وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

شماره وکیل

شماره وکیل

شماره وکیل

در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران چنین آمده است که در تمامی دادگاه‌ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل نداشته باشند باید برای آن‌ها امکاناتی برای تعیین وکیل فراهم شود.

در حال حاضر تعداد دعاوی حقوقی و کیفری، افزایش قابل توجهی یافته است. برای حل و فصل سریع و صحیح تمامی این پرونده‌ها نیاز به داشتن وکیل مناسب، احساس می‌شود. بنابراین لازم است حتما افرادی که به نوعی با اینگونه از پرونده‌ها سر و کار دارند یک وکیل ماهر، سراغ داشته باشند و یا به شماره دفتر وکیل مناسبی دسترسی داشته باشند تا از این طریق بتوانند به راحتی و با صرف وقت کم، پرونده حقوقی و یا کیفری خود را با موفقیت، خاتمه دهند. 

 

دفاتر وکالت

در بسیاری از موارد از طریق مراجعه به دفتر یک وکیل، ارتباطی صمیمانه بین وکیل و موکل شکل می‌گیرد که این عامل می‌تواند به پیشبرد بهتر پرونده مورد بررسی، کمک کند. در این صورت نیز دسترسی به شماره موبایل وکیل مورد نظر، می‌تواند کمک کند تا موکل پرونده، بتواند در ساعاتی غیر از ساعات اداری نیز با وکیل پرونده خود در ارتباط باشد و از این طریق، پرونده حقوقی و یا کیفری مورد نظر، با سرعت بیشتری، خاتمه پیدا کند.

علاوه بر شماره وکیل، ارتباط صمیمانه بین وکیل و موکل می‌تواند از نظر جنسیت نیز مد نظر قرار بگیرد. به عنوان نمونه می‌توان گفت خانم‌هایی که در پیگیری پرونده خود، شماره وکیل خانم را داشته باشند می‌توانند در ساعات مورد نظر خود به مباحثه پیرامون پرونده بپردازند و یا برای آقایان، داشتن شماره وکیل آقا، نکته قابل ملاحظه‌ای است. این امکان موجب می‌شود تا در صورتی که از وکیل خود دور بودید و یا به شیوه غیر حضوری نیز بتوانید پرونده خود را پیگیری کنید و نیاز نباشد تا حتما در ساعتی مقرر در دفتر وکیل مورد نظر خود حاضر شوید.

09128963121

02144263437

09129401482

  • ۰۰/۰۱/۱۷
  • vakil khanoom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی