وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

طلاق در تهران

طلاق در تهران
ازدواج رابطه قراردادی صرف نیست که براحتی بعد از شروع بتوان آن را ملغی کرد. درواقع ازدواج پیوندی است که با طبیعت بشری درهم آمیخته اما انسانها مجبور نیستند تا پایان عمر ناملایمتی ها را تحمل کنند. قانون گذار راههایی برای پایان دادن به روابط زناشویی پیش بینی کرده که در هر کشور و ملتی متفاوت هست و زوجین همانطور که در زمان زندگی مشترک نسبت به یکدیگر حقوقی دارند در زمان قطع این رابطه هم دارای حقوقی میشوند.

در کلان شهرها با توجه به کثرت پرونده ها رسیدگی به دعاوی سخت تر و زمانبر تر میشود که شایسته است هر شخصی در دادگاه تحت هرعنوانی حاضر میشود الزاما از مشاوره یک متخصص و وکیل بهره مند شود تا مسیر را اشتباه طی نکند. طلاق در تهران امروزه آمار بسیار بالایی دارد و حجم پرونده ها برای رسیدگی نیز بسیار زمانبر میباشد. برای جلوگیری از اتلاف وقت بیشتر و بهره مندی از خدمات صحیح و اصولی حقوقی و قانونی تنها همکاری یک وکیل متبحر در کنار شما کارساز خواهد بود. موسسه حقوقی هما آماده پیگیری انواع پرونده های طلاق در تهران با حق الوکاله توافقی و بصورت اقساط خواهد بود.
با لطف و عنایت پروردگار امروز دامنه فعالیت های حقوقی و کیفری موسسه حقوقی هما وسیع تر شده و با مشارکت و همکاری مستقیم وکلای پایه یک و متخصص در امور مختلف از جمله خانواده ، ثبتی، کیفری، جنایی، حقوقی (چک، سفته، ملکی و ....)توانسته تا پیگیری پرونده و دعاوی مختلف در خارج از استان را از جمله استان قم، کرمانشاه، رشت، بندرعباس و...را تا حصول نتیجه نهایی بر عهده بگیرد.

وکیل طلاق در تهران، وکیل، وکیل خوب در کرج، طلاق در تهران، وکیل خوب، وکیل طلاق توافقی، طلاق توافقی، وکیل طلاق توافقی در کرج، وکیل طلاق توافقی در تهران، وکیل طلاق، وکیل خانم در کرج، وکیل زن در کرج

شماره های تماس با وکیل:

70 33 20 32 - 026

64 30 20 32 - 026

92 96 048 - 0912

تلگرام مستقیم وکیل:

@Attorneysadeghnia


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی