وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

سامانه ثبت تغییرات

سامانه ثبت تغییرات

در حال حاضر شرکتها و موسسات بسیاری در حوزه های متفاوت اقتصادی ,تجاری و غیره فعالیت می کنند و اکثر این شرکتها بعد

از مدتی نیاز به تغییرات دارند و برای ایجاد تغییرات باید تغییرات به ثبت برسد, برای ثبت تغییرات شرکت همانند ثبت شرکت بایستی به سایتاداره ثبت شرکتها مراجعه شود و از طریق سامانه ثبت تغییرات , تغییرات شرکتها را به ثبت رساند. به طور کلی هر گونه تغییری که در یک شرکت انجام می شود باید در اداره ثبت شرکتها به ثبت برسد و براساس قوانین اداره ثبت شرکتها ,تغییرات ثبت می شود, در سالهای اخیر ثبت تغییرات شرکتها فقط حضوری انجام می شد اما در حال حاضر ثبت تغییرات از طریق سامانه ثبت تغییرات انجام می شود.

ثبت تغییرات شرکتها از طریق سامانه ثبت تغییرات مزایای بسیاری دارد به طور مثال, کاهش مراجعات حضوری، استاندارد سازی تنظیم صورتجلسات، امکان دسترسی به آخرین وضعیت صورتجلسه از طریق سامانه و پیام کوتاه.

تغییرات شرکتها

قطعا شرکتهایی که به ثبت رسیده اند بعد از مدت زمانی نیاز به برخی تغییرات دارند و موسسین شرکتها بایستی تغییرات اعمال شده در شرکت را به ثبت برسانند به عبارت دیگر شرکتی که به ثبت رسیده است برای ورود و خروج شرکا باید ثبت تغییرات بزند یعنی در صورتی که یکی از اعضای شرکت خارج شود یا عضو جدیدی وارد شود باید صورتجلسه تغییرات تنظیم شود از همین رو شرکتها برای این مهم به اداره ثبت شرکتها مراجعه می کنند , در اداره ثبت شرکتها درباره چگونگی ثبت تغییرات شرکتها و اینکه چه مراحلی باید طی شود بیشتر آشنا می شوید برای ثبت تغییرات شرکتها باید حتما صورتجلسه تغییرات آماده شود به طوری که برای اعمال هر تغییر باید یک صورتجلسه تنظیم شود یعنی در آن صورتجلسه قید می شود که تغییر به چه صورت است.

تغییرات شرکتها باید در مجمع عمومی فوق العاده یا مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مطرح شود و صورت جلسه تغییرات مطرح شده توسط اعضا هیئت مدیره امضا می شود. تغییرات شرکتها شامل موارد زیر می باشد که برخی از این موارد  در مجمع عادی به طور فوق العاده و برخی دیگر در مجمع فوق العاده مطرح می شود.

تغییرنام شرکت، تغییر موضوع فعالیت شرکت ، تغییر آدرس شرکت، نقل و انتقال سهام ، افزایش سرمایه ، کاهش سرمایه ، ورود  وخروج شریک یا شرکاء ، تغییر حق امضاء ، تعیین اعضای هیئت مدیره ، تعیین سمت ها و… می باشد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی