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

دفتر وکالت خانواده

اگر دچار مشکلات و مسائل خانوادگی شده اید و نیاز به مشاوره حقوقی در زمینه خانواده دارید که به مواردی از قبیل طلاق مهریه نفقه اجرت المثل حضانت استرداد جهیزیه و مواردی از این دست مرتبط می شود بایستی به دفتر وکالت خانواده مراجعه کنید. حال اگر در غرب تهران هستید باید به دفتر وکالت خانواده غرب تهران مراجعه کنید که خوشبختانه گروه وکلای هما در غرب تهران و صادقیه نیز دفتر وکالت فعال با وکلای پایه یک دادگستری مجرب خانم و آقا دارد.

اگر هم در شهرستانهای غرب تهران زندگی می کنید و نیاز به وکیل خانواده و یا حضور در دفتر وکالت خانواده دارید باید با شماره های دفتر وکالت خانواده کرج تماس بگیرید و با بهترین وکیل خانواده صحبت کنید. البته در ابتدای کار معمولا به موکلین عزیز و گرامی توصیه می شود که از مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک مجرب خانم و آقا بهره مند شوند. با شماره های دفاتر تهران یا کرج تماس بگیرید.

دفتر تهران : تهران ، صادقیه ، بلوار اشرفی اصفهانی ،ابتدای خیابان جلال آل احمد ، پلاک 449، طبقه سوم، واحد 6

 

تلفن: 02144263437   همراه: 09128963121  -  09129401481


دفتر کرج: پل آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمان مهدی، طبقه 6، واحد 39

تلفن: 02632203370          همراه: 09129401482

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

ثبت تغییرات شرکت در غرب تهران

پس از اتمام روند ثبت شرکت موسسین شرکت می بایست برای انجام هر نوع تغییرات و نیز سایر مواردی که در اساسنامه ذکر شده و به تصویب رسیده است , ابتدا رسما مراتب را به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری اطلاع دهند.کلیه این تغییرات پس از تصویب مجمع عمومی فوق العاده و یا هیئت مدیره امکان پذیر می باشد . بدین منظور تهیه و تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده الزامی می باشند .

 برای ثبت رساندن تغییرات شرکت نیاز به تنظیم صورتجلسه است که ذیل آن باید به امضای اعضای شرکت رسیده باشد.

تغییرات یک شرکت یا موسسه بعداز ثبت می تواند شامل موارد زیر باشد.

  • تغییر محل اصلی شرکت 
  • افزایش یا کاهش سرمایه
  • افزایش یا کاهش تعداد اعضای هیئت مدیره
  • ایجاد انحلال شرکت یا شعب
  • تغییر یا الحاق موضوع شرکت
  • تصویب ترازنامه حساب سود و زیان شرکت
  • تغییر اساسنامه و قوانین شرکت
  • نقل و انتقال شرکت

مدارک مورد نیاز ثبت تغییرات شرکت در غرب تهران

  • آگهی تاسیس شرکت
  • آگهی اخرین تغییر شرکت
  • کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل و سهامداران و یا اعضای هیئت مدیره

ثبت تغییرات شرکت در غرب تهران توسط موسسه ثبتی و حقوقی هما انجام می گیرد برای ارتباط با موسسه با ما تماس بگیرید.

02144263437

09128963121

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت پیمانکاری

به شرکتهایی که با موضوع پیمانکاری به ثبت می رسد شرکتهای پیمانکاری گفته می شود,شرکتهای پیمانکاری نیز مانند سایر

شرکتها برای ثبت بایستی شرایط ثبت شرکت را داشته باشند و بر طبق قوانین اداره ثبت شرکتها اقدام نمایند,برای ثبت شرکت پیمانکاری نیز باید به سامانه ثبت شرکتها مراجعه شود و فرایند ثبت شرکت انجام دهید.در واقع شرکتهای پیمانکاری مجموعه ای از اشخاص حقیقی می باشند که مسئولیت انجام اموری مانند : (تهیه، حمل، نصب، ساخت، اجرا و....) به عهده می گیرد و در برخی از موارد شرکتهای طرف قرارداد ناظری را برای نظارت برسطح کیفی کار طرف مقابل می فرستد.شرکتهای پیمانکاری برای انجام کارهای پیمانکاری بایستی در مناقصات دولتی و خصوصی شرکت نمایند, به عبارتی دیگر در مناقصات, شرکتی می تواند پروژه های پیمانکاری را قبول مسئولیت کند که دارای رتبه مناسبی باشد. اشخاصی که برای ثبت شرکت پیمانکاری اقدام می کنند بایستی در ابتدای امر از میان شرکتهای تجاری مناسب ,بدانند که کدام یکی از شرکتهای سهامی خاص یا مسئولیت محدود بهتر می باشد.البته با توجه به میزان اعتبار شرکتهای سهامی خاص برای مناقصات ,تاسیس شرکت پیمانکاری مناسب تر است .

شرکت پیمانکاریدر زمینه هایی ساختمان,آب,تاسیسات و ... فعالیت می کنند به عبارتی دیگرهر یک از شرکتهای پیمانکاری که در هر یک از 11 رشته پیمانکاری  فعالیت می کند باید بعد از ثبت شرکت برای اخذ گرید رشته مورد فعالیت اقدام کنند, به طور کلی شرکت های پیمانکاری که دارای گرید مناسب نباشند نمی توانند در مناقصات شرکت کنند. شرکتهای پیمانکاری براساس زمینه مورد فعالیت رتبه بندی می شوند به طور مثال رتبه شرکتها در کی از زمینه ها از 1 تا 5 رتبه بندی می شود که بهترین رتبه 1 و کمترین رتبه 5 می باشد, به طوری که شرکتهای تازه تاسیس رتبه 5 را اخذ می کنند و براساس توانایی ها و سابقه شرکت به مرور زمان رتبه شرکت قابل ارتقا می باشد.

  • vakil khanoom
  • ۰
  • ۰

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی

موسسه حقوقی همای راستین میهن با داشتن کارشناسان و مشاوران باتجربه و بهترین وکلای کرج و تهران در نظر دارد در دفاتر خویش مشاوره حقوقی را برای شما عزیزان ارائه نماید. حال برای بهره مندی از مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری در تهران و البرز با مجموعه ارتباط داشته باشید. از موارد ذیل هر کدام که به پرونده و مشکل حقوقی شما نزدیک یا مرتبط است انتخاب کنید و با مجموعه هما تماس بگیرید و قبل از انتخاب یک وکیل خوب و استخدام وکیل از مشاوره های حقوقی وکلای استفاده نمایید. قبل از انجام کار مشاوره داشته باشید یقینا بهتر و راحت صورت می گیرد.

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی ملکی

مشاوره حقوقی کیفری

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی حضوری

مشاوره حقوقی شرکت ها

مشاوره حقوقی ثبت احوال

مشاوره حقوقی انحصار وراثت

وکیل چک سفته و وصول مطالبات

حکم تخلیه فوری و عادی

الزام به سند و الزام به تحویل ملک

 

دفتر کرج 02632203370

همراه 09120570475---09129401481

دفتر تهران 02144263437

همراه 09129401482-- 09120570475

  • vakil khanoom