وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

وکیل خانم وکیل آقا وکیل دادگستری تهران کرج

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک شماره تماس دفتر کرج:02632203370 ، 09129401481 - 09129401482

موسسه حقوقی بین المللی

موسسه حقوقی ما با حضور وکلای مجرب وپایه یک اماده ارایه خدمات مشاوره ای حقوقی و ثبتی بصورت انلاین و حضور میباشد و با پذیرش امور وکالتی در کلیه زمینه های حقوقی شامل (ثبت شرکت - ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکتها- اخذ گردی و رتبندی شرکتها-ثبت طرح صنعتی و اختراع -تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی -قرارداد ها – تعهدات – معاملات – وصیت – ارث – طلاق – طلاق تافقی – ازدواج - ارث – انحصار وراثت -اموال - اجاره و غیره ) کیفری (شامل : قتل – خیانت در امانت – جعل – جرایم رایانه ایی – قصاص – تعزیرات قاچاق کالا – مواد مخدر – مشروبات الکلی – سرقت – ادمربایی و غیره )تجاری شامل ( ثبت شرکت ها- موسسات – ورشکستگی – چک – سفته و غیره ) گمرکی (شامل : حمل و- واردات صادرات و غیره ) کار وکارگری ( شامل : وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی و غیره )شوراههای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاراه و...)خانوادگی ( ولایت – ازدواج – رشد – حضانت – مهریه – نفقه – طلاق – سازش – انکار زوجیت – ازدواج مجدد – نشوز – تمکین و..)تا حصول نتیجه نهایی در استان های البرز – تهران – قم – گیلان – هرمزگان – خوزستان – فارس – لرستان همراه شما میباشد.
02632203370:دفتر کرج
09129401481
:دفتر تهران
09129401482

  • ۰
  • ۰

دفتر وکالت تهران

دفتر وکالت تهران

دفتر وکالت تهران

تهران یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران است که در آن استفاده از مشاوره حقوقی و کمک گرفتن از وکلا بیشتر از شهرهای دیگر احساس می‌شود. باوجود نیاز هر فردی به گفت‌وگو با یک وکیل مجرب در زمینه‌های گوناگون، اشخاص معمولا به دنبال دفتر وکالت در تهران می‌گردند؛ اما تعداد دفاتر حقوقی در تهران آن‌قدر زیاد است که گاهی در انتخاب خود دچار تردید می‌شوند؛ اما بهترین روش در انتخاب وکیل توجه به رزومه کاری و میزان موفقیت او در حل پرونده‌های مختلف است که باید به آن توجه کرد.

دفتر وکالت کجاست؟

دفتر وکالت به مکانی گفته می‌شود که شما در آن شاهد حضور حداقل یک وکیل پایه‌یک دادگستری خواهید بود. در این دفتر به ارائه خدمات حقوقی مختلفی اقدام می‌شود که از آن می‌توان به مشاوره حقوقی، پذیرش وکالت در زمینه‌های مختلف، تنظیم شکایت‌نامه و موارد دیگری اشاره کرد.

ویژگی‌های دفتر وکالت

دفاتر وکالت در سراسر تهران وجود دارد که وکلا با توانمندی‌های مختلف به ارائه خدمات گوناگونی در آن اقدام می‌کنند؛ اما یک دفتر وکالت خوب باید ویژگی‌هایی خاصی داشته باشد که سبب تمایز آن بر سایر دفاتر شود. در ادامه مواردی از این ویژگی‌های را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • بهتر است دفتر وکالتی که انتخاب می‌کنید به محل زندگی و کار شما نزدیک باشد، این‌گونه در مواقع ضروری می‌توانید با صرف کمترین زمان به این مکان دسترسی کامل داشته باشید.
  • یکی از ویژگی‌های دفتر وکالت خوب این است که در آن حداقل یک وکیل یا مشاوره به‌صورت دائمی حضورداشته باشد که بتوانند به مشکلات و مسائل موکلین خود پاسخ لازم را بدهد.
  • در یک دفتر وکالت باید خدمات مختلفی مانند مشاوره حقوقی به صورت آنلاین و حضوری، تنظیم شکایت‌نامه، دادخواست ، لایحه دفاعیه، پذیرش وکالت و... به افراد ارائه گردد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های دفتر وکالت در تهران که سبب تمایز آن بر دفاتر دیگر می‌شود، حضور بیش از یک وکیل در دفتر وکالت است. در این صورت وکلا می‌توانند در کمترین زمان و با دقت بیشتری بر روی حل پرونده شما تمرکز کنند. یعنی وکیل مجرب خانم و آقا در دفتر حضور دارند.

برای ارتباط با وکلای محترم در تهران و سایر شهرستانها می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

09129401482

وکیل در تهران

وکیل در غرب تهران

وکیل در پونک

وکیل در صادقیه

لیست وکلای تهران

  • ۰۱/۰۶/۱۵
  • vakil khanoom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی