وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

وکیل دادگستری کیست و چه کاری می‌کند؟

وکیل دادگستری کیست و چه کاری می‌کند؟

وکیل به فردی گفته می‌شود که از طرف شخصی دیگر، اعم از حقیقی و یا حقوقی، برای انجام یک کار مامور می‌شود و بین آن دو اصطلاحا عقد وکالت صورت می‌گیرد. بنابراین وکالت، نوعی عقد جایز به شمار می‌رود که در چارچوب مقررات و قانون مدنی منعقد می‌گردد. طرفین این قرارداد نیز در اصطلاح حقوقی، وکیل و موکل نامیده می‌شوند.

در تمامی کشورها  یک وکیل دادگستری، باید تحصیلات مرتبط دانشگاهی در زمینه وکالت داشته باشد و از طرف دیگر مجوزهای لازم برای انجام امور وکالت را کسب کرده باش.د چنین فردی لازم است دوره‌های کارآموزی لازم را در کانون‌های وکلا، پشت سر گذاشته باشد.

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری به فردی گفته می‌شود که دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر از آن را در رشته‌های حقوق و یا فقه و مبانی حقوق اسلامی پشت سر گذاشته باشد و یا هم تراز آن در حوزه علمیه تحصیل کرده باشد و پس از آن توانسته باشد در آزمون وکلای دادگستری در رقابت با دیگر وکلا موفق به کسب معدل و ترازی شده باشد که قادر باشد به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته شود.

وکیل دادگستری خود دارای چند نوع است. که عبارتند از: وکیل دادگستری انتخابی، وکیل دادگستری تسخیری، وکیل دادگستری معاضدتی، وکیل دادگستری اتفاقی.

وکیل دادگستری انتخابی در مواردی به کار برده می‌شود که شخصی خود، وکیلی را برای پیگیری امور خود انتخاب می‌کند. وکیل تسخیری در مواردی به کار می‌رود که دعوایی کیفری در جریان باشد و متهم به دلیل عدم توان مالی نتواند وکیل اتخاذ کند. در این صورت دادگاه برای وی یک وکیل تسخیری قرار می‌دهد. وکیل معاضدتی در دعاوی حقوقی و در صورت عدم توان مالی متهم به کار گرفته می‌شود. وکیل اتفاقی در مواردی به کار می‌رود که شخصی خود دارای تحصیلات در زمینه حقوق است اما شغل وی وکالت نیست. چنین فردی اگر بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکل یکی از نزدیکانش از کانون وکلای دادگستری وکالت موردی بگیرد به او وکیل اتفاقی گفته می‌شود.

موبایل:     09129401482    -     09120489692   -  09129401481  

  • ۰۱/۰۵/۰۸
  • vakil khanoom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی