وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

اداره ثبت شرکتها

اداره ثبت شرکتهای کرج

افرادی که متقاضی ثبت شرکت ,ثبت موسسه,  و سایر خدمات ثبتی می باشند

بایستی به اداره ثبت شرکتهای کرج مراجعه کنند, البته ناگفته نماند که قبل از ثبت شرکت بایستی به موسسه ای معتبردر این زمینه مراجعه کنید تا از چگونگی ثبت شرکت و مراحل آن آگاهی کسب نمایید. موسسه همای راستین میهن در زمینه تمامی فعالیت های پیرامون ثبت شرکت و سایر خدمات ثبتی و مشاوره و انجام کارهای حقوقی دارای تبحر و تخصص می باشد.دراداره ثبت شرکتها علاوه بر ثبت شرکت و ثبت موسسه,ثبت اختراع و ثبت برند نیز انجام میشود,مخترعان می توانند برای ثبت اختراع خود به اداره ثبت شرکتها مراجعه کنند و طرح اختراع خود را ارائه بدهند و برای ثبت اختراع خود اقدام کنند.

چارچوب قانونی در ثبت شرکت

شرکتی که قصد استفاده از حمایت های قانونی دارد بایستی به صورت قانونی نیز به ثبت برسد. ثبت شرکت بر ارزش و اعتبار یک شرکت می افزاید و در واقع شرکت به صورت قانونی به فعالیت های خود ادامه می دهد.شرکتی که ثبت می شود, برای اخذ کد اقتصادی و تشکیل پرونده مالیاتی می تواند اقدام کند, در واقع شرکتی که ثبت نشده باشد نمی تواند فعالیت های اقتصادی خود را انجام دهد زیرا برای انجام فعالیت های اقتصادی بایستی کد اقتصادی داشته باشد.برای ثبت شرکت به صورت قانونی بایستی تمامی مراحل را به صورت قانونی طی کنید و مدارک مورد نظر را تهیه نمایید و به اداره ثبت شرکت ها ارائه دهید.

مراحل ثبت شرکت

اداره ثبت شرکتها

قطعا برای ثبت شرکت نیز همانند سایر امور ثبتی اداری , بایستی به اداره ثبت شرکتها رجوع شود در این اداره تمامی امور مرتبط  به ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکتها انجام می شود اداره ثبت شرکتها یکی از ادارات مهم است که اشخاص برای ثبت شرکت باید به این اداره رجوع نمایند البته در سالهای اخیر سامانه اداره ثبت شرکتها راه اندازی شده است و اشخاص می توانند برای ثبت شرکت به صورت اینترنتی اقدام نمایند, در این متن درباره مراحل ثبت شرکت توضیح داده شده است تا برای اشخاصی که در این زمینه اطلاعات کافی ندارند مفید باشد.

در مرحله اول قبل از ثبت شرکت بایستی شریک خوبی پیدا کنید , البته تعداد شرکاء با توجه به نوع  شرکت مشخص می شود حداقل تعداد سهامداران برای ثبت شرکتی با مسئولیت محدود ، ۲نفر و در شرکت های سهامی خاص ۳نفر می باشد.

مرحله دوم انتخاب نام مناسب برای شرکت است به طوری که باید نام شرکت را در فرم «نام و نوع شخص حقوقی» وارد نمایید, در این قسمت باید به ترتیب اولویت پنج  نام مناسب برای شرکت انتخاب شود تا از بین آنها یکی مورد تایید اداره ثبت شرکتها قرار گیرد.

مرحله بعدی بیان موضوع فعالیت شرکت است به طوری که مدت وموضوع فعالیت شرکت ، اطلاعات مورد نیاز برای ثبت یک شرکت است برای مثال فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی و... می تواند به عنوان فعالیت شرکت انتخاب شود.

تامین سرمایه شرکت:در این مرحله باید تکلیف میزان سرمایه شرکت را مشخص کنید, در شرکت های سهامی، تعداد سهم و ارزش اسمی آن هم باید مشخص شود, برای ثبت یک شرکت با مسئولیت محدود حداقل سرمایه مورد نیاز ۱۰۰هزار تومان است, با این حال مبلغ سرمایه اولیه تا حدودی نشانه ای از اعتبار شرکت است, بنابراین عده ای برای آغاز به کار شرکت سرمایه ۱۰میلیون تومانی درنظرمی گیرند.

در مراحل بعدی ثبت شرکت بایستی شرکاء و شعبه های شرکت معرفی شوند و همچنین میزان سهام شرکت تعیین شود و اساسنامه شرکت ارائه شود در اساسنامه شرکت شامل اطلاعاتی می باشد که درباره شرکت و یا قوانین شرکت می باشد.

چاپ آگهی در روزنامه رسمی

بعد از تأیید تمام مدارک، شماره ثبتی شرکت به شما داده می شود, با دریافت این شماره، فقط یک قدم تا آغاز فعالیت شرکت تان باقی می ماند,  باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید, شما درآینده برای هرکاری که بخواهید انجام دهید اصل یا کپی برابراصل این آگهی را لازم دارید,در آگهی که چاپ می کنید اطلاعاتی در مورد نام شرکت، نوع فعالیت و غیره  را مطرح می کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی